Koltec sequent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    Koltec sequent

    Dosao mi je pre neki dan covek, ima astru 200x godiste kupljenu u Holandiji. Kaze da je od starta u nju ugradjen Koltec sekvent. Jel ima neko iskustva on za sada nema problema ali treba to neko da mu odrzava...
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Do sada nismo culi da je neko u Srbiji "specijalizovan" za Koltec.
    Jedino mozda sto bi se dalo odrzavati to je zamena isparivaca nekim koji se nalaze na trzistu u Srbiji jer se vise isplati nego set za reparaciju npr. cuvenog 392. Kad dodje stelovanje tu ce biti problema, tako da ...
    Pumpu za goriva je navodno resavao neko iz okoline BGD i cesto je bas ona predstavljala najveci problem u tom sistemu. Za te pare koliko kosta samo pumpa danas komotno moze da se ugradi elektronika nekog modernog sekventa.
    Imamo clana foruma koji je zbog nemogucnosti odrzavanja skinuo Koltec i montirao obican venturi i nije zadovoljan zbog restrikcije u**** koju stvara mesac.

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #3
      Pumpa za gorivo??? Ja nisam video sta on ima ispod haube ali kakva pumpa za gorivo??? Kakav je to sistem?

      Procesljao sam po inozemnim forumima i otprilike se takvi sistemi zaista ugradjuju "fabricki" u astru 200x godiste u holandiji.

      Zamena isparivaca je najmanji problem a kablovi a software, usput, trazio sam software za podesavanje i u silnoj pretrazi nasao samo elektricne ograde pod tim nazivom!
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Eeee. To je sistem koji radi dobro i zimi.
        Ima ugradjenu pumpu za gorivo u tanku koja se posle izvesnog vremena pokvari ili joj rikne elektronika. Zapravo, pumpa radi na naizmenicni napon pa ima pretvarace koji hoce da crknu. Takodje postoje mali problemi oko podmazivanja pumpe a i radi pa dotraje. Sistem je dobar ali sve ima svoj vek.
        Uopste je problematican sistem za odrzavanje u Srbiji jer jos nismo culi da ga neko radi iako eto ima automobila koji se uvezu sa tom instalacijom koja uopste nije losa dok je sve u redu.
        Najbolje da zaboravis na to i da ne radis nista za sta nemas podrsku u hardveru i softveru. Verovatno je to razlog da se niko do sada nije ozbiljnije uhvatio u kostac sa tim. Ko jos ima vremena za gubljenje?
        Pa dobro, pitao si i bar ti je mirna savest.
        Imam utisak da je "tajna" uspeha nekih servisa pored znanja bas i u tome sto dobro biraju sta ce ugradjivati od onoga sto se nudi na domacem trzistu. Ocigledno tu treba biti maher i proceniti dobro ali i probati i odustati ako se pokaze kao lose i to ODMAH. Alternative na svu srecu postoje.
        Treba se druziti, pitati, jer vise ljudi zna vise ili bar ima vise iskustva sa svim i svacim.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Firma je promenila ime zato i stoje tamo samo jos elektricne ograde.
          Da me ubijes ne znam u kojoj je sada grupi napamet. Negde to imam ali ko bi sad trazio.
          Mislim da ce to majstori znati, oni vise prate razvoj situacije.
          Ustvari taj deo koji se bavi autogasnim instalacijama je usao u jednu drugu grupu i oni imaju site.
          Nasao. TELEFAX se zove grupa. Pogledaj.

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #6
            Iscrpno, hvala puno na informacijama. Otprilike sam i ja tako misio da postupim, jbs ti lovu neu da se cackam gde mi nije mesto
            Pogotovo sto to njemu radi i dalje bez problema.

            Ostaje mi samo da pogledam sta je to u stvari i kako izgleda.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • grnca
              CBC Veteran
              • 13.03.2005
              • 139
              • Zrenjanin
              • Vectra1.6&Citroen C2

              #7
              Originally posted by dranix
              Do sada nismo culi da je neko u Srbiji "specijalizovan" za Koltec.
              Jedino mozda sto bi se dalo odrzavati to je zamena isparivaca nekim koji se nalaze na trzistu u Srbiji jer se vise isplati nego set za reparaciju npr. cuvenog 392. Kad dodje stelovanje tu ce biti problema, tako da ...
              Pumpu za goriva je navodno resavao neko iz okoline BGD i cesto je bas ona predstavljala najveci problem u tom sistemu. Za te pare koliko kosta samo pumpa danas komotno moze da se ugradi elektronika nekog modernog sekventa.
              Imamo clana foruma koji je zbog nemogucnosti odrzavanja skinuo Koltec i montirao obican venturi i nije zadovoljan zbog restrikcije u**** koju stvara mesac.


              Da to sam ja , malo sam se "promenila". Riblja chorba

              Skidaj Kolteka , samo glava boli od stalnog prchkanja, sto se tice restriktora resio sam ga sa 45mm precnikom umesto 32mm. Probao sam i manje i vece i bez restriktora pa nista. Napravio sam nov sa otvorom 45mm i radi ko doxa i na benzinu, bez gusenja itd.

              Naravno stekam pare da ugradim neki valjani sekvent
              Trojke su Djuro sta???

              Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

              Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

              Comment

              • Zolo
                CBC Početnik
                • 02.10.2008
                • 1
                • Senta

                #8
                Koltec-necam servis

                Poštovani!

                Javljam se u vezi popravke Koltec-necam gas sistema. Mi servisiramo te uređaje, znači stelujemo i menjamo pokvarene delove-npr.:membrane, filtere, step motore itd.. I ja imam Opel vectru 1.6 16v sa koltec plinom. Mogu da kažem da sam izuzetno zadovoljan, jer vozim sa 8.3 litara na 100km! Neki uvod bi pisao o tom sistemu! Sekventni uređaj koltec sa VG392 isparivačem je proizvedeno 1992 god. i to već pripada generaciji 3. Slične uređaje ono što su dostupni na našem tržištu samo pre nekoliko godina su počeli proizvesti, prema toma holanđani zaista imaju velika iskustva na to polje. Najčešće kad ljudi idu kod majstora čuju da: "izbaci taj uređaj, ugradiću ja drugu za 300 eura, i bog te video". NEMOJTE MENJETI UREĐAJ KOJI KOŠTA 2500 (dvehiljadepetstoeura), I ORIGINALNO JE UGRAĐENO U FABRICI! Vožnja na gas (sa koltec uređajem) ima iste performanse kao kad se vozi na benzin! Jeste, s vremenom treba doštelovati (vršimo), menjati tkz. "potrošne delove, kao što su membrani, filteri, ali sem toga retko se kvari! Povezivanje računara je tipsko za svaki automobil pojedinačno (ne univerzalno kao kod italijanskih uređaja). Na svakom gasnom kompjuteru postoji broj motora i broj šasije koji je zaveden u fabrici i takvi računari se ne mogu zameniti drugim računarom. Prilikom kvara na računaru naručuje se novi, direktno iz fabrike po broju motora i šasije, tipski a košta oko 100E. U svojoj praksi ja nisam imao takav kvar. Inače organizujemo atestiranje rezervoara jer nakon deset godina ističe rok atesta.
                Od prilike toliko bi za uvod o Koltec sistemu.
                Zainteresovane mogu poslati svoj kontakt na e-mail:

                Comment

                • galileo5
                  CBC Veteran
                  • 31.03.2005
                  • 131
                  • Leskovac, South Serbi

                  #9
                  dobro druze. a jel popravljate trofazni generator na samoj pumpi ?

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Jel taj Koltec ubrizgavanje plina u tecnoj fazi ili je kao i drugi obicni sekventi?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • ostres
                      CBC Senator XXL
                      • 01.06.2008
                      • 305
                      • Zemun

                      #11
                      Koliko znam za sada samo uredjaji za ubrizgavanje u tecnoj fazi koriste pumpu. Ali vec se javio covek koji se time bavi pa ce pojasniti.
                      Pitanje za Zola, da li se bavite i ugradnjom tih uredjaja i da li je tacno da se kod njih mora modifikovati usisna grana i da se to radi samo u fabrici, nikako u domacoj radinosti?
                      Live together, die alone.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Nema odgovora jos uvek?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Čovek se javio da se izreklamira, očigledno ne prati forum.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Pa vidim. Neka ga.

                            Comment

                            • galileo5
                              CBC Veteran
                              • 31.03.2005
                              • 131
                              • Leskovac, South Serbi

                              #15
                              Postovani !

                              Mi u nasu radnju menjamo gume na sve vrste traktori, bilo da su brzinci ili oni spori a jaki,
                              nemojte misliti da je nemoguce dodati vazduh u vase gume,
                              mi radimo i to, kako u prednje, tako i u zadnje gume,
                              ... cak sto vise `moz Vi gi napumpamo i s`as azot, naj savremenijim pumpama od kozni dihtunzi i membrane !

                              Comment

                              Working...
                              X