Vectra B (tomasetto-rail LPG) trza kad je hladan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Inovator
    CBC Član
    • 27.08.2006
    • 64
    • Bjelovar

    Vectra B (tomasetto-rail LPG) trza kad je hladan

    motor X16XEL, ugrađen gore navedeni sustav, mogu pojedinačno navesti koje su komponente u autu, ako treba...

    gdje je problem? naime, dok je auto hladan, recimo ujutro, nemirno radi na leru, trza i zaletava se. mislio sam da je ler gas, rastavio sam, očisto leptir, atenuator sa carb cleanerom, posprejao sa WD40 atenuator, ali opet ista stvar. tech2 ne prijavljuje nikakvu grešku...
    dok se auto zagrije, nema takvih manifestacija.
    a auto vuče normalno.

    svaka pomoć dobrodošla...

    hvala
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Na benzinu ili plinu?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • error
      CBC Veteran
      • 28.03.2008
      • 175
      • beograd

      #3
      smrdi na previse plina i nisku temperaturu prebacivanja
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Inovator
        CBC Član
        • 27.08.2006
        • 64
        • Bjelovar

        #4
        Originally posted by Dora
        Na benzinu ili plinu?
        na oba...

        temp prebacivanja je naštelana na 30 stupnjeva, a obrtaji na 400, znači čim dostigne temp, prebacuje...

        te podatke mi je rekao majstor, ja ih ne mogu provjeriti jer nemam SW za ući u LPG ECU

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          To je malo obrtaja za prelaz, treba dići bar na 1500, temperatura zavisi od godišnjeg doba, sad može 30.
          Problem je što se ne zna prečnik dizni, verovatno treba samo da se prešteluje plin pa će oba raditi kako treba.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Inovator
            CBC Član
            • 27.08.2006
            • 64
            • Bjelovar

            #6
            dizne su RAIL 3ohma.

            možda bi trebalo resetirati ECU od plina...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Mislio sam na prečnik rupe, dizne se buše na odredjenu meru prema tom autu.

              Nema svrhe resetovati ECU od plina, on tvrdoglavo radi po zadatom programu.
              Ako se nešto već resetuje onda je to benzinski ECU, on se zbrljavi. Plinski ECU je glup, nema šta da se zbrljavi.

              Probaj da upališ na benzin i vidiš kako radi kad je hladan, ako radi ok, ond povećati temperaturu prebacivanja na plin ili naštelovati plin malo bolje.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Inovator
                CBC Član
                • 27.08.2006
                • 64
                • Bjelovar

                #8
                pošto se ovo stanje manifestira samo kad je auto hladan, tada se jasno, pali na benzin... no, kad prebaci na plin, ostaje tako nemiran rad, sve dok auto ne postigne radnu temp. a senzori rade OK, jer auto kad se pali hladan, digne obrtaje na cca 1200, kad se zagrije, spusti...
                taj nemiran rad bi se mogao opisati kao neke lagane detonacije, kao da auto knedle guta ne znam kako se bolje izraziti...

                što se promjera rupe tiče, ovako je opisan injektor, službeno:

                Code:
                3 Ohm resistance coils with integrated 1.5 mm, IP 54 rated AMP/Delphi superseal connector. Injector body in anodised aluminium, 4 mm diameter seal seat and 10/12 mm diameter fitting for rubber gas line.
                a ovako ti injektori izgledaju na autu:




                @ Dora hvala ti na trudu, zbilja!

                Comment

                • Inovator
                  CBC Član
                  • 27.08.2006
                  • 64
                  • Bjelovar

                  #9
                  e, da, vidim da nisam naveo, a možda je bitno: sistem je sequent.

                  čini mi se da Ivan ugrađuje tomasetto, možda on ima neki savjet...

                  hvala

                  Comment

                  • uglavnom.bezopasni
                    - 42 -
                    • 03.02.2005
                    • 2235
                    • Novi Sad

                    #10
                    Iz tog električnog injektora ide gumeno crevce negde do grane da bi gas ušao u granu, grana se buši i na to mesto se uvrće mala metalna cevčica, od unutrašnjeg prečnika te male metalne cevčice (kao i od unutrašnjeg prečnika crevca i unutrašnjeg prečnika dizne koja je uvrnuta direkt na električnom injektoru) mogu da zavise mnoge stvari, e to je dora pitao kad je mislio na prečnik dizne, na prečnik te čevčice koja je uvrnuta u granu (odnosno prečnik gumenog crevca, dizne koja je uvrnuta na injektoru, zavisi šta je najuže taj prečnik se gleda kao referenca) i na koju ide gumeno crevce iz elektro injektora.
                    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                    11.04. 0:12 #2
                    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Prečnik od 1.5 mm je kako se isporučuje pre ugradnje. Za svaki auto se buši na odredjenu meru prema snazi tog auta ili kubikaži a uvek ej kombinacija pa tu i iskustvo malo pomaže.

                      Ako prečnik nije odgovarajući može biti da je malo veći prečnik pa kad je hladan iam više plina nego što mu treba jer isparivač tada daje više plina. Ako tek po postizanju radne temperature nestaje problem onda nije dobro povezana tečnost za hladjenje.

                      Malo nepravilnosti u radu na početku kod niske temperature prebacivanja se može tolerisati ali to ne sme da traje.

                      Iz mog iskustva sa popravljanjem ovakvih "grešaka" većinom je podešavanje loše.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • error
                        CBC Veteran
                        • 28.03.2008
                        • 175
                        • beograd

                        #12
                        covek svo vreme govori da taj problem ima i na benzinu i na plinu
                        nema tu stelovanja, temperature i precnika dizni...
                        nema tu posla za plinadzije uopste
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Inovator
                          CBC Član
                          • 27.08.2006
                          • 64
                          • Bjelovar

                          #13
                          da, stvar je identična na plin i na benzin dok je motor hladan.
                          a indikativno je to da je motor radio vrlo mirno prije plinifikacije.

                          e, sad, gdje je mogući uzrok, što da gledam? da vuče negdje falš zrak onda bi se to događalo stalno, pretpostavljam.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Errore, lep odo tebe što želiš da pomogneš ali upusti se u problematiku...
                            Nije eksplicitno navedeno al isam shvatio da pre ugradnje niej imao problem. Znam da je skoro ugradio gas i znam da je sekvent jer se raspitivao oko uredjaja. Uzročno posledična ovog tipa je mnogo puta opisana kao loše podešen plin koji razdesi vreme otvaranja benzinskih dizni pa loše radi na benzinu dok en dodje sebi.

                            Ovde ako sam dobro pratio imamo situaciju da da se prebacuje na 400 obrtaja i na verovatno maloj temperaturi. Ako je 30 stepeni to se postiže vrlo brzo i sa lošim protokom jer je trenutno napolju bar 20 stepeni. Ako je plin uticao na benzin onda benzin nema vremena da dodje sebi i da proradi kako treba jer odmah prelazi na plin.
                            Ako plin nije idealno podešen a 99% majstora opali kalibraciju na mestu i preda auto mušteriji pa šta Bog da, onda to nije dobro podešeno i tako u krug.

                            Podatak o 400 obrtaja govori da niej promenjena opcija u softveru koja verovatno stoji po difultu na toj cifri.
                            Da nije tako ja ne bih danas uzeo poprilično novaca za preradu ugradjenog plina koji je bio relativno pedantno uradjen ali nikako naštelovan, sa starim softverom, pogrešno izbušenim diznama, nepotrebno predugačkim cevkama do grane, dizne okrenute na glavce bez potrebe, isparivač 8mm a cev do isparivača 6mm i tako još ponešto. Auto neupotrebljiv jer posle patosiranja gasa krklja 5 minuta što je vrlo lepo kad obilaziš kamion.

                            Posle testiranja, čovek dodao 40 evra na cenu, tek tako....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Zaboravih da dodam... Ono upali na benzin pa vidi kak oe ponaša se odnosilo na upali SAMO na benzin, bez prebacivanja na plin. Pa vozi samo na benzin koliko moraš i onda čekaj da se ohladi pa opet pali na benzin da vidiš da li sad radi odmah kako treba.

                              Tako će se rešiti dilema ili skini klemne pa probaj da pališ opet SAMO na benzin.
                              Ako radi dobro onda....
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X