BMW 525i 24v (192KS) i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    "ko jednom kupi BMW vozice ga do kraja "

    nhf: but been there done that, no more BMW again


    ========================================

    Dosta Offa, sad ovako.
    Paljenje sa gasom se da izmapulisati sa driblanjem sa MAP senzorom jer se isti koristi kao referensa naravno na autima koji ga imaju
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #32
      Originally posted by galileo5
      Originally posted by IvanT
      Caps Lock, predstavlja nekulturno ponashanje na forumu, pa ti predlazem da ga iskljuchish. (sa leve strane na tastaturi)
      Izvini Ivane ali mi se omaklo u prethodnoj poruci na SLAZEM, ah opet se za*eba
      Pozdrav prijatelju
      A na BMW-u?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #33
        Originally posted by galileo5
        Na zalost svih vas, a na radost elliotnes-a za taj motor postoji mogucnost i sa npr. Lovato LovEco-m ili BRC Just lambda control systemom i to garantovano, uradio sam desetak takvih, a i sam vozim taj isti BMW 525i "automatic"sa 24v i plasticnom usisnom granom (potrosnja oko 13-14 l ). Slazem se da postoji rizik ali ako uzmemo debljinu te grane od 4-6 mm i dodatne zastitne klapne koja se montira na samu usisnu granu, e onda je prica sasvim drugacija.
        I naravno, SLAZEM se da je bolje ugraditi sequent nego li neki od pomenutih uredjaja, ali cena kao prepreka ... , a da ne kupi takav auto za povoljnu cenu i to je greh ( ko jednom kupi BMW vozice ga do kraja )
        Sve u svemu nije nemoguce a nije ni nebezbedno, a o pucanju te grane i naglom povecanju tih obrtaja kako neko rece,... nema ni govora, pricam ovo iz iskustva i prakse a ne napamet.
        Naravno zbog loseg paljenja se kadkad desi da povrati plamen ali nista spektakularno (kod urednog paljenja se ovo ne desava )
        Sve u svemu treba razmisliti.
        I naravno dobrodosao elliotnes, ako nista dugo u BMW klub

        OK. Taj model BMW sa 24v i plastichnom usisnom se pojavio josh '90 godine. Tada ni jedan vodeci svetski proizvodjach gasne opreme nije imao direktno ubrizgavanje i takvi automobili su se radili sa lambda kontrolom. Znam i ja da sve to moze da radi i sa klasikom, samo je pitanje dokle. To moze da bude 20 godina, a moze i 20 sekundi.

        Kada na trzishtu ima toliko modela direktnog ubrizgavanja gasa, moje je mishljenje da vishe nema razloga rizikovati. Jeste skuplje, ali se uglavnom isplati!

        Pozdrav druze i pazi na taj Caps Lock!
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • galileo5
          CBC Veteran
          • 31.03.2005
          • 131
          • Leskovac, South Serbi

          #34
          Da, sve to stoji ali ako je dilema kupiti ili ne kupiti auto samo zbog cene uredjaja onda ....
          Sve u svemu najbolji je LOVATO FAST
          `ajd sad da vidim komentar za Caps Lock

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #35
            Originally posted by galileo5
            Da, sve to stoji ali ako je dilema kupiti ili ne kupiti auto samo zbog cene uredjaja onda ....
            Sve u svemu najbolji je LOVATO FAST
            `ajd sad da vidim komentar za Caps Lock
            Pa šta znam, trenutno je lep Caps Lock

            Da ne pišem dve poruke, naša država je trenutno nesredjena po tom pitanju ali je pitanje debelo pokrenuto pa će to biti sredjeno u nekom roku koji se meri mesecima.

            Sredjeno pitanje kaže otprilike ovako, imaš plastiku, mora ubrizgavanje, imaš katalizator, mora lambda kontrola. Prosto ko pasulj.

            Oslanjanje na to kao može to i tako ako ako sve bude u redu nema prodju nigde.

            Imao sam par puta priliku da vidim aute koje sam odbio da radima posle su radjeni u Čačku sa plastikom i sličnom metodom klapni, gde je isterana klapna napolje.

            Propisi i osiguravajuće kuće rade u korist većine a ovi poslednji u svoju korist. Nema improvizacije. Jedno ostajanje na putu može da izazove mnogostruke polsedice.

            Pukne grana na sred autoputa i desi se recimo lančani sudar?? Najgori scenario, ili pukne prilikom kretanja iz dvorišta, najbolji loš scenario. Najbolji je da ne pukne nikad.

            Da bi se sve to sprečilo na vreme, postoje pravila.

            Ko krši pravila, majstori i atest kuće, zašto??
            Da se pokažu pametni, da ugode mušteriji, da uzmu novce po svaku cenu??

            Ko to na kraju plaća, mušterija....

            Neki ne, neki da, zavisi od sreće...

            Neznam zašto nikom ne padne na pamet da sipa zejtin u motor, isto je ulje samo je jeftinije, a šta će čovek, mora da vozi auto...

            Ništa lično, samo moje razmišljanje a to je kao guza....
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • elliotnes
              CBC Član
              • 25.05.2005
              • 15
              • Beograd

              #36
              Jako je lepo cuti misljenje koje prija usima, ali sam takodje svestan da neke stvari da bi bile pouzdane, moraju biti po "JUS-u". Sutra putujem i svraticu u NS da pogledam auto uzivo, ali kako stvari stoje, zaljubicu se. Celu sam pricu preveo na "svoj jezik", te nikada ne savetujem ugradnju i koriscenje kineskog napajanja od 550W, naspram 360W plemenite sorte. Racunar ce i sa kinezom raditi, ali se nikada ne zna da li ce zveknuti istog ili 550-og dana...
              Svakako, zahvalan sam na odgovorima iako je bilo puno offtopic-a.

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Hehe.. pa vidi, ovo je Cannon i off topic je sastavni elemenat

                Bez offa se prolazi kad sedis ispred profesora, ali, eto, taj te nece dovesti do saznanja koja ovde dobijas.
                U tome je razlika - praksa i teorija
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • elliotnes
                  CBC Član
                  • 25.05.2005
                  • 15
                  • Beograd

                  #38
                  Naravno Boost, opaska je bila dobronamerna, ali svakako ne treba preterivati u offto(picarenju) jer teme vise nece sadrzati ono sto im stoji u naslovu

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #39
                    Licno nikada nisam voleo stroge norme skolskog establismenta niti pravila edukacije koja nista ne donosi u praksi a ponajmanje razumljiva narastaju koji treba da izraste u samostalne jedinke koje odlucuju sopstvenim rezonovanjem,zato sam uvek bio u ratu sa profesorima i uciteljima(daleko im lepa kuca) a sva znaja u zivotu stekao upravo na neki sopstveni "offtopic" nacin.Malo offtopica je zdravo,to je kao kijanje probudi ceo organizam

                    Comment

                    • galileo5
                      CBC Veteran
                      • 31.03.2005
                      • 131
                      • Leskovac, South Serbi

                      #40
                      OK, Dora razumemo se ali sam samo naveo primer auta koji ima plastiku, a koji po meni jedini moze da se relativno bezbedno uradi i po naski a sve to bez rizika.
                      Napominjem jedini auto koji ima plastiku a moguce ga je uraditi tako.
                      Naj verovatnije postoji jos koji ali to nisam radio pa ne znam.
                      U svakom slucaju je sve vec receno, a to je sekvent i tacka!

                      Comment

                      • elliotnes
                        CBC Član
                        • 25.05.2005
                        • 15
                        • Beograd

                        #41
                        Wiz, svaka cast, ali nisam zeleo da zvucim strogo u "soljenje pameti" maniru

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #42
                          Originally posted by elliotnes
                          Wiz, svaka cast, ali nisam zeleo da zvucim strogo u "soljenje pameti" maniru
                          Ma samo opusteno,bez brige

                          Nego jel moze taj spisak "ovlascenih" za BRC i Lovato i zemlju Srbiju

                          Comment

                          • cuore sportivo
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2005
                            • 954
                            • Bezanijska Kosa
                            • Alfa Romeo 147 1.6

                            #43
                            Originally posted by Wiz
                            Nego jel moze taj spisak "ovlascenih" za BRC i Lovato i zemlju Srbiju
                            A sto pitas?
                            'Oces da ugradis gas u tu tvoju friziranu Astru da bolje ide?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Originally posted by Wiz
                              Licno nikada nisam voleo stroge norme skolskog establismenta niti pravila edukacije koja nista ne donosi u praksi a ponajmanje razumljiva narastaju koji treba da izraste u samostalne jedinke koje odlucuju sopstvenim rezonovanjem,zato sam uvek bio u ratu sa profesorima i uciteljima(daleko im lepa kuca) a sva znaja u zivotu stekao upravo na neki sopstveni "offtopic" nacin.Malo offtopica je zdravo,to je kao kijanje probudi ceo organizam
                              Pa pravila u životu ne volim ni ja ako su samo pravila da bi nas udavila.
                              Kad se radi o poslu uvek slušam pravila koja su bitna i koja se moraju slušati.
                              Ova konkretna pravila su zasnovana na dugogodišnjoj praksi zemalja koje to rade odavno.

                              I da, ovde se primenom tih pravila dobija kvalitet plus sigurnost, i to primetan kvalitet.

                              Individualnost u vidu bunta protiv ustaljene zajednice je uvek donosilo nešto novo i to je dobro ali ne za tog bundžiju Moja pravila su da nema improvizacije u poslu kojise sastoji uglavnom od montiranja neke opreme. Kad izmišljam toplu vodu, lako odem do perpetum mobila, ali ovde se sve zna odavno, samo treba montirati.

                              Čuvene reči jedne moje mušterije "Pa šta, vi to samo izvadite iz kutije i poredjate", surovo ali tako.

                              Ko radi taj i greši, reče jež i sidje sa drot četke, ali se ja jako retko popnem na tu četku jerbo se pridržavam pravila zanata.

                              Za galilea@ : Ima recimo i Pontiak transporter takvu usinu granu koja je debela i jaka ali od plastike. Ugradio sam jednom na aluminijumsku pa polslao kolegu sa istim autom a ono plastika, sve isto samo grana drugačija. I danas ide na benzin.

                              Razumem ja tee šta si hteo da kažeš ali smo mi majstori sami krivi što se toliko loše piše o gasu iakoje to dobra stvar. Obaramo cenu, a posle nema prostora za kvalitetnu opremu, mušteriej naviknu da je to tu negde oko 200 evra pa ti njemu posle objasni zašto je 400.
                              Volem i ja plazma televizor, no nešto nemam mesta na zidu za njega, mala mi soba
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by galileo5
                                Na zalost svih vas, a na radost elliotnes-a za taj motor postoji mogucnost i sa npr. Lovato LovEco-m ili BRC Just lambda control systemom i to garantovano, uradio sam desetak takvih, a i sam vozim taj isti BMW 525i "automatic"sa 24v i plasticnom usisnom granom (potrosnja oko 13-14 l ). Slazem se da postoji rizik ali ako uzmemo debljinu te grane od 4-6 mm i dodatne zastitne klapne koja se montira na samu usisnu granu, e onda je prica sasvim drugacija.
                                I naravno, SLAZEM se da je bolje ugraditi sequent nego li neki od pomenutih uredjaja, ali cena kao prepreka ... , a da ne kupi takav auto za povoljnu cenu i to je greh ( ko jednom kupi BMW vozice ga do kraja )
                                Sve u svemu nije nemoguce a nije ni nebezbedno, a o pucanju te grane i naglom povecanju tih obrtaja kako neko rece,... nema ni govora, pricam ovo iz iskustva i prakse a ne napamet.
                                Naravno zbog loseg paljenja se kadkad desi da povrati plamen ali nista spektakularno (kod urednog paljenja se ovo ne desava )
                                Dobro imas prava da kazes sta god zelis sa tehnicke strane to kod tebe radi ali se pojavi u inostranstvu sa tim sistemom pa pitaj kolika je kazna za ugrozavanje saobracaja kad auto detonira i usput se ugasi na nekoj raskrsnici itd. Ima automobila koji holandezi rade u landi renco sistemu i plasticnjaci su vec vidjeno ali za nase puteve to nije jer u vrh glave dobijes na pumpi 30% propana a 70 % butana i ta smesa varira a zna se kod velikih usisnih grana da hoce auto da detonira ako dolazi do toga da imas u nekim rezimima voznje siromasnu smesu sto kod automatika se desava redovno ili se namesti da auto loce gorivao. JUST light sistem ili bilo koji drugi sistem Lmbda nemoze da zaustavi detonaciju i neka je to svima jasno. Ko god tvrdi drugacije nije upucen u ovu tematiku. Sto se tice detonacije kod paljenja na benzin au grani ima plina resava se uredjajem Modular Start koji produzi vreme rada motora za par sekundi od trenutka gasenje plina ili kljuca i nastavi da sagori ostatak plina u grani
                                Sve u svemu treba razmisliti.
                                I naravno dobrodosao elliotnes, ako nista dugo u BMW klub

                                Comment

                                Working...
                                X