AC+ZAVOLI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bio sam sam štelovanju i povećana je temperature prelaska na 40 stepeni,ali se gašenje opet javlja dok otprilike skala temperature dođe na skoro polovine vrednosti između 50 i 90 stepeni, tačnije malo ispod toga.Step motor je proveren u redu,sonda je u redu(bila je malo bogatija smeša pa se palila lampica) ali više ne.
    Šta može da bude uzročnik gašenja.Na benzinu motor radi perfektno.

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      Verovatno su izlazi iz brizgača veći nego što bi trebali da budu, ali kada bi postavio screenshot mape, videlo bi se.
      Još jedna stvar... Hod klipa kod Rail dizni je 0.6mm, što je za taj motor više nego što bi trebalo i ako nije naštelovan, eto problema.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment


      • #18
        Originally posted by *IvanT*
        Verovatno su izlazi iz brizgača veći nego što bi trebali da budu, ali kada bi postavio screenshot mape, videlo bi se.
        Još jedna stvar... Hod klipa kod Rail dizni je 0.6mm, što je za taj motor više nego što bi trebalo i ako nije naštelovan, eto problema.
        Sad sam se baš čuo sa majstorom koji mi je rekao da mi je mapa(narandžasta linija) oko 1.3-1.4!i on misli da izlazi iz britgača nisu veći!
        Da li bi promenilo menjanje dizni,pošto su sad AC da se stave valteknpr(koje možda imaju manji hod).
        Zaboravio sam da kažem da mi svećice imaju oko 15000 km.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #19
          kad vec pricamo o linijama u bojama, da li su se poklopile plava i zelena linija ? a ta narandzasta , ona nije konstantna vrednost, vec obicno treba da varira tako da poklopis plavu i zelenu. a dizne mozes prestelovati, kod nekog malo boljeg majstora za gas ako se ispostavi da je u njima problem. takodje moze biti i da nisu sve podjednako nastelovane, nazalost uglavnom tako i bude kod kompleta koji dolaze ovamo
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment


          • #20
            Prvo da kažem da se na mapi plave i zelene tačkice poklapaju do 5000 rpm.

            Stvar je rešena tako što je u ovlašćenom servisu Svileni u Drenovcu kod Paraćina izvršeno čišćene dizni,benzinskoh,kao i čišćenje ler motora,bio je prljav,od čega neznam ali verovatno od benzina ili čega već.
            Ler gas se odmah malo povećao npr. oko 50 rpm i sve je u redu.Od četvrtka se ni jednom nije ugasio kada je motor ladan.

            ps.definitivno više ne sipam plin na OMV u Paraćinu!

            Comment

            • SANJA0708
              CBC Član
              • 06.12.2009
              • 89
              • paraćin

              #21
              Re:

              Originally posted by *IvanT*
              Verovatno su izlazi iz brizgača veći nego što bi trebali da budu, ali kada bi postavio screenshot mape, videlo bi se.
              Još jedna stvar... Hod klipa kod Rail dizni je 0.6mm, što je za taj motor više nego što bi trebalo i ako nije naštelovan, eto problema.
              Reče doktor za plin i tako i bi.Zakazao servis,otvorili haubu,skinuli dizne ,naštelovali ih,par krugova po Višnjičkoj ulici sa doktor Ivanom i problem rešen.Ljudi,čovek zna znanje plus ono najbitnije miran staložen,čovek sve objasni.Auto ide ko blesav.
              ps.pritisak u isparivaču podignut za 0.2 bara

              Možda ovo nije za ovu sekciju na forumu ali šta ću.

              Pozdrav za Ivana i ekipu iz Paraćina.

              Comment

              Working...
              X