Ugradnja sekvencijalni ili venturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • swiftko
    CBC Početnik
    • 21.03.2005
    • 7
    • Beograd

    Ugradnja sekvencijalni ili venturi

    Kako je sekvent znacajno pojeftinio pitam se da li uopste razmisljati vise o venturiju. Ali ipak tu su pitanja:

    1. Da li motori sa 16 ventila obavezno manje trose benzina i plina od osmoventilskih?
    2. Ako je motor 16v i MPI sa metalnom granom da li je sekvent obavezno bolje resenje od klasike sa lambdom?
    3. Da li je obavezno imati u autu pravi ili copavi rezervni tocak ili je dovoljan sistem za krpljenje guma?


    Poruku izmenio: *IvanT*
  • little
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 912
    • BGD
    • Lancia Ypsilon 1.2 8V

    #2
    U automobilu je obavezno imati rezervni točak koji sme biti manjih dimenzija. Iako kit za reparaciju nije dozvoljen u praksi ga organi reda tolerišu.

    za ostala pitanja ulažem kviska
    "zensko si brate"

    Some people are wise and some.. Otherwise..

    Comment

    • RANK
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 1635
      • Beograd
      • FIAT MAREA WEEKEND 1

      #3
      1.ne
      2.da
      3.po zakonu, rez tocak mora biti istih dimenzija kao i oni na automobilu, u praksi je drugacije.
      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Pa dobro. Zakon ce se promeniti uskoro, jel tako? Eto ideje za predlog.
        Ovde kod nas je odavno obavezno imati samo prvu pomoc, trougao, protivpozarni aparat, dokumenta, fluo prsluk i lance kad treba.
        Kod vas jos uvek mora pola servisa da se nosi.
        Jesam ja menjao na putu H4 i tocak ali je preterano i zastarelo da to bude obavezno kao sto je kit za krpljenje isto tako po meni diskutabilna stvar a pocinju da ga praktikuju masovno umesto rezervnog tocka.

        Comment

        Working...
        X