2008 Corsa D 1.4 vs. LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nebojsaBG
    CBC Početnik
    • 03.11.2008
    • 2
    • Beograd

    2008 Corsa D 1.4 vs. LPG

    Pozdrav,
    Zanima me da li je uputno ugradjivati LPG sistem u pomenutu corsu, jer cuh da postoji mogucnost hvatanja nekakve "skrame" na ventilima i tome slicno.
    Ukoliko neko moze da mi da odgovor bio bih mu zahvalan
  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Tu pricu sa skramom zaboravi... Cudi me da ti nisu i Gremline spomenuli...? Ili mozda jesu.

    Naci ce se ovdje i poneko ko je u takav auto to vec radio, ali uz posten sekvencijalni LPG uredjaj, i postenog majstora koji ce to ustimati kako treba, ne bi trebalo da imas vise problema nego bez LPG-a... Jedno se trebas raspitati cime GM uslovljava ostanak garancije na novom autu...

    Comment

    • nebojsaBG
      CBC Početnik
      • 03.11.2008
      • 2
      • Beograd

      #3
      Ma, sa GM-om je problem sto garancija nije priznata na nivou Evrope, tj. u drugim GM servisima ukoliko ti ne daj boze zatreba, te nisam ni imao nameru da ugradjujem LPG pre nego li se sve to regulise, ali sam u ovlascenom servisu i na Opel forumu ovde dobio info da je problem sa 1.4 motorima i LPG-om, tj da se nakon 15-20k km mora skidati glava i da se ciste ventili itd i da nije isplativo.

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #4
        Jos ti uvek preostaje da detaljno pitas tog istog ko ti je to rekao da ti objasni malo zasto ti je to ispricao kad nije tacno uopste.
        Trazi tehnicka obrazlozenja za to i sta to u gasu ima sto u benzinu nema ili obrnuto. Naslage se stvaraju od necega ako se stvaraju. Zar ne?
        Sve me brine da nije mozda obrnuto ali nije poznato da se glava motora skida do generalne ili dotrajalosti dihtunga ni na jednom motoru a narocito zbog "ciscenja".
        Trazi fotke pa postavi to ovde sta je taj cistio kad je skidao glavu da vidimo i mi. Kad vec "zna" da je tako.
        Ovde su svi spremni da nesto novo nauce. Jedva cekaju ustvari.

        Comment

        • Dren
          CBC Senator XXL
          • 24.08.2005
          • 1068
          • Sarajevo

          #5
          Ja isto tako ne znam da je taj GM motor od 1.4 ista tehnoloski zahtjevniji od npr. njihovog 1.2, pa da je to razlog zasto DA za 1.2, a NE za 1.4...

          Pazi, imas nekih motora (Ford Zetec npr.) koji konstrukcijski imaju vise potencijalnih problema kada im "ugasis" benzin, i zamijenis ga plinom, ali ljudi su nasli rjesenje i za taj slucaj, pa se i oni voze na plin, uz taj dodatak...

          Comment

          • speedplus
            RIP Bio nam je drug!
            • 15.01.2007
            • 2419
            • LAZAREVAC

            #6
            Originally posted by Dren
            Pazi, imas nekih motora (Ford Zetec npr.) koji konstrukcijski imaju vise potencijalnih problema kada im "ugasis" benzin, i zamijenis ga plinom
            Pricaju o tome ali nikako da objasne zasto se ti isti kvarovi desavaju i tamo gde nema plina.Ili da oni koji tvrde da je plin uzrok daju dokaze o tome.

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #7
              Ovo za Zetec moram pojasniti. Kad sam se raspitivao za takvu varijantu kod Dora-e, rece mi da mora ici sa onim Flashlube-om (mozda pogrijesih u spelovanju...). Taj dio nisam dalje razradjivao, jer ako mi je tako rekao onda tako treba...

              Kod Zetec-a to valjda ima veze sa hladjenjem ventila, za koje se koristi benzin. Ako se radi na plin, onda tog hladjenja nema, pa se nadoknadjuje posebnom tekucinom, uz dodatnu ugradnju tehnike za njega...

              A ovo sve nema veze sa GM-om, bar ne na tim motorima, sto ja znam...

              Comment

              • speedplus
                RIP Bio nam je drug!
                • 15.01.2007
                • 2419
                • LAZAREVAC

                #8
                Ok,ali radi se o tome da niko nemoze sa sigurnoscu da tvrdi da stvari stoje tako,ne samo za Zetec motore.
                Ja do sad nisam ugradio ni u jedan auto koji je oznacen kao riskantan flash-lube i za sad svi rade bez problema na tng.A ima onih koji nisu ni primirisali tng pa su vec menjali siceve ventila.

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #9
                  Ma znam o cemu pricas, samo sam dodatno pojasnio svoju recenicu, da neko ko o tome bude citao sa znanjem o LPG-u koje sam ja imao prije cca. 3 godine ne bude u nedoumici...

                  Comment

                  Working...
                  X