AGIS i4 OBD/CAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RANK
    CBC Senator XXL
    • 28.02.2007
    • 1635
    • Beograd
    • FIAT MAREA WEEKEND 1

    AGIS i4 OBD/CAN

    Ovako je pocelo.


    U kompletu je sledece:


    Stari sistem:



    A tu je i strucni konsultant :


    Ovde se vidi gde je izbusena usisna grana. Nazalost, zbog manjka vremena, za sada ostaju ove rupe, a kad bude vremena, izbusicu nove, blize glavi.


    Interfejs za vezu sa kompom:




    Poruku izmenio: *IvanT*
    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    U pitanju je AGIS i4 OBD/CAN, jer se radi o uređaju za 4 cilindra, tako da ću ti promeniti naslov teme. Oznaka i8 je uređaj za 8 cilandara.

    Artic isparivač je prejak za tvoj auto i bolje je da si pazario Aljasku.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • RANK
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 1635
      • Beograd
      • FIAT MAREA WEEKEND 1

      #3
      ok. sto se isparivaca tice, trazio sam artic jer je alaska do 100kW, a moj auto je 98. u principu, isparivac sa vecim kapacitetom ce raditi isto ili bolje, nikako losije. cini mi se da ti ugradjujes bezmalo isti sistem, mislim ako bude nedoumica...da racunam na tebe, ok?

      idemo dalje, u kompletu je i senzor nivoa, koji jos ne znam kako cu ubudziti, ali to ostavljam za kraj.


      Kablaza:


      Magistrala sa brizgaljkama i pratecim priborom:


      Senzor pritiska gasovite faze i apsolutnog pritiska u usisnoj grani, termo-senzori, razne buksne, T-racva potpritiska usisne grane, kontrolni panel:


      prelaz sa fi6 na fi8mm cev, jer je ulaz u "ARTIC" isparivac predvidjen za fi8mm cev (kupuje se posebno):


      Pribor za povezivanje bakarnih cevi (kupuje se posebno):


      Isparivac:


      Filter gasovite faze:


      ECU:


      nastavak sledi...
      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

      Comment

      • Fabia & Avensis
        CBC Senator
        • 25.05.2006
        • 215
        • Podgorica - MNE!

        #4
        Ja na auto od 200 konja imam isti isparivac. Do sad radi kako treba (18 000 km) ali filter tecnog gasa je premali i brzo se puni.
        DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
        DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Ugrađujem i AGIS, tako da stojim na raspolaganju za sve konsultacije i za svaku vrstu pomoći, naravno. Ako si u mogućnosti, zameni Artik za Aljasku. ;

          Ukoliko u postojećem sistemu imaš senzor nivoa, verovatno se može iskoristiti i povezati na AGIS, mada nesumnjam da ćeš i ovaj novi povezati.

          @F&A

          Filter je predviđen za zamenu na 50.000km sa normalnim gasom, a sa našim je to max 10.000km
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • RANK
            CBC Senator XXL
            • 28.02.2007
            • 1635
            • Beograd
            • FIAT MAREA WEEKEND 1

            #6
            Sad je gotovo, isparivac je ugradjen. Sadasnji senzor nivoa mi daje signal 0-5V, a zbog oskudne dokumentacije nemam informaciju da li agis to podrzava. Inace, prva zamerka ovom sistemu je slaba dokumentacija, uputstvo za softver napola prevedeno sa ruskog(?!), tako da je na pocetku bilo prilicno nabadanja.
            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

            Comment

            • deki-ascona
              Bio nam je drug! RIP
              • 10.04.2007
              • 2118
              • NI , Trosharina

              #7
              Nije lose da , kako rastumacis nesto u uputstvu, tako zapises na srpski, da bi mi iz unutrasnjosti , ako se eventualno odlucimo za istu stvar, mogli da se snadjemo.

              Nemamo svi strucne konsultante
              Originally posted by Valent Vudriga
              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Ako nekome bude trebalo, poslaću mu dokumentaciju na engleskom ili srpskom.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • alfaskorpion
                  CBC Senator XXL
                  • 24.02.2007
                  • 361
                  • Smederevo

                  #9
                  koliko te kosta komplet ?

                  Comment

                  • RANK
                    CBC Senator XXL
                    • 28.02.2007
                    • 1635
                    • Beograd
                    • FIAT MAREA WEEKEND 1

                    #10
                    Originally posted by *IvanT*
                    Ako nekome bude trebalo, poslaću mu dokumentaciju na engleskom ili srpskom.
                    salji na engleskom, kao boga te molim!!!! HVALA!!!!
                    Originally posted by alfaskorpion
                    koliko te kosta komplet ?
                    sa interfejsom, cevima, crevima i ostalim sitnicama, oko 320e.


                    .idemo dalje:

                    Ovaj elektro-ventil sam eliminisao, jer postoji na novom isparivacu. nadam se da nisam pogresio.


                    Naravno, pre toga sam zatvorio ventile na boci i ostavio motor da radi dok nije potrosio gas iz instalacije. Zatim sam skinuo klemu sa akumulatora. Ona je vracena tek kad je doslo vreme za probu.

                    Kad sam demontirao ventil, shvatio sam da je tu idealno mesto za ECU, jer je zaklonjeno od vlage i prljavstine, a nije ni blizu motora.


                    Za probu sam povezao napajanje na ECU (crvena i crna), i 'ignition' signal na plus (crveno-bela). Povezao sam USB na COM adapter na komp, ukljucio kabl za dijagnostiku u adapter i ECU, i pokrenuo softver, cisto da vidim je li ziv. Ziv je!


                    Onda je na red dosla destruktivna faza. Demontaza svega sto pripada starom sistemu, zatim gumenog creva u**** i raznih vakuuma (za ventilaciju, iberlauf, i sl.) i svega ostalog sto smeta, cak i brisaca i plastika ispod njih.


                    Iako mi je savetovano da rejl sa diznama montiram na poklopac motora, nisam tako uradio, jer sam smatrao da je bolje da napravim nosac i da ga pricvrstim za usisnu granu, zbog buke i pristupa cepu za ulje. Tu je na scenu stupio RANK senior, koji je vestim potezima aparata za varenje, bruzilice i busilice, od obicnog sparinga napravio nosac. Nije narocito lep (nosac, ne senior), ali vrsi funkciju 101%.


                    ... nastavak sledi...
                    "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      ajd ako te ne mrzi napisi nesto vise o ovom sistemu, koji je princip podesavanja itd... da li u softveru vidis pritiske i u usisu i u railu ili samo razliku ?
                      do kog pritiska meri seznzor (bitno zbog turbo automobila) ?
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #12
                        Hocu, mogu i da ti posaljem softver na PM. Pustis DEMO i vidis. Postoji senzor za MAP i za pritisak u rejlu, ali ja podatak sa map-a nisam uocio u softveru. Cudno!? I ja bih voleo da razjasnim neke nejasnoce. Da se razumemo, sistem je proradio prakticno iz prve, danas sam ga dostelovao i eliminisao oscilacije na leru, bar mislim da sam ih eliminisao. Nastavicu sutra sa slikama, pa cemo nakon toga da proanaliziramo softver, ok?
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Ukratko...

                          Ima sve kao i ostali slični sistemi, plus još par korisnih opcija (izlazak iz cutoffa na benzinu, korekcija extra inj., korekcija pada pritiska iz reduktora, over current kontrola, puno ubrizgavanje gasa za turbo motore, autodetekcija tipa ubrizgavanja benzina) i što je najvažnije ima komunikaciju sa benzinskim ECU-om preko CAN magistrale, ISO 9141 ili KWP2000. Očitava short i long fuel trimove i uvek ih drži u granicama fabrički predviđenim. Nema cheka zbog loše smeše, bez obzira na kvalitet gasa.

                          Da bi se video podatak za podpritisak potrebno je prikačiti dodatni senzor, koji se koristi samo za kalibraciju. Bez njega nevidiš vrednost MAP-a i nemožeš da uradiš ovo...
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #14
                            To sam primetio, ****s mi sve ako ga ne nabavim, nekako osecam da ne mogu sve da uradim kako sam zamislio bez njega. Cinjenica je da su mnoge stvari vrlo inteligentno resene, ali je i cinjenica da postoji map, ali da bi bio prikazan, mora da se montira jos jedan. Cista ******stina. Takodje mi nije jasno kako su zamislili da se namontira senzor temperature gasa, jer onako kako su meni rekli kod uvoznika nije najsrecnije resenje. To cu prvo da modifikujem.

                            Salji uputstvo na engleskom, molim te. Auto toliko dobro radi sa ovim, da je prosto steta ne dovesti sve do perfekcije.

                            Nije u redu da mi izazivas zavist ovim slikama.
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • Plinadzija
                              CBC Senator XXL
                              • 29.07.2008
                              • 1514
                              • Paracin

                              #15
                              Nisam siguran da ce ti proci atest bez plinskog ventila iako vec postoji na istarivacu. Jbg, propisi su sivo podrucje izmedju zakona i zdravog razuma...
                              UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                              Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                              Comment

                              Working...
                              X