E jbg-a sad, da li misliš da su serviseri koji ugrađuju Tomasetto reduktore budale? Čak i ovom važećem zakonu iz 60 i neke poostoji mogućnost da elektro ventil gasa bude integrisan sa reduktorom. Pročitaj...
AGIS i4 OBD/CAN
Collapse
X
-
-
Originally posted by PlinadzijaNisam siguran da ce ti proci atest bez plinskog ventila iako vec postoji na istarivacu. Jbg, propisi su sivo podrucje izmedju zakona i zdravog razuma..."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Nisam nista rekao za servisere, ponovo se vracamo na istu pricu od ranije, oko dve ili tri trake za bocu, ja sam ugradjivao tomaseto isparivac iz ac i bardolini kompleta tako da je i meni bilo isto tako srnjae sto su mi atestirci rekli da uredjaj treba da ima plinski ventil. Ispadam ja ****** ovde sto vam prenosim svoja iskustva a vi uporno imate problem da to prihvatite.
Ne izmisljam, samo pricam ono sto se meni desavalo.UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
-
ne padaj u vatru, samo sam rekao da mi atest nije u planu ni u daljoj buducnosti, ako nista drugo, a ono zato sto mi je boca iz 1998-e.
...ah,da, jos nesto. boca mi nema nikakve trake, vec zavarene nosace jer je fabricki plin."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
ali je i cinjenica da postoji map, ali da bi bio prikazan, mora da se montira jos jedan.
Ima sve kao i ostali slični sistemi, plus još par korisnih opcija (izlazak iz cutoffa na benzinu, korekcija extra inj., korekcija pada pritiska iz reduktora, over current kontrola, puno ubrizgavanje gasa za turbo motore, autodetekcija tipa ubrizgavanja benzina)http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
nisam siguran da ga uzima u obzir u voznji, ako da, onda cu ga ekspresno nabaviti, mada ponavljam, auto mi radi tako da kada pritisnem gas, da nemam usi, osmeh bi mi se spojio na potiljku"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Originally posted by RANKU medjuvremenu sam bio kod IvanaT, prikacili smo dodatni senzor i mapirali ecu u voznji. Takodje, podesio mi je zazor dizni (ja nemam komparater) i auto prosto leti.DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY
Comment
-
-
ale
zar korekciju pada pritiska ne rade svi sistemi ? za stag sigurno znam da radi..
Comment
-
-
nema kao opcija u smislu da je ukljucis/iskljucis, ali sa svakim padom pritiska na vecem opterecenju usled bilo kog razloga (nizak pritisak u boci, prigusenje na nekom od ventila , slab isparivac itd...) on produzava vreme otvorenosti dizni od onog koje je izmapirano. posto mi se ovo cesto desavalo a i dalje se desava kad je hladno , tacno sam propratio sta radi...
reper mu je pritisak koji zadas kao operating pressure, kad god je ispod ili iznad toga on produzava/skracuje impuls. to se moze lako proveriti i bez stvarnog pada pritiska, npr podesis isparivac na recimo 1.5 bara, a kao operating pressure mu stavis recimo 1.1 bar.... i tacno vidis kako je skratio vreme otvaranja dizni (a nije doslo do promene benzinskog impulsa zbog lambde, moj benz ecu ni ne koristi l.sondu)...
znaci uvek vrsi korekciju izmedju onoga sto si zadao kao operating presure i stvarnog pritiska u railu.. zbog toga se cesto i dolazi u situaciju da su dizne skroz otvorene pri punom gasu ako padne pritisak... npr radni pritisak je 1.5 bar, stisnes gas, benzinski impuls je recimo 15ms, multiplikator je recimo 1.1, znaci gasni impuls bi trebalo da bude 15x1.1= 16.5 ms, medjutim ako je pritisak pao ispod podesenih 1.5 bar, srazmerno tom padu ce se produziti gasni impuls, pa se desi da ode toliko da drzi skroz otvorene dizne (recimo 20 ms na 6krpm)
nisam mozda bas najrazumljivije ispricao ovo sve...
ukratko , kod staga se gasni impuls formira kao:
gas.impuls=benz.impuls x multiplikator x korekcija po pritisku x korekcija po temperaturi gasa u railu x korekcija po tipu dizni
svi ovi faktori uticu na krajnju vrednost gasnog impulsa, a najdominantniji su benz impuls, multiplikator i korekcija po pritisku.
off:
inace, nemam nikakvih razloga da propagiram stag, da neko ne shvati pogresno, a posebno sto su u poslednje vreme postali bezobrazni sa cenama (karic gas), tako da dafinitivno sledeci sistem koji budem kupovao nece biti stag. taj sistem je stekao popularnost upravo zbog cene kada se pojavio.
posto se cela prica svodi na to sta se dobije za koliko para mislim da vise on nije medju "best buy" uredjajima...
skoro mi je crkao senzor pritiska, i nov kosta kod uvoznika 3500 din, i ne daju garanciju ako ga ne "ugradi" njihov majstor (skine dzek i dva crevca koja idu na njega), i to naplati 500 din... znaci 4000 din sve ukupno... jos malo pa voltran za jugica na bubnju....a radi se samo o jednom senzoru...
http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
e da, garancija, nisam napisao da daju pismenu garanciju 24 meseca na svu opremu, iako sam naglasio da cu da ugradjujem sam. komentar je "nema veze, garancija je na opremu, ne na ugradnju". to je veliki plus."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
@ale
Nisam mislio na taj način korekcije, mada se radi o sličnoj stvari. Kod Agisa je korekcija zadata procentualno, tj. ukoliko bazni pritisak setuješ na 1 bar, prilikom rada motora na leru ćeš imati oscilacije pritiska, koje su npr od 0.96-1.03 bara. Softverski mu zadaš da oscilacija pritiska koja se dešava na istom broju obrtaja (leru), a manja je od opet npr. 10% ne bude uključena u proračun vremena ubrizgavanja.
Sitna varijacija pritiska je u stvari "mana" reduktora ali je neminovnost, a ova opcija zna da pomogne, kako bi rad na leru bio stabilniji.
Comment
-
-
-
Eventualno moze biti problem i velicina ili cak i vrsta isparivaca u smislu osetljivosti membrana. Uvek se bira isparivac da moze da da onoliko koliko ima motor snage a ne znatno jaci. Primera radi. Za motor od 110kw bolje je odabrati isparivac za do 100kw nego onaj za do 150kw ili cak do 200kw mozda.
rank, da ne bude problema sa isparivacem ? Koliko sam razumeo i @Ivant ti je rekao nesto slicno.Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
Comment