Mislio sam da kazem da nije za takvu vrstu poredjenja da li je sistem tj. reduktor za venturi sistem ili za sekvent.
Za venturi IMA uticaja oko podesavanja znatno vise nego kad je u pitanju sekvencijalni sistem tj. odgovarajuci reduktor za isti.
Treba napraviti razliku izmedju kapaciteta reduktora i njegove osetljivosti a ta dva parametra u veoma povezana kod venturija.
Kod sekventa mogu "samo" dizne da ne odgovaraju ako je reduktor previse veliki a ti nisi ni stavio reduktor za 200kw pa si usao normalno u podesavanje kao i da je manji (normalan) za tvoj motor.
Na stranu to da veci reduktor mora obavezno da se napaja sa 8mm dovodom da bi imao uopste nekog smisla.
To je ipak neka druga prica.
Nebitno skroz nego su ljudi napravili losu komparaciju po sistemu da je reduktor, reduktor, sta ima veze za koji sistem je.
Ivan je verovatno hteo da te postedi EVENTUALNIH komplikacija oko podesavanja ali i oko montaze u smislu prelaska sa 8 na 6mm "sistem".
Obrisao sam vam onu glupu raspravu, kojoj definitivno nije mesto na forumu. Obojica ste dovoljno "matori" po godinama i dovoljno dugo ste po forumima, tako da sigurno imate iskustva u takvim slučajevima i netreba da reagujete na prvu loptu. Sad lepo nastavite ko ljudi...
auto ispod avatara, a podatak o potrosnji sa otvorenog puta. videcemo posle par hiljada podatak iz kombinovane voznje, ali ce verovatno biti kao i sa prethodnim sistemom kad je bio ispravan, znaci 10.5+1.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
sve sam blizi ugradnji kod sebe ovog uredjaja.. mislim na samo-ugradnju... na shta da vodim rachuna?
Ono gde da bushim za dizne na usisu... ii tako..
DA...
Kakav je uredjaj, poshto predpostavljam da je proshlo dosta vremena, a i dosta km od ugradnje...
PS cena CELOG kompleta sa TORO bocom, mislim samo na delove koshta oko 36 iljada... shto je prihvatljivo... znachi SVE! crevca cevi tako to...
Comment