PUG 306 LandiR Omegas, prekidač pišti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mance
    CBC Veteran
    • 24.07.2006
    • 185
    • Beograd

    PUG 306 LandiR Omegas, prekidač pišti

    Imam landi omegas u peugeotu 306 1.6. Stalno mi se desava da sam u toku voznje prebaci na benzin i pocne da pisti, nezavisno od toga koliko ima plina. Nekad se desi vise puta uzastopno a nekad se ne desava po par dana. Inace kad se to desi moram da ugasim auto i da ga ponovo upalim da bi pistanje prestalo. To se desava od kad je ugradjen plin. Bio sam kod majstora da reklamiram i oni su nesto cackali na kompu, ali posle par dana je opet pocelo da zeza? Sta bi to moglo da bude? Sta da mu radim?


    Poruku izmenio: *IvanT*
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Za početak sam promenio (dodao) u naslov teme bližu odrednicu problema.
    Iako znam da vam svima treba odgovor na problem i da zato pitate, ubuduće ću stvarno brisati svaku poruku koja nema smislen naslov.

    Pišti zato što izgubi pritisak plina u sistmu dizni. Mogući uzroci mogu biti razni. Zapušen filter, jedan ili drugi, neispravan senzor za merenje pritiska, loše podešen sistem, zapušen isparivač pa i do lošeg plina.

    Pošto se dogadja od početka, neverujem da si stalno nailazio na loš plin, onda je nešto od prethodnih stavki.
    To ne možeš sam pogledati bez odgvarajućeg softvera i interfejsa tako da moraš ići u servis. Ako ne pomogne, idi u drugi servis.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Svako "pištanje" ostaje umemorisano u ECU-u i tačno se zna zbog čega pišti, a može da postoji milion razloga. Jedina stvar koju sam možeš da proveriš i zbog koje takođe može da pišti je nivo rashladne tečnosti. Ukoliko je nivo nizak može se desiti da se temepretara reduktora spusti ispod softverski setovane i prekidač počne da pišti..., može da bude neki od brizgača, benzinski ili gasni, senzor temerature, senzor pritiska, signal RPM...
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • mance
        CBC Veteran
        • 24.07.2006
        • 185
        • Beograd

        #4
        Znaci ako sam dobro shvatio meni je sad memorisano u ECU-u sbog cega je pistalo zadnji put? I kad bi ga sad majstor prikacio na komp za plin mogao bi tacno da mi kaze koji od senzora mi ne valja ili sta vec? Rashladnu tecnost ne gubi nigde tako da nama manjka. Inace auto mi radi na temperaturi on 75 stepeni, retko kad predje 80 (jedino kad stoji u mestu) jel moze to da bude razlog?
        Hvala na dosadasnjim odgovorima!

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Motor ti je na taj način uvek podhlađen, što nije dobro, a to je znak da termostat stoji uvek u otvorenom položaju. U svakom slučaju gasni ECU je memorisao razloge vraćanja pogona na benzin i može se očitati memorija grešaka. Sa tako niskom temperaturom motora, uvek imaš povećanu potrošnju oba goriva, pogotovo gasa.

          Bez obzira na to da li je problem sa gasom vezan sa problemom niske temperature motora, verovatno ti ne gine zamena termostata.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          Working...
          X