Imam nekoliko pitanja u vezi sa Tomasetto ACR1 plinskom instalacijom, sa kojom sam do sada veoma zadovoljan.
Plin je ugradjen pre 4 meseca kod Ivana i od tada sam presao nekih 12k.
Auto je Saab 9000 aero automatik (200KS). Sa 52l plina prelazim oko 260km gradske voznje.
Instalacija je prosla atest u Holandiji bez velikih problema (morao sam da napravim male promene na sertifikatu boce)
E sad, par stvari koje se desavaju a nisu mi potpuno jasne;
1. kada je motor potpuno ohladjen, prvo automatsko prebacivanje na plin prouzrokuje jake trzaje, neravnomeran rad motor a cesto i gasenje motora. Provalio sam da se ovo samo desava kada je motor stvarno skroz hladan. Ovo sad resavam tako sto rucno prebacujem na plin kada motor dodje na normalnu temperaturu, mada se i tada ponekad desi da motor nekoliko sekundi neravnomerno radi.
2. automatsko prebacivanje na benzin pri nestanku plina nije moguce zato sto motor cesto ne vuche kako treba vec na zadnjoj zelenoj lampici. Sto znaci da uvek moram rucno da prebacim na bezin i dopunim plin pre nego sto se upali crvena lampica.
3. performanse motora su nekih 20% manje nego na benzin. Ovo je Ivan letos resio tako sto je stavio dizne od 2.8mm (prve su bile 2.4mm). Postavljanje dizni veceg promera je tada resilo problem. Ali posle odredjenog vremena motor je opet poceo da radi priguseno do nekih 4250rpm da bi posle prokinuo i ubrzavao znatno bolje.
Mislim da je ovo sve pitanje podesavanja ali u Holandiji niko nece da mi iscita LPG ECU zato sto im je instalacija nepoznata.
Mozda je moguce da sa odgovarjucim softwareom i kablom iscitam ECU i da mi neko kaze sta da promenim.
Unapred svima hvala na odgovorima i savetima.
Plin je ugradjen pre 4 meseca kod Ivana i od tada sam presao nekih 12k.
Auto je Saab 9000 aero automatik (200KS). Sa 52l plina prelazim oko 260km gradske voznje.
Instalacija je prosla atest u Holandiji bez velikih problema (morao sam da napravim male promene na sertifikatu boce)

E sad, par stvari koje se desavaju a nisu mi potpuno jasne;
1. kada je motor potpuno ohladjen, prvo automatsko prebacivanje na plin prouzrokuje jake trzaje, neravnomeran rad motor a cesto i gasenje motora. Provalio sam da se ovo samo desava kada je motor stvarno skroz hladan. Ovo sad resavam tako sto rucno prebacujem na plin kada motor dodje na normalnu temperaturu, mada se i tada ponekad desi da motor nekoliko sekundi neravnomerno radi.
2. automatsko prebacivanje na benzin pri nestanku plina nije moguce zato sto motor cesto ne vuche kako treba vec na zadnjoj zelenoj lampici. Sto znaci da uvek moram rucno da prebacim na bezin i dopunim plin pre nego sto se upali crvena lampica.
3. performanse motora su nekih 20% manje nego na benzin. Ovo je Ivan letos resio tako sto je stavio dizne od 2.8mm (prve su bile 2.4mm). Postavljanje dizni veceg promera je tada resilo problem. Ali posle odredjenog vremena motor je opet poceo da radi priguseno do nekih 4250rpm da bi posle prokinuo i ubrzavao znatno bolje.
Mislim da je ovo sve pitanje podesavanja ali u Holandiji niko nece da mi iscita LPG ECU zato sto im je instalacija nepoznata.
Mozda je moguce da sa odgovarjucim softwareom i kablom iscitam ECU i da mi neko kaze sta da promenim.
Unapred svima hvala na odgovorima i savetima.
Comment