U Srbiji sve moze za dalje informacije pitaj Doru ili IvanT , www.autogas.co.yu
Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
Da li neko zna da li moze plin na Golfu G60
i koja cena je uredjaja
moze i to oko 500e bez garncije na turbinu u klasici, i oko 1000e direktno ful grup ubrizgavanje gde detonacija nemoze da se desi. radi i jedno i drugo dobro
E sve sam cuo ,al da na g60 stavljaju plin............. to je ko da dzonson trci sto metra u cokulama..............
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Da li neko zna da li moze plin na Golfu G60
i koja cena je uredjaja
moze i to oko 500e bez garncije na turbinu u klasici, i oko 1000e direktno ful grup ubrizgavanje gde detonacija nemoze da se desi. radi i jedno i drugo dobro
Nema turbinu, nema InterCooler, i da samodetonira nista se nece desiti , kompresori su izdrzljiviji. Moguce da zbaci crevo pred usisnom granom i nista vise.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Prva godina izdanja je bez ICa, kasnije dolaze sa IC ispod levog fara , definitivno ide, vidim Ivane da je sa sekvencijalnim , jasan i razlog , ovaj je sa IC-om.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment