pozdrav svima--imam peugeot 1.8 16v 98 god. komp sagem sl96 ugrađen brc sekvent u veranu, potrošnja se varira između 10.5 i 12l na otprilike istoj relaciji.stvar koja me interesuje je sledeća: kad startujem motor ujutru kad je hladan, on normalno radi neko vreme na benzinu, zatim ako ostane još malo u leru da radi na plinu obavezno mi pali lampicu lambda sonde.ugasim-posle minut upalim motor i lampica se više ne pali može na leru da radi ceo dan ona se neće upaliti.ako krenem da vozim i imam otvoren put bez stajanja isto se ne pali ali ako posle dva minuta grejanja u mestu moram da stanem na semafor obavezno pali.mislim da je naštelovan da na plin prebacuje na 40c, a probao sam da držim benzin do radne temp. pa vratim na plin i ako ostavim ler oped se upali lampica.malo sam odužio ali probao sam da opišem sve šta sam radio u zadnjih godinu ipo.znam da ovde ima dobrih stručnjaka za plin pa ako može neko mišljenje ili rešenje hvala unapred
peugeot 1.8
Collapse
X
-
Re: peugeot 1.8
malo sam odužio ali probao sam da opišem sve šta sam radio u zadnjih godinu ipo
-
-
Re: peugeot 1.8
dijagnostika ne prijavljuje grešku,bar tako kažu, jednom su pojačali smešu i podigli temp. prebacivanja sa benzina na plin međutim isto.auto ima slabiji pod pritisak na usisu koji niko ne može da reši, da li to ima neke veze? znači lampica se pali samo posle prvog starta ujutru u radu na plinu u leru.
Comment
-
-
Re: peugeot 1.8
Ako misliš da znaš kako da mu pomogneš, podeli to sa ostalima, a ako treba da ti se javi na pp, pošalji mu isti.. nema potrebe da ovde kucaš pp...
Comment
-
-
Re: peugeot 1.8
OK, ali kada se pročita tvoj predhodni post, stekne se takav utisak.
Uživaj na forumu...i sve će doći na svoje.
Comment
-
-
Re: peugeot 1.8
BRC je "malo" čudan sa tipovima uređaja, tako da bi za tvoj tip ubrizgavanja bolje bilo da je just hevi u pitanju. Kod ostalih proizvođača je lakše, pa postoje univerzalni uređaji za sekvencijalno, polu sekvencijalno i ubrizgavanje u punoj grupi.
Comment
-
-
Re: peugeot 1.8
ivane uvek ostane još nešto. to što kažeš bilo bi bolje da je just heavi jel to po tvom mišljenju neka mala razlika ili i nije mala.po mom zaključku sve što se dešavalo i ranije kao na primer preko 3200 obrtaja ostane bez gasa pa kad je pojačana količina plina na štelovanju dosta je veća i potrošnja i ovo paljenje lambda lampice , su posledica ne adekvatnog sistema ubrizgavanja? I setio sam se još nešto po neki put ler samo krene da varira maltene od nule pa do hiljadu obrtaja, kad prebacim ručno na benzin istog momenta se stabilizuje...
Comment
-
-
Re: peugeot 1.8
Nije mala razlika. To su dve generacije uređaja, a BRC sekvencijalni sistemi su pravljeni BAŠ za sekvencijalno ubrizgavanje benzina i poprilično ih je teško naterati da rade sa punom grupom. Problem koji ti opisuješ je u nepravilnom izboru brizgača za gas i delom u setovanju. Sve to može da se popravi i napravi da radi kako treba, ali moraš da imaš majstora sa dobrim iskustvom, a nisam siguran da ga u Veranu baš imaju.
Konsultuj se sa našim forumašima koji rade sa BRC uređajima, pa javi rezultate.
Comment
-
-
Re: peugeot 1.8
Distributorski sistem za ubrizgavanje gasa, kao što su BRC Fly Injection, prastari Lovato Logic, LandiRenzo IGS....
Bili su dobri na jednom od 100 automobilasreća kod nas se skoro nisu ni ugrađivali
BRC ih je najviše forsirao i razvijao, jer nisu imali univerzalni sistem u to vreme...
Comment
-
Comment