Re: Detonacija prilikom startovanja motora
Jedino varijator u ovom slučaju mi je logičnan problem.
Inače motor sa "iključenim" varijatorom izgubi maximalnu snagu (15-20ks)a sa stalno "uključenim" varijatorom drastično opada vuča na srednjim i malim obrtajima,potrošnja se povećava a kod motora u lošem stanju mogu se javiti detonacije.Inače varijator zakreće bregastu osovinu u odnosu na početni položaj sa porastom broja obrtaja što za posledicu ima ranije otvaranje usisnog ventila pre GMT i ranijem zatvaranju usisnog ventila posle DMT tako da se koristi kinetučka energija vazduha u usisnom vodu i povećan
efektivan kompresioni ciklus za bolje iskorišćenje motornog sklopa.
Kod braće je ista andrmolja ali je strategija germanska za razliku od one druge pirinčane.
Jedino varijator u ovom slučaju mi je logičnan problem.

efektivan kompresioni ciklus za bolje iskorišćenje motornog sklopa.
Kod braće je ista andrmolja ali je strategija germanska za razliku od one druge pirinčane.

Comment