Pozdrav svim "kuvarima" na plin.
Imam Opel Astru G i ugradjen sekvencijalni BRC sistem. I dva problema:
1. Kad auto prvi put palim posle duzeg stajanja (recimo ujutro prvi put), ravnomerno radi na benzin i sve ok. Dok predjem koji ~ kilometar, on prebaci na plin. Pri nailasku na prvi semafor (nekad drugi, cini mi se da zavisi od zagrejanosti), kada stajem, a auto je u leru ili sa stisnutim kvacilom, kocenjem obrtaji nemirno padaju do 500 i ispod, pri cemu se cesto ugasi (kad je hladnije vreme skoro uvek).
Kad prodje taj deo zagrevanja, to se vise ne desava. Cak i kad ga ugasim i kasnije palim hladnog (ali ne potpuno hladnog kao kad 10+ sati ne radi), to se ne desava. U cemu bi mogao da bude problem?
U pocetku, se to tek sporadicno desavalo, tako da nisam znao cemu da pripisem problem (samo kad je hladno (ispod nule)), a sada skoro svaki put kad ga palim ujutro (a hladno je).
2. Kad je ~ -5 zimi, desi se da se upali lampica izduvnih gasova, koja se isto tako posle odredjenog vremena sama ugasi. E sad, to i ne bi bio problem, da se par puta nije desilo da auto radi na tri cilindra (u cetvrtom nema paljenja - dijagnostika Komnenovic - ali nisu imali vremena da otkriju sta je ~ 16.40h). Ovo se cini mi se desavalo i na gas i na benzin. Cak je jednom u toku voznje (sa sva 4 upogonjena cilindra) pocela da blinka lampica, pa sam oduzimanjem gasa uspeo da je stabiliujem - trajno upalim, sto nije pogubno za valjda katalizator,...
Ima li ko ideju sta bi to moglo biti?
Unapred hvala.
Pozdrav.
Imam Opel Astru G i ugradjen sekvencijalni BRC sistem. I dva problema:
1. Kad auto prvi put palim posle duzeg stajanja (recimo ujutro prvi put), ravnomerno radi na benzin i sve ok. Dok predjem koji ~ kilometar, on prebaci na plin. Pri nailasku na prvi semafor (nekad drugi, cini mi se da zavisi od zagrejanosti), kada stajem, a auto je u leru ili sa stisnutim kvacilom, kocenjem obrtaji nemirno padaju do 500 i ispod, pri cemu se cesto ugasi (kad je hladnije vreme skoro uvek).
Kad prodje taj deo zagrevanja, to se vise ne desava. Cak i kad ga ugasim i kasnije palim hladnog (ali ne potpuno hladnog kao kad 10+ sati ne radi), to se ne desava. U cemu bi mogao da bude problem?
U pocetku, se to tek sporadicno desavalo, tako da nisam znao cemu da pripisem problem (samo kad je hladno (ispod nule)), a sada skoro svaki put kad ga palim ujutro (a hladno je).
2. Kad je ~ -5 zimi, desi se da se upali lampica izduvnih gasova, koja se isto tako posle odredjenog vremena sama ugasi. E sad, to i ne bi bio problem, da se par puta nije desilo da auto radi na tri cilindra (u cetvrtom nema paljenja - dijagnostika Komnenovic - ali nisu imali vremena da otkriju sta je ~ 16.40h). Ovo se cini mi se desavalo i na gas i na benzin. Cak je jednom u toku voznje (sa sva 4 upogonjena cilindra) pocela da blinka lampica, pa sam oduzimanjem gasa uspeo da je stabiliujem - trajno upalim, sto nije pogubno za valjda katalizator,...
Ima li ko ideju sta bi to moglo biti?
Unapred hvala.
Pozdrav.
Comment