U posedu sam Fabije 1.2 htp 2003. Zamolio bih gospodu majstore (Ivana, Doru i dr.) ili "kolege" po kolima koji imaju ugradjen plinski uredjaj u Fabiji da me posavetuju u pogledu izbora istog i mesta ugradnje. Citajuci forum sam shvatio da na ovo pitanje nema jasnog odgovora, ali me ipak interesuje da li postoji neki tip uredjaja koji se pokazao dobro/lose za ovu Fabiju sa tri cilindra i koje su preporuke. Razmisljam o AC (pitanje za Doru: kako se pokazao AC za moj auto?) ili Tomaseto (skuplji 170e). Unapred zahvalan na odgovoru. Ziveli!
DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
Collapse
X
-
Re: DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
Bilo koji od dva pomenuta uređaja će odlično raditi na tom motoru. Hardverske komponente su identične, samo su ECU-i različiti. To je makar motor koji bez ikakvih problema radi na gas.
-
-
Re: DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
Kao korisnik plinskog uređaja na automobilu sa sličnim motorom, ako nisu i isti (vw polo 1.2, takođe tri cilindra), mogu ti reći da to odlično funkcioniše. Moj uređaj je Landirenzo mada mi je i pre ugradnje u samom servisu rečeno da bi i Tomasetto radio isto tako dobro (Tomasetto je bio nešto jeftiniji). Moja preporuka je autocentar Rašić, a ostalo vidi sa njima.
Comment
-
-
Re: DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
ja u moju fabiu II 1.2 imam ugradjen Lovato, besprekorno radi...boca mi je tocak, valjda 43 l ako sam dobro zapamtio, ja je punim na 35. probavao sam da ugasim auto na plinu, posto aktiviram svu elektriku u kolima - klimu, maglenke, svetla grejace stakala i retrovizora...nisam uspeo (ono fora sa naglim kocenjem i sl) jedino tad obori malo obrtaje dole. u svakom slucaju, trosice ti malo vise plina po km nego sa bezninom, ali odnos cene benz/tng to odlicno kompenzujejedina mi je zamerka sto sa vremena na vreme u kabini osetim sumporna isparenja, to valjda ima neke veze sa katalizatorom...
Comment
-
-
Re: DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
jedina mi je zamerka sto sa vremena na vreme u kabini osetim sumporna isparenja, to valjda ima neke veze sa katalizatorom...
Comment
-
-
Re: DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
koliko zgazis.......pazi, ja uopste ne stedim ova 3 cilindra....ne shaltam ispod 4.000 rpm. Mesecno prelazim oko 1500 km, veci deo je gradska voznja (oko 80 odsto), na otvorenom kad se vozi to je 120 +, prosecna potrosnja plina mi je izmedju 9 i 10 l, i oko 20 l bezolovnog na tu kilometrazu. Mislim da to nije reprezentativan podatak, a i IvanT mi je rekao da mi je smesa prebogata, tako da i to verovatno ima veze sa tim......
Comment
-
-
Re: DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
VW motor 1.2 3 cilindra ne važi za nekog malog potrošača, nevezano za gasni uređaj. Naravno, nakon ugradnje gasa treba očekivati nešto veću potrošnju (10-ak%) u odnosu na potrošnju benzina.
Comment
-
-
Re: DILEMA: FABIA 1.2 htp, 3 cilindra
slazem se da taj motor sa tri cilindra ne odlikuje mala potrosnja, iako je zbog toga napravljen, sto uz skromne performanse ne cini bas automobil za pohvalu. Ali i pored toga ga ne bih menjao, vezao sam se za njega (imam devojku, nemojte da mislite da sam lud). Meni se cini da board kompjuter pokazuje znacajno manju prosecnu potrosnju plina nego sto stvarno jeste.
Comment
-
Comment