Da li problem u plinu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rendjo
    CBC Senator XXL
    • 26.06.2006
    • 340
    • Zadar HR

    Da li problem u plinu?

    Nakon što mjesecima muku mučim kod raznih majstora oko ler gasa moje honde legend 3.5l 98 god dpnosim vam opis što je sve rađeno,nažalost bez rezultata.
    2 puta je čišćen motorić ler gasa i jedanput usisna klapna...dijagnostika ne javlja nikakav problem ali je imam problem.Plinski uređaj je prins(sekvent) i ima iza sebe oko 100000 km rada.redovno je servisiran i nisam imao većih problema s njim.Na prošlom servisu prije 15000km sam promjenio set membrana i filtere.Nakon toga je radio fino.Nakon čišćenja motorića ler gasa auto radi bolje tj oktretaji padnu na 900 o /min na plinu i da je tako uvjek ne bi bilo loše..nakon nekoliko dana opet iznova počne povisivat okretaje u leru i neopisivo me živcira kad moram iz petnih žila kočit da se auto zaustavi jer je automatik a gas bude na 2000 konstanstno a 200 ks sa 3,5l nije baš lako zakočiti.Na plinu štucka u leru a na benzinu radi na povišenim okretajima samo.Dosadio sam i majstorima više i danas me jednostavno ovlašteni serviser otresao uz obrazloženje da ću imat taj problem dok god budem vozio na plin i da je plin smeće i da ko me za*ebo da to stavljam u Hondu..Malo sam šokiran takvim nastupom jer plin je skupo plačen i redovno servisiran kao i auto.kaže da plin isušuje sve i da ostavlja masnoću i garež i da ga vozim na benzin i koješta sve ne...Da je plin u Hondi samo problem
  • suljke
    CBC Početnik
    • 23.06.2008
    • 5
    • sarajevo

    #2
    Re: Da li problem u plinu?

    Da nisi prao motor slucajno

    Comment

    • Rendjo
      CBC Senator XXL
      • 26.06.2006
      • 340
      • Zadar HR

      #3
      Re: Da li problem u plinu?

      Ne..

      Comment

      • Fabia & Avensis
        CBC Senator
        • 25.05.2006
        • 215
        • Podgorica - MNE!

        #4
        Re: Da li problem u plinu?

        Ja mislim da imas problema sa ICV.
        Mozda na benzin trazi manje vazduha unutra, mozda na plin trazi vise pa ICV nije u stanju da bude "ukocen" na jednu poziciju.
        DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
        DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #5
          Re: Da li problem u plinu?

          Da ti se nije digla mapa ubrizgavanja. Pogledaj lambdu. Meni jedno vrijeme nije radila jedna pumpa od dijela motora pa bi pri zagrijavanju do temperature prelaska na plin auto samo dizalo mapu za dio motora koji nije imao goriva. Onda kad pređe na plin drži velike obrtaje po nekoliko desetaka kilometara ili nekih pola sata vožnje. Dok nisam nabavio pumpu napravio sam da prebacuje na plin oko 15 stepeni i tad više nije pravio tolike probleme. Sad sa novom pumpom radi bez greške. Na plinskoj dijagnostici se vidjelo da cilindri koji nemaju goriva odskaču duplo milisekundi od onih koji imaju.
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          Working...
          X