Almera n16 i plin, problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Corsa
    CBC Senator XXL
    • 22.09.2005
    • 450
    • Beograd

    Almera n16 i plin, problem

    Juce sam napokon ugradio plin, medjutim danas mi je veselje pokvario jedan problem.Auto je poceo da se gusi u pojedinim trenucima, da bi na kraju pocela da blinka lampica motora, koja bi se sa popustanjem gasa gasila.Malcice je i podrhtavao kada bih u leru dodavao malo gasa na niskim obrtajima( negde oko 1500rpm).Sta bi moglo da bude i smem li da vozim kola do odlaska u servis?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: Almera n16 i plin, problem

    Blinkanje MIL lampice označava misfire na nekom cilindru. Svećica, bobina, smeša, brizgač... su mogući uzroci. Dijagnostika gasnog dela i provera visokog napona će ti dati tačan odgovor.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Ji 4Tze
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 806
      • bg
      • Honda CR-V 4WD

      #3
      Re: Almera n16 i plin, problem

      i 1.5 i 1.8 almerini motori imaju DIS paljenje, QG15DE i QG18DE

      Šta je uzrok, Corsa, jesi uspeo da lociraš problem?

      Comment

      • Corsa
        CBC Senator XXL
        • 22.09.2005
        • 450
        • Beograd

        #4
        Re: Almera n16 i plin, problem

        Izvini, ne razumem se bas najbolje, sta je DIS paljenje?(sorry na offu)
        Inace, problem je lociran.Missfire 2. cilindra, uzrokovan time sto dzek od bobine nije bio uboden kako treba.Gubio je povremeno kontakt, dok se potpuno nije otkacio.Uboden ponovo, resetovani parametri (posto je davao jacu smesu dok je radio na 3 cilindra) i sada je sve ok.

        Comment

        • Ji 4Tze
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 806
          • bg
          • Honda CR-V 4WD

          #5
          Re: Almera n16 i plin, problem

          Distributorless Ignition System, ne razumem se ni ja najbolje ali sa par senzora u motoru se u ECU-u generiše pozicija klipa i šalje slaba (pobudna) struja u komutator (ili bobinu, kako ko zove, ali bobinom se obično zove deo sistema sa mehaničkim razvodnikom) koja generiše varnicu na svećici. Savremeniji i (uslovno rečeno) prostiji sistem od onog sa mehaničkim razvodnikom i visokonaponskim kablovima.
          Evo ti detaljnije ako te interesuje.. http://www.aa1car.com/library/dis.htm
          I slika komponenata motora



          Ima jedan deo u Almera service manual-u (104MB, imaš ga na netu, javi ako ne nađeš) koji detaljno objašnjava postupak dijagnoze kvara i ide na par strana čini mi se, priča kao, drmaj ovo, tresi ovo, drndaj ovaj džek itd itd...

          Comment

          Working...
          X