Imam problem sa Peugeotom 406 1.8 16V,ugradjen sekventni plinski uredjaj.Kada temparatura motora predje 90 stepeni (dolazi leto),na leru motor neravnomerno radi,menja br.obrtaja izmedju 1000 i 1500.Dok je temparatura ispod 90 stepeni,sve je ok.
Imam problem sa Peugeotom 406 1.8 16V,ugradjen sekventni plinski uredjaj.Kada temparatura motora predje 90 stepeni (dolazi leto),na leru motor neravnomerno radi,menja br.obrtaja izmedju 1000 i 1500.Dok je temparatura ispod 90 stepeni,sve je ok.
I ja imam isti problem, sa istim motorom.Posle ugradnje gasa isti simptomi (sad sam siguran da je posle ugradnje, posto sam zamenio step motor za ler gas, MAP senzor, lambda sondu, SVE gumice oko i na usisnoj grani, promenio svecice, PROMENIO bobinu, promenio senzor temperature motora, ocistio potenciometar koji ocitava polozaj klapne, ocistio klapnu...itd,itd).Preostalo je jedino jos da zamenim ECU, ali pre nego sto to uradim cu da nabavim polovnu usisnu granu na kojoj nista nije radjeno i da je stavim, da vidim kako se auto ponasa.Bio sam kod najmanje 10 majstora, svi su pogledali auto i ne znaju sta mu je.Auto ima "knedlu" prilikom menjanja brzina, varira mu ler gas od trenutka kad je plin ugradjen, a u poslednje vreme je poceo i da mi pali indikaciju za lambda sondu, kako na plinu tako i na benzinu.Sto se plina tice jedina mi je nada jos Ivan, da resim plinski uredjaj, a ako se ne sredi, sve cu da vadim, samo da izvucem neki zakljucak, jer ovako vise ne ide.Ili cu auto u oglase, pa ko ga kupi ovakvog...
Mozes da zakljucis koliko me je iznervirao dok ovako pricam...
Da nisam potrosio pravo malo bogatstvo da bih sredio taj auto ne bi mi bilo krivo, ali ovako, odbijao sam da prihvatim da je zbog ugradnje plinskog uredjaja, a izgleda da jeste.Prvi put kad sam se pozalio na neravnomeran rad je bilo dok je auto jos bio u servisu posle ugradnje, jer je to odmah uradio, tj. ler gas je divljao.Tada su mi rekli da je u pitanju motoric ler gasa, koji sam nedavno zamenio, a onda je lavina krenula...
Ja bih voleo da mogu da ti dam neki savet, ali i meni su majstori samo slegali ramenima, i objasnjavali da je to zato "sto sam kupio Citroena" (ja inace vozim Xantiu sa istim motorom, LFY ).
Izgleda da hiljade automobila koji imaju isti motor nemaju i isti problem, ali sam pricao sa nekoliko ljudi dosada koji su ugradili plin na takav motor i svi do jednog imaju iste simptome.Mozda jednostavno oni koji su tvrdili da sekvent moze na ovaj auto nisu znali da ne moze...
Neznam, ali ja cu ovom mom da dam poslednju sansu, a ako se ne sredi, vadim plin iz njega i prodajem ga, pa mozda u neki sledeci auto....
P.S. Ima jedna cudna stvar, kad tako podivlja, ako mu zapusim 2/3 u**** rukom, odmah se smiri.To me je i navelo da pomislim da negde vuce fals vazduh, pa sam krenuo u menjanje gumica, ali evo nije.Posle zamene je radio relativno dobro (samo je malo tresao na leru) i sad se opet pogorsalo, i to toliko da mi se gasi recimo ponekad kad stisnem kvacilo...
lepo se vi izjadaste, ali ni jedan ne navodi koja je godina auta, koji benzinski racunar (ako ima podatak) i koji sequent ? ti motori su radjeni u tri razlicita nacina ubrizgavanja, sto je jako bitno da bi sve funkcionisalo kako treba.
Obično,mada nije nemoguće,ovakvi problemi se javljaju sa Sagem ECU,ne zato što su loši nego baš suprotno-vrlo sofisticirani.
Uz korektno mapiranje gasnog ECU i resetovanje benz. ECU problemi se mogu trajno rešiti.
Međutim,izgleda da to tvoj gas majstor ne ume.A ostaje i pitanje kvaliteta same ugradnje tipa izbor dizni i injektora,
pritiska gasa,dužina creva uvodnika,pozicije uvodnika...
Ma,pravac majstor. Pozdrav!
lepo se vi izjadaste, ali ni jedan ne navodi koja je godina auta, koji benzinski racunar (ako ima podatak) i koji sequent ? ti motori su radjeni u tri razlicita nacina ubrizgavanja, sto je jako bitno da bi sve funkcionisalo kako treba.
Eh, i ti sad govoris svasta.Pa ako samo malo potrazis pronaci ces da samo jedna varijanta izgleda ne trpi sekvent plin, a to je 1.8/16V LFY motor sa SAGEM SL-96 ECU-om.Ja sam svojim ocima video P406 sa BOSCH ECU-om, koji radi kao sat sa plinom.Nebitno je da li je na Citroenu ili na Peugeotu, isto se ponasa.Nemogu da kazem da auto ne ide, ali je postalo prava nocna mora.Ja u autu imam plin skoro 2 godine, i od pocetka se tako ponasao.Na samom pocetku manje, ali evo kako vreme prolazi situacija se pogorsava.
Nadam se da cu uspeti ovo da sredim, jer sam bio 1000% siguran da uzrok nije plinski uredjaj, ali izgleda da jeste.Mislim, vise mi nije ostalo nista da promenim na autu, a on se i dalje ponasa ovako.Kompresija je ok, i kao sto rekoh, SVE osim ECU-a je promenjeno.Ostalo je jos da pregledam gumice na benzinskim diznama, i sam dihtung (gumice) usisne grane.Ako ne, onda cu da stavim jednu nemodifikovanu usisnu, i ako se auto sredi to ce biti konacni dokaz da je krivac plinski uredjaj.A onda moram naci neko resenje, ma kakvo ono bilo.Ja pravim godisnje od 30 do 50.000km, i nemogu da imam auto koji ce me izdati kad mi treba...
Obično,mada nije nemoguće,ovakvi problemi se javljaju sa Sagem ECU,ne zato što su loši nego baš suprotno-vrlo sofisticirani.
Uz korektno mapiranje gasnog ECU i resetovanje benz. ECU problemi se mogu trajno rešiti.
Međutim,izgleda da to tvoj gas majstor ne ume.A ostaje i pitanje kvaliteta same ugradnje tipa izbor dizni i injektora,
pritiska gasa,dužina creva uvodnika,pozicije uvodnika...
Ma,pravac majstor. Pozdrav!
Veruj mi da je plinski uredjaj ugradjen u dobrom servisu .Ako je do gas majstora, onda sam vise sklon da verujem da mozda nije znao tada za probleme sa Sagem ECU-om, jer kada sam birao uredjaj, veruj mi da nisam isao na najjeftiniju varijantu
U vreme kad sam mogao da ugradim sekvent za 600 eura, ja sam isao na varijantu od preko 1000, samo zato sto sam hteo da budem osiguran da sam uzeo pravu stvar (i legalnu ovde u Grckoj).Nisam stedeo na uredjaju, u to budi siguran.
Sto se tice reseta ECU-a, pokusao sam (Sagem ostavis bez napajanja par sati koliko ja znam, pa zatim provozas na benzinu 20-30km, da bi obnovio mape.Pokusao sam i rezultat je sada jos gori.Ako nije ta procedura za reset, pricaj sta da radim).
To je sve relativno, koliko je to ok.Ja sam sa druge strane razgovarao sa najmanje 10 ljudi koji imaju iste simptome, i svi nakon ugradnje plina.Nemoguce da su svi ti uredjaji lose ugradjeni/podeseni.Vise je verovatno da nesto na motoru ne trpi sekvent plin.Samo je pitanje - STA.
To je sve relativno, koliko je to ok.Ja sam sa druge strane razgovarao sa najmanje 10 ljudi koji imaju iste simptome, i svi nakon ugradnje plina.Nemoguce da su svi ti uredjaji lose ugradjeni/podeseni.Vise je verovatno da nesto na motoru ne trpi sekvent plin.Samo je pitanje - STA.
ako su svi isli kod jednog majstora, sve je moguce postavi neku fotku da vidimo kako je uradjeno
Drugari, mene cudi sto se sve to desava kad je motor vruc, tj. kad je temp. iznad 92-93 stepena? Eto, danas mi se to ponovo desilo.Ler gas se povecao do cak 2000 obrtaja, kao da je zablokirao. Nisam ga mogao smanjiti, nego sam ostavio auto da se malo ohladi i posle toga je sve bilo ok.Da li to mozda zavisi od signala sa nekog temperaturnog senzora?
Liči mi na siromašnu smešu zbog prevelike temperature gasa.
Proverio bih termostat i termo prekidač kao i rashladnu tečnost,a zatim pokušao da doštelujem smešu na leru.
Radna temp. ovog motora je ispod 92-3 stepena!
"ako su svi isli kod jednog majstora, sve je moguce"
ili je uređaj starije generacije pa ne može da se sinhronizuje sa sagemom.
Jedan majstor mi je rekao da su to prvi sekventni uredjaji koji su se ugradjivali...Inace uredjaj je firme AG, sudeci po papirologiji ugradjen u Francuskoj, a auto je '98 godiste. Na koliko stepeni ukljucuje termo davac? Ja ipak mislim da je to nesto vezano za temperaturu jer se auto normalno ponasao dok nisu pocele ove vrucine...
Termostat na tom modelu otvara na 83 st. tako da radna temp.treba da bude ispod 90.
Trebalo bi proveriti i isparivač i zagušenost instalacije pošto verovatno do sada nije kontrolisano.
Lako moguće da je i kombinovani problem.
To je sve relativno, koliko je to ok.Ja sam sa druge strane razgovarao sa najmanje 10 ljudi koji imaju iste simptome, i svi nakon ugradnje plina.Nemoguce da su svi ti uredjaji lose ugradjeni/podeseni.Vise je verovatno da nesto na motoru ne trpi sekvent plin.Samo je pitanje - STA.
ako su svi isli kod jednog majstora, sve je moguce postavi neku fotku da vidimo kako je uradjeno
Postavicu slike za dan-dva.
Originally posted by Stratos
Liči mi na siromašnu smešu zbog prevelike temperature gasa.
Proverio bih termostat i termo prekidač kao i rashladnu tečnost,a zatim pokušao da doštelujem smešu na leru.
Radna temp. ovog motora je ispod 92-3 stepena!
"ako su svi isli kod jednog majstora, sve je moguce"
ili je uređaj starije generacije pa ne može da se sinhronizuje sa sagemom.
Radna temperatura jeste ispod 92-93 stepena, moja Xantija nikada nije podizala temperaturu preko 90...
Sto se tice uredjaja, u pitanju je Landi LSI , i ja neznam moze li se sinhronizovati sa tim motorom, a majstor koji mi mi je ugradio tvrdi da moze.Problem je sto ovde ne postoje majstori koji to mogu da pogledaju, pa sam prinudjen da idem kod majstora kad sam u Srbiji, a tada sam obicno jaaaaaako u stisci sa vremenom, pa mozes da zamislis situaciju.Ja nemam vremena da pustim majstora da eksperimentise - ili zna ili nezna.Ako mi se ne napravi dok sam u Srbiji, onda moram da cekam sledeci put kad sam tamo, a to znaci da mi je plinski uredjaj neupotrebljiv za to vreme.A sta ce mi onda plin.Dao sam preko 1000 eura za plinski uredjaj koji nemogu da koristim.
Sa druge strane razumem da majstor mora da ima vremena da to pregleda, ali moje vreme je jako ograniceno.Zato sam i rekao, ako ne napravim sve ovo da radi, moracu da nadjem neko alternativno resenje...
Jedan majstor mi je rekao da su to prvi sekventni uredjaji koji su se ugradjivali...Inace uredjaj je firme AG, sudeci po papirologiji ugradjen u Francuskoj, a auto je '98 godiste. Na koliko stepeni ukljucuje termo davac? Ja ipak mislim da je to nesto vezano za temperaturu jer se auto normalno ponasao dok nisu pocele ove vrucine...
ove uredjaje ima u ponudi auto kuca "curcic subaru" na dusanovcu u bgd-u. neznam br. tel.
Comment