Danas sam se normalno vozio auto (Renault Scenic RX4) na plin. Nakon dva sata provedenih na otvoren prisao sam autu i primjetio miris plina.
Otvorim haubu i vidim da je jedno crijevo potpuno bijelo i hladno.
E, sada, ono sto mene muci nije to crijevo koje je puklo, mada mi nije jasno kako (plin je ugradjen prije nesto vise od dvije godine i kilometraza sa plinom je nesto ispod 30 000 km), nego multi-ventil.
Naime, prema mom shvatanju, funkcija multiventila je da drzi plin u boci tj da je zatvoren dokle god nema kontakta i dok temperatura rashladne tekucine ne dostigne 40 stepeni. Da li sam u pravu, ili multi ventil ima neku drugu funkciju???
Nije mi jasno, kako moze da curi plin u motoru, kada bi multiventil trebao biti zatvoren.
Sistem je BRC sequent 24.
Otvorim haubu i vidim da je jedno crijevo potpuno bijelo i hladno.
E, sada, ono sto mene muci nije to crijevo koje je puklo, mada mi nije jasno kako (plin je ugradjen prije nesto vise od dvije godine i kilometraza sa plinom je nesto ispod 30 000 km), nego multi-ventil.
Naime, prema mom shvatanju, funkcija multiventila je da drzi plin u boci tj da je zatvoren dokle god nema kontakta i dok temperatura rashladne tekucine ne dostigne 40 stepeni. Da li sam u pravu, ili multi ventil ima neku drugu funkciju???
Nije mi jasno, kako moze da curi plin u motoru, kada bi multiventil trebao biti zatvoren.
Sistem je BRC sequent 24.
Comment