Citroenu Xantiji 97god. 1.8 ugradnja i problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marćelo
    CBC Početnik
    • 03.07.2009
    • 7
    • Stačarevo

    Citroenu Xantiji 97god. 1.8 ugradnja i problem

    Naime reč je o Citroenu Xantiji 97god. 1.8 sa marelijevim ubruzgavanjem 8-ventilskim motorom . Pre neki dan sam ugradio Stag 300 + , tomasetto isparivač ,valtek dizne 3 oma i u startu samo problemi . Od početka štelovanja traži veću diznu i nakraju kad sam stigao do 2.2 mm vidim da sam preterao . Šta je ustvari moj problem kada sam ga na 2.0 mm dizni doveo u fazu rada da normalno drži ler , na intervalu od 1800-2200 obrtaja auto trza oće da isčupa volan iz ruku prilikom laganog ubrzavanja . Zamenim kablove i svećice (kablovi su još orginalni iz 97 god.) , auto mi se još više smiri naleru bez knedle ali problem na 1800 pa do 2200 obrtaja još uvek ima neki problem . Naravno na benzinu taj problem ne postoji , pokušavao u vožnji sa korekcijom mape ali ništa . I sad polako gubim ideju šta bi moglo da me kolje u svemu jer se to trzanje dešava samo kada se lagano ubrzava (u gradskoj vožnji ). Probao sam i sa drugim diznama jedino da stavim i drugi računar .Isparivač lepo drži pritisak , map senzor dobro radi . Motorni računar ne prijavljuje grešku , na AC-u isto mi ne prijavljuje grešku tako da stvarno više nemam ideju .
    Kolege pomagajte ,jer polako i ja a i mušterija gubimo nadu .
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

    Puna grupa, polu sekvencijalno, sekvencijalno? Koje brizgace si stavio? Koji je hod brizgaca? Gde su postavljeni uvodnici? Fotka?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

      Od početka štelovanja traži veću diznu i nakraju kad sam stigao do 2.2 mm vidim da sam preterao
      nemoj uvek verovati autokalibraciji, jer zna da se desi upravo to sto ti se desilo
      probaj sa 2 mm. takodje sa pritiskom iz isparivaca mozes kompenzovati do izvesne granice velicinu dizne.
      daj screenshot sa multiplikaror mapom da vidimo na sta lici.
      kada sam ga na 2.0 mm dizni doveo u fazu rada da normalno drži ler ,
      koliki je bio multiplikator?
      da li si proverio ispravnost lambda sonde pre mapiranja ?

      i ako te ne mrzi, opisi ukratko kako podesavas uredjaj, znaci korak po korak, kako odredjujes multiplikator , mozda negde pravis gresku
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Marćelo
        CBC Početnik
        • 03.07.2009
        • 7
        • Stačarevo

        #4
        Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

        Kao ubrizgavanje indžektora stavio sam sekvencionalno ubrizgavanje , fotku nemogu da postavim jer nisam u mogućnosti . Što se tiče injektora stavljeni su uz same benzinske injektore tako da je to isključeno , dužina creva od plinskih injektora veoma kratka (ispod 15 cm i svi su isti) tako da nemam potrebe za korekcijom dizni . Nisam od juče u poslu i neke stvari su mi poznate ,ovde po svemu sudeći imam neki problem na leptoiru u**** ili na bobini jer ta prekidanja koja mi se dešavaju nemaju veze sa štelovanjem . Problem se ne dešava non stop nego povremeno . Danas ću proveriti samu sailu i sistem leptira ,a onda ostaju probojni naponi sa bobine .

        Pomoć tražim kod vas jer imate dosta iskustva pa da se neko nije sretao sa sličnim problemom . Ponovo napominjem samo mu nekim sitvacijama prilikom laganog ubrzavanja na plinu u intervalu od 1800-2200 obrtaja auto ima problem i kao da ostaje bez napajanja ili struje , prilikon malo bržeg ubrzanja to nepostoji.

        Nema potrebe da koristiš velika slova

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

          (ispod 15 cm i svi su isti) tako da nemam potrebe za korekcijom dizni
          Cisto da znas...U 95% slucajeva fabricki brizgaci nisu isto nastelovani....zato se pre svake ugradnje svaki rejl proveri i svi se nasteluju isto. Takodje nije potreban isti hod brizgaca za motor od 50ks i 1100ccm, kao za onaj od 2000ccm i 200ks. Koji je tip brizgaca namontiran? Valtek ili Rail?

          Kao ubrizgavanje indžektora stavio sam sekvencionalno ubrizgavanje
          Nije mi bitno sta si ti stavio, nego koji je stvarno tip ubrizgavanja na motoru. Na osnovu toga lakse se odredi promer mlaznica...

          Koje je vreme otvaranja benzinskih brizgaca na leru?.......
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

            Ako nema slike, napiši bar kako izgleda kriva ubrizgavanja, ide od toliko do toliko milisekundi, multiplikator počinje na toliko, grba (najveća) je na toliko. Nije problem da li znaš ili ne znaš nego kad zapne za problem, stane mozak a onda je sve bitno a ti si pregledao po 100 puta. Zato je bitno da daš što više podataka, ima nas ovde i nije sporno da ti pomognemo.

            Bobina bi pravila veći problem kod naglog ubrzavanja jer je onda više opterećena. Motori koji imaju mali raspon dizni u milisekundama, jako strma kriva se teško podešavaju zbog toga jer svaki pomak multiplikatora utiče na velik opseg motora. Tu je jako bitna veličina dizni i samo podešavanje. Dolazi do gušenja na manjim obrtajima, možda je to problem. Ivan te je pitao za tip ubrizgavanja motora, nemam ovde autodatu pa ne mogu da pogledam.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Marćelo
              CBC Početnik
              • 03.07.2009
              • 7
              • Stačarevo

              #7
              Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

              Od dizni sam stavio Valtek 3 oma ( napisah u prvom postu ), a benzinske dizne mi brizgaju 2,4 ms . Mapa mi kreće sa 1,3 i kriva je dosta strma izlazi na 0.7 . Po svemu sudeći imam 26 KS po cilindru i fabrički podatak za Stag 300 + je da ide dizna od 2.4-2.6 mm probao sam i sa diznom 2.5 mm ali onda nemogu uraditi adaptaciju do kraja jako je veliko vreme brizganja plinskih injektora i auto se davi i nakraju ugasi (ništa od adaptacije ) . Od fabričkih podataka citroena sam iskopao da je u pitanju sekvencionalno ubrizgavanje goriva ( e sad moždsa tu grešim ) .

              Comment

              • Marćelo
                CBC Početnik
                • 03.07.2009
                • 7
                • Stačarevo

                #8
                Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

                Originally posted by *IvanT*
                (ispod 15 cm i svi su isti) tako da nemam potrebe za korekcijom dizni
                Cisto da znas...U 95% slucajeva fabricki brizgaci nisu isto nastelovani....zato se pre svake ugradnje svaki rejl proveri i svi se nasteluju isto. Takodje nije potreban isti hod brizgaca za motor od 50ks i 1100ccm, kao za onaj od 2000ccm i 200ks. Koji je tip brizgaca namontiran? Valtek ili Rail?

                [quote:2qvvsr19]Kao ubrizgavanje indžektora stavio sam sekvencionalno ubrizgavanje
                Nije mi bitno sta si ti stavio, nego koji je stvarno tip ubrizgavanja na motoru. Na osnovu toga lakse se odredi promer mlaznica...

                Koje je vreme otvaranja benzinskih brizgaca na leru?.......[/quote:2qvvsr19]

                Ivane druže cenim i poštujem tvoj rad zato sam se i obraćam na ovom forumu za pomoć ,a inače se i znamo plava Kapa cupe je bila u mom posedu posle vas

                Dora znam da hoćete da mi pomognete i u to i ne sumljam ali jedino me muči što nemogu sve da vam demonstriram da bi vam olakšao posao u tome .

                Nekih 2 godine ja nisam bio u ovome poslu i softver na AC-u se dosta promenio ali se snalazim nekako ,koliko vidim 300+ i 4-ka traže sa valtekom mnogo veći promer dizni nego nekada stag 300 a u čemu je tu fora ?

                Sada na xantiji imam promer dizne 2.0 mm i pritisak na isparivaču 1,2 bara . Xantia ima malo čudnu usisnu granu i sa usisnog kolektora idi ka diznama sa dve cevi koje se ispred samih dizni granaju na 4 . malo su čudni i ti marelijevi injektori ali sam našao mesto da postavim ulaz plinskih pored samih benzinskih .

                Večeras nastavljam sa igrankom pa ako ima ideja ili uočavate moju grešku ......

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

                  Tu je jako kratka plasticna usisna?
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Marćelo
                    CBC Početnik
                    • 03.07.2009
                    • 7
                    • Stačarevo

                    #10
                    Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

                    Originally posted by *IvanT*
                    Tu je jako kratka plasticna usisna?
                    Da

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

                      Da li si stavio extenzije? AKo nisi namontiraj ih, gurni skroz do usisnih ventila, mlaznice 2mm, uradi mapiranje, i svi srecni i zadovoljni....
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

                        probao sam i sa diznom 2.5 mm ali onda nemogu uraditi adaptaciju do kraja jako je veliko vreme brizganja plinskih injektora i auto se davi i nakraju ugasi (ništa od adaptacije )
                        jako veliko vreme brizganja sa diznom 2.5 ?
                        kazem ja da se negde ne razumemo

                        btw nisi napisao kako pravis multiplikator mapu, nesto mi govori da tu gresis...
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • Marćelo
                          CBC Početnik
                          • 03.07.2009
                          • 7
                          • Stačarevo

                          #13
                          Re: Mala pomoć zaglavljen sam ,ludim

                          Moram da se zahvalim širokom auditorijumu a ponajviše Ivanu ,jer je bio u potpunosti u pravu. Moje sumnje su postojale da usled kratke usisne grane i jako male pregrade medju diznama ,dolazi do mešanja na usisu ali ipak sam tražio da neko ko ima malo više iskustva pomogne.

                          Problem je rešen jutros , auto radi savršeno .

                          Još jednom bih se zahvalio svima koji su učestvovali u mojoj muci Ivan T ima piće kada se vidimo (ako bude neka lepa Kapa eto mene ).

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Re: Citroenu Xantiji 97god. 1.8 ugradnja i problem

                            , tu smo da se pomogne kada zapne...
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            Working...
                            X