Ugradnja gasa u Grand Cherokee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    Ugradnja gasa u Grand Cherokee

    Da li je neko od posetilaca i nadzornika foruma, Dora, Ivan ili neko treci, imao iskustva sa ugradnjom gasa u Grand Cherokee? Interesuju me modeli 1995-1998, dakle malo stariji sa motorima od 4 i 5.2 litara.

    Koji sistemi se primenjuju, kako se ponasaju konvertovana vozila, potrosnja, cenovni rang ugradnje, i neka specificna iskustva ako postoje (npr. kako automatski menjac utice na ponasanje plina? - ranije sam slusao neproverene price kako "ne moze plin na automatski menjac" /sigurno ne moze da se ugradi plin na menjac, kakav god da je, ali verovatno moze da se uradi konverzija pogona automobila koji ima automatski transmisiju/ i slicno tome).

    Uopste ima li neko neka iskustva sa ovim vozilima, bez obzira na plin, da ne postujem u 2 sobe (tipicni problemi, troskovi eksploatacije, dobra i losa iskustva).

    Hvala unapred na odgovorima.
  • zec
    CBC Senator XXL
    • 05.01.2005
    • 450
    • bgd

    #2
    potrazi malo bila je jedna tema sa ugradnjom u dzip i mislim da je bas taj ali je ugradjen brc
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Hmmm...jedan clan naseg foruma je ugradio plin u 2 Cherokee-ja izmedju ostalog i u taj model starije generacije.
      Kao sto zec kaze bilaje tema al pregledao sam i vise je nema, zasto ne znam.
      Da te ne davim recicu ti ukratko, oba su sa automatskim menjacem i nemaju nikakvih problema. Noviji limited 4.7 je uradjen u direktnom ubrizgavanju sa potrosnjom od 25L znaci istom sa zadrzanim istim performansama dok je 5.2 u klasici sa potrosnjom 15-tak % vecom a isto zadrzanim performansama kao na benzinu.
      Sva iskustva su veoma pozitivna i vlasnici prezadovoljni.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • CikaKure
        CBC Senator XXL
        • 14.08.2005
        • 668
        • Beograd

        #4
        Nasao sam kratke napise u 2 razlicita posta u totalno nepovezanim temama na forumu, te su uz ovaj post M-powera kockice pocele polako da se slazu.

        Ocekujem i feedback i od onih koji ugradjuju gas.

        Posebno me zanima da li neki model ima motor sa metalnim usisom gde moze klasican sistem i zanima me potrosnja u odredjenim uslovima voznje. Nasao sam podatak na forumu da 4.0 trosi 23l/100km.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Steta za temu, bila je jedna cela povodom ugradnje gasa u Granda kod RankaBRC jednog od clana foruma sa sveopsirnim opisima.

          Taj motor i ima metalan usis i tolika mu je potrosnja. tj. moze klasika i ide 200
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #6
            Cek, ako dobro kapiram 5.2 ima metalni usis i potrosnju za 15% vecu u odnosu na benzin. Jos da mi kazes sta je potrosnja benzina sa 5.2 motorom, lako cu sracunati potrosnju plina

            Comment

            • dintel011
              CBC Senator XXL
              • 12.03.2005
              • 348
              • Beograd, Vidikovac

              #7
              Originally posted by M-power
              Steta za temu, bila je jedna cela povodom ugradnje gasa u Granda kod RankaBRC jednog od clana foruma sa sveopsirnim opisima.

              Taj motor i ima metalan usis i tolika mu je potrosnja. tj. moze klasika i ide 200
              Stvarno sramota sto je obrisano, znaci ako nije lovato, ne moze da bude na ovom forumu...

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Da ima metalan usis. Potrosnju na benzinu ne znam al na plinu znam. Isto oko 25L kao i noviji 4.7 limited.
                Pitao si i za cenu ugradnje. Ona u klasici iznosi od 750-900EU
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • CikaKure
                  CBC Senator XXL
                  • 14.08.2005
                  • 668
                  • Beograd

                  #9
                  Ok, hvala na infu. Mozda ce jos neko da da svoj doprinos na ovu temu?

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #10
                    Samo jedno pitanjce, kakvog uticaja na plinski uredjaj ima to sto je automatik u pitanju, ne samo za cherokee nego generalno?

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      Pa ima za posledicu cesce detonacije. Usled explatacije turbine a iovako ali redje dolazi do proklizavanja kvacila i naglog povecanja obrtaja, sto na trenutak usled ne dovoljno brzog snabdevanja gasa ili dugackih gasnih creva od isparivaca dobija se siromasna smesa te to u ovom slucaju prouzrokuje detonacije
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • apoolon
                        CBC Član
                        • 02.02.2005
                        • 32
                        • sarajevo

                        #12
                        Ja sam vozio V8 5.2 grand cherokee -limited sa automatikom... ugradio sam bocu od 120L bez problema.....

                        sa bocom sam mogao preci 350-380km... zavisi kako vozim.......

                        Uopste ima li neko neka iskustva sa ovim vozilima, bez obzira na plin, da ne postujem u 2 sobe (tipicni problemi, troskovi eksploatacije, dobra i losa iskustva).

                        iskustva : dobra po đepu.... troskovi mene je izaslo oko 1000-1100evra da ugradim BRC sa svim sto sam mogao dodati.... sto se tice performansa neces osjetiti nikakvu razliku jer je automatik pa radi isto.... meni je naspram 28-29L benzina trosio 31-32-33L plina...

                        jedino lose je sto moras dati pare za ugradnju i imas veliki spremnik plina u gepeku....

                        to je to od mene...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by dintel011
                          Stvarno sramota sto je obrisano, znaci ako nije lovato, ne moze da bude na ovom forumu...
                          Kako si došao do ovog zaključka?
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • CikaKure
                            CBC Senator XXL
                            • 14.08.2005
                            • 668
                            • Beograd

                            #14
                            Obradovah se kad videh da je Dora postovao, al kad videh da je vise reakcija na ovo gore... Zato cu sad da ga "prozovem". Dakle, Doro sta imas da kazes i sta preporucujes:
                            4.0 - koji sistem, koliko kosta, sta da ocekujem u eksploataciji?
                            5.2 - koji sistem, koliko kosta, sta da ocekujem u eksploataciji?
                            Ovo "koliko kosta" shvati uslovno, red velicine me zanima, ne mislim da je ovo mesto gde cemo se "pogadjati" za cenu.

                            Elem, zanima me da pokusamo da utvrdimo odakle ovakve razlike u percepciji potrosnje (grand) cirokija. U jednom postu je (cini mi se) Brick dosao do cifre od 40l, u pravoj terenskoj voznji i do 50, u istom postu neko kaze oko 20l, ovde vidim 23-25-31-33... O cemu se radi? Da li te razlike iskljucivo poticu od razlicitog stila voznje, ili je u pitanju nesto drugo (los uredjaj, los gas, lose instalirana oprema, lose stanje motora, itd.)?

                            Ovo za automatski menjac sto je M-power napisao, i pored najbolje volje nisam uspeo da shvatim. Mozda je ona druga recenica malo predugacka i nedostaje neki znak interpunkcije, pa sam izgubio nit. Posebno me je zbunila i turbina koja se spominje. Moze li jos jednom, al polako, i malo jednostavnije za nas laike?

                            Hvala.

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Mrzi me da preturam po ranijim postovima vezanim za potrosnju Cherokee-ja, ali ta potrosnja od 40L je unela zabunu i to je reseno. Radilo se o potrosnji na 100mila po kojoj je spale merio jer je Dzip iz amerike te je to oko 160km pa se doslo do cifara od 24-26l. Nadam se da je sad jasno.
                              Sto se tice automatskog menjaca i turbine. Znam da ti je turbina unela pometnju U ovom slucaju ne radi se o turbini za napajanje motora vazduhom, vec o menjackoj turbini koja nabija pritisak ulja za omogucavanje automatskog menjanja stepena prenosa. Nadam se da ti je i ovo sad jasnije
                              Jos nesto u vezi potrosnje. Pre neki dan sam gledao u svesku gde su belezena sva protekla sipanja od ugradnje plina u Cirokija i sve su potrosnje 25L +-20%
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X