Da li neko mozda zna zasto se na Puntu 1,2 8v sa centralom ubrizgavanja Mareli 59f m2 ili m3 cesto javlja problem da sa se centrala mora flesovati svakih 5-6 hiljada km? Naime motori koji na sebi imaju plinski uredjaj posle nekog vremena pocinju da prave probleme u radu na benzin. Da li je problem u uredjaju ili ugradnji ili i jednom i drugom? Posle ponovne instalacije softvera sve proradi ali na zalost kratko traje.
Pomoc oko Punta mk2 1,2 8v
Collapse
X
-
Re: Pomoc oko Punta mk2 1,2 8v
Nemam plin ali sam imao problem sa centralom. To im je ucestao problem, slaba tacka. Na raznim forumima ima dosta primera gde su ljudi morali da menjaju centralu. kod mene je najpre poceo da pali check engine, bez ikakvih osetnih problema u radu motora. na dijagnostici je prijavljivao gresku na jednoj od elektonskih bobina('bem li ga, kako se zovu). zamenio sam to, medjutim, problem je nastavio da se pojavljuje. pred kraj poceo je da se pojavljuje problem kod paljenja, ceo motor se strese 2-3 sekunde pa nastavi normalno da radi, dok se jednom nije upalio na 2 cilindra i to je bio kraj. narucio sam preko neta, iz engleske, repariranu za 100 funti, medjutim, iskomplikovalo se, paket je negde u transportu ostecen, a centrala unutra unistena. trebao mi je hitno auto, kupio novu, za 300 i ensto eura, zamenio i kablove i bobine i sad nemam problema.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
-
-
Re: Pomoc oko Punta mk2 1,2 8v
Da li je problem u uredjaju ili ugradnji ili i jednom i drugom?
Gorane, problem je cesto u lose izvedenoj gasnoj instalaciji (dugacka creva za gas, lose rasporedjeni brizgaci...) i naravno lose podesenom uredjaju. Benzinski ECU se konstatno adaptira na lose parametre prilikom rada na gas i dolazi do toga da je jedino resenje fleshovati ga. U toku stelovanja gasnog uredjaja je jako bitno koristiti OBD tester i pratiti trimove. Tako nastelovan trajno radi bez problema ...
Comment
-
-
Re: Pomoc oko Punta mk2 1,2 8v
Ukoliko je problem vezan za gasni uredjaj, naravno
Comment
-
-
Re: Pomoc oko Punta mk2 1,2 8v
99% uvek jeste. Lako se proveri ako ga prebaciš na plin i pratiš trimove. Prebaciš na benzin on počne da koriguje, vratiš na plin on opet ukaki stvar. pravac gasadžija....
Dodatni test, tri dana vožnja isključivo na benzin, sve govori.
Comment
-
-
Re: Pomoc oko Punta mk2 1,2 8v
Razumem te potpuno jer i ja godinama vodim rat sa "mehaničarima" koji imaju skener ali ne znaju šta je trim ili bilo šta od kodnih grešaka da protumače kako valja nego zbog loše smeše menjaju par puta lambda sondu i gle čuda svaka ne valja... Zato služe ovakvi forumi da se nešto pametno nauči. Na stranu što svaki (većina) servis čim ugleda gas u autu kaže to je zatoNije problem i kad su u pravu, problem je što nemaju pojma da objasne zašto a pri tome obavezno izbrišu greške pa mogu da pročitam iz tarota šta je pisalo...
Comment
-
Comment