otvorio sam ovu temu cisto da vidim dali neko ima slicnih desavanja kao ja. Naime ugradio sam doticni landi u svoju astru z16se 2001g,posle toga desava se da prilikom prvog paljenja (kada auto prenoci) kada ima manje goriva tesko pali to manje goriva se podrazumeva 1/4 a kada ima oko pola rezarvoara pali normalno pa kada spadne na 1/4tinu ponovo pocinje tesko da pali, potom se dopuni opet pali normalno.auto na gas ide normalno trosi oko10l,neprijavljuje nikakve greske,pritisak pumpe uredu.ako neko ima slicna desavanja neka pise voleo bi da razresim tu misteriju.Pricao sam sa jednim prijateljom koji ima lagunu sa istim simtomima zanima me dali nas ima jos i dali ima neko neku sumanutu ideju sto je to tako
cudni problemi posle ugradnje sekventa
Collapse
X
-
Re: cudni problemi posle ugradnje sekventa
malo sam ga i vozio na benz.dabi nesto primetio.po uvozu skoro sam odmah ugradio plin,pritisak pumpe je 4 bara jedino da nabavim drugu da probam.Nije problem da drzim benz na pola rezervoara nego me kopka sta se tu desavaOriginally posted by peramMexo, moguce da je problem sa benzinskom pumpom ako nece da pali sa malo goriva. Kako ti je palio dok nisi ubacio plin?
Comment
-
-
Re: cudni problemi posle ugradnje sekventa
Pošto imaš sekvent, ne bi trebalo da plinska instalacija ima ikakve veze sa tvojim problemom. Sam kažeš da auto nemaš dugo, i da si odmah ugradio plin, dakle nemaš reper da ga uporediš sa periodom pre ugradnje. Sada je ipak hladnije vreme, pa se neki problemi više manifestuju nego tokom leta (tada i tristać sa trideset leta pali kao mina
)
Comment
-
-
Re: cudni problemi posle ugradnje sekventa
Vozi ga tri dana isključivo na benzin pa javi utiske.
Comment
-
-
Re: cudni problemi posle ugradnje sekventa
Na astrama g i novi pokazivaci goriva ne pokazuju kako treba i to ne moze da se resi...posto imas sekvent pretpostavljam da palis na benzin...verovatno ti je gorivo na nuli,mada to ne bi smelo da pravi problem...da se nebi cimao neka ti sredina rezervoara bude nula i vozi bez brige...ako i dalje bude postojao problem,pumpa goriva,nema sta drugo
Comment
-
-
Re: cudni problemi posle ugradnje sekventa
Nije bitna toliko kilometraža, 200 je sasvim dovoljno, više sam mislio na jutarnje paljenjena benzinu ako gas u prethodnom danu nije učestvovao. Ako i tada imaš iste simptome, gas nema veze sa tim. Problem je što bi pritisak trebao meriti kod startovanja kao i ostale parametre a to može jedino sa opremom u servisu ili ako imaš neku dijagnostiku bar na laptopu pa da pre paljenja prikopčaš i snimiš stanje.
Comment
-
-
Re: cudni problemi posle ugradnje sekventa
probao i nista nije crevo sama pumpa je potopljena do samog dna a usisno crevo ide od vrha pumpe pa gore do poklopca iznad ,usisno crevo je verovatno potopljeno kada je pun rezervoar.Pumpa vizuelno izgleda ok.Sada trenutno je potoplena skroz (ima preko pola rez.benzina)jedino da dole negde gde je pertlovana vuce neki fals jel otprilike kada imam 1/4benzina pumpa je potopljena 1/3
Comment
-
Comment