FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MilosK
    CBC Početnik
    • 07.01.2010
    • 4
    • Banovci

    FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

    Vozim Fiat Bravo 1.4 T-Jet ( 150 KS ), koji je jos pod garancijom. Ugradio sam BRC prema preopruci Delta Auto Servisa, ovlascenog prodavca i servisera za FIAT-ova vozila, a kako bi mi garancija na vozilo i dalje vazila. Od same ugradnje autogasnog sistema imam probleme sa autom, jer mi se non stop pali lampica za kontrolu motora. Svaki put kada se lampica upali, je idem do ovlascenog BRC servisera koji resetuje kompjuter i kaze mi da promenim pumpu na kojoj sipam gas, jer je navodno uzrok losa smesa. Sve sam moguce pumpe izmenjao i uvek imam isti problem. Mislim da ovo i nije bas pravo obrazlozenje iz razloga, jer mi se desilo da mi je turbina na automobilu crkla, a kao jedan od razloga je konstatovano da je uzrok lose sagorevanje. S obzirom da vise ne znam kome da verujem i sta da radim, molim Vas za Vas savet i misljenje ???
  • NED
    CBC Veteran
    • 02.11.2008
    • 149
    • Kragujevac

    #2
    Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plinom

    Ti lepo prijatelju, pravac Delta, koja ti je prvo i preporucila servis gde da se ugradi TNG, pa neka te oni sada upucuju na dalje resavanje problema, ili ti objasne sta moze da bude uzrok tom problemu.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

      U principu vozaju te dok ne prodje garancija pa onda vadi oči sam a i ovako je isto kako vidim. Nije moguće da je na svim pumpama u državi loš gas. Gas jeste loš ali taj tvoj uredjaj nije dobro podešen od početka i to je još jedna primer vezane ugradnje gde ti diler kaže. Loš naravno.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • MirkoDamnjanovic
        CBC Senator
        • 26.09.2008
        • 291
        • Srbija
        • Cetvorotockas

        #4
        Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

        Meni ovo lici na siromasnu smesu plina. Probaj par dana da ga vozis samo na benzinu. Naravno posle resetovanja greski. Ako na benz bude ok onda je do smese plina.

        Comment

        • CikaKure
          CBC Senator XXL
          • 14.08.2005
          • 668
          • Beograd

          #5
          Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

          Ma kakva crna siromasna smesa plina? Coveku je crkla turbina, i vozaju ga levo desno, ko sto Dora rece. Ne treba da ga zanima jel siromasna, bogata ili taman kako treba, sta god da je uzrok - auto je neispravan jer je neko napravio glupost ugradnjom plina (nebitno da li je podesio kako treba ili nije, sta god da je ili nije uradjeno). Prouci dokumentaciju koju si dobio vezano za garantne uslove prodavca i toga koji ti je ugradio plin, pa lepo ti u Deltu da oni resavaju problem, kulturno i strpljivo. Ako nema rezultata - inspekciju zoves, ali ne otezi sa tim previse.

          Ako pogledate malo po forumu, opet je u pitanju isti scenario, kao sto je bilo sa onim Subaruom.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

            Vrti mi se u glavi pitanje da li je dobro dimenzionisan gasni uređaj s obzirom na tip motora i pritisak nadpunjenja kao i osetljivost benzinskog ecu tj ltft u funkciji paljenja ček lampice. U pitanju je BRC Full sequent? Reduktor Ginius, koji tip/pritisak? A dizne,oznaka/boja etikete?

            Comment

            • vasko
              CBC Član
              • 23.05.2008
              • 32
              • Beograd

              #7
              Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

              Evo citam ovaj post i pocinjem da besnim kad se setim identicnog problema koji sam imao sa servisom TRAKA iz Kragujevca. Kao sto sam vec pomenuo tip mi je katastorfalno ugradio plinski uredjaj, izmedju ostalog nije mi zakacio LAMBDA sonde za plinski ECU i nije mi nastelovao dizne koje vode plin do cilindara. Posledica je bila paljenje lampe motora i prijavljivanje lose smese. Da nisam otisao kod IvanaT koji mi je sve to lepo prestelovao i namestio te sad motor radi kao sat, mogao sam da upropastim motor. Tebi se eto desilo da si upropastio deo motora koji je prilicno skup. Nemoj da dozvoljavas da te vozaju, ili idi kod njih i predoci im cinjenice i ukazi im da su ti lose odradili posao, ili idi do npr. Ivana (ako si iz BG-a) da ti on to sredi da ne bi izazvao vecu havariju na motoru i otkaci ih za sva vremena. Meni auto sad radi kao sat.

              Comment

              • 4motion
                CBC Veteran
                • 07.01.2009
                • 112
                • Beograd
                • Opel Kadett E 1.3NB 5b

                #8
                Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                nemoj nista niko da ti dira, a neka taj IVAN pogldesa samo sta je i kako je, tj. ako moze da ustanovi kvar.
                Da ne bude posle kod drugog sam radio i on je popravio!!!! Odmah ce se uhvatiti za to sto si kod drugog bio, nego samo kazi da si bio na vise mesta da cisto ustanovis kvar.
                A ako je vasko rekao, tj. dao preporuku da odes do IvanaT, onda pravac tamo, ali samo ukoliko moze da ti ustanovi kvar, a ne i da popravi.

                Comment

                • CikaKure
                  CBC Senator XXL
                  • 14.08.2005
                  • 668
                  • Beograd

                  #9
                  Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                  Pogresno. Nemoj da ides nigde osim u Deltu i to na benzin se odvuci tamo. Neka niko nista ne gleda i ne dira. Turbina crkla- problem koji su prouzrokovali "njihovi" majstori koji ugradjuju plin. Auto u garanciji - molim lepo -izvol'te resavajte problem.

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                    Ivan ne radi BRC uredjaje, a problem sa ovim Bravom nece biti usamljen slucaj. Radi se o novom tipu motora sa direktnim ubrizgavanjem benzina, plus je i turbo, a uredjaji za gas nedovoljno isptani za te motore.
                    Kao sto ti ljudi pisu....pravac Delta i ne odustaj dok ne resis problem. Trazi drugi auto....
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • Goran Zemun
                      CBC Član
                      • 06.11.2009
                      • 69
                      • beograd

                      #11
                      Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                      Ne bi voleo da me neko pogresno pogresno shvati, ali neke stvari jednostavno ne idu zajedno. Sve me ovo podseca na onog lika iz Krusevca koji je trazio da mu uz svu dodatnu opremu koju je trazio za njegov Ferari isporuce i kuku za prikolicu.
                      F.I.A.T.......Fix..It..Again..Toni...

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #12
                        Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                        Gorane, turbo motori i gas funkcionisu perfektno, ako se postuju neka osnovna pravila za ugradnju. Ovde se radi o novom tipu motora, koji ce takodje raditi perfektno, ali samo kada uredjaji za gas budu dovoljno kvalitetni da proprate tu generaciju motora.
                        Na trzistu postoji vise proizvodjaca koji nude uredjaje za direktno ubrizgavanje, medju kojima su vecina "velika" imena, ali to jos uvek nisu dovoljno kvalitetni sistemi. Moze da se ljuti ko god hoce, ali tako je....
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • MilosK
                          CBC Početnik
                          • 07.01.2010
                          • 4
                          • Banovci

                          #13
                          Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                          Originally posted by Goran Zemun
                          Ne bi voleo da me neko pogresno pogresno shvati, ali neke stvari jednostavno ne idu zajedno. Sve me ovo podseca na onog lika iz Krusevca koji je trazio da mu uz svu dodatnu opremu koju je trazio za njegov Ferari isporuce i kuku za prikolicu.
                          Znaci zeleo bih da razjasnimo neke stvari. Ovaj auto FIAT Bravo sa motorom 1.4 T-Jet (150 KS) je ekstra auto koji bih ponovo kupio ( do sada sam vozio samo Nemce ali ovaj me auto odusevio i po kvalitetu, a motor je fenomenalan itd. ). Mislim da problem lezi kod Delta Auto Servis-a. Njihov odnos sa Brc-om mene ne interesuje, jer sam po njihovoj preporuci ugradio Brc kako bi mi garancija na automobil dalje vazila. Kada mi je crkla turbina, nisu mi ugradili novu nego je navodno remontovana u Uzicu da bi na kraju kroz razgovor ispalo da je neki radnik ocistio, oprao i vratio nazad na vozilo ( dali su mi garanciju na ovakvu turbinu 6 meseci ). Nakon tog servisa odvozim auto ponovo u Brc kako bi mi mapirali kompjuter, prema "novoj" turbini. U Brc-u promene mi filter, upload-uju mi kompjuter i naplate mi RSD 4.000,00. Nisam ni stigao kuci ponovo se upalila lampica "CHECK THE ENGINE ". Mislim da je resenje da se auto odveze na kompletnu dijagnostiku i vestacenje kod neke ovlascene institucije ( na Masinski Fakultet ili Saobracajni Fakultet u Beogradu ). Najverovatnije dalju komunikaciju nastavljam direktno sa FIAT-om, jer Delta Auto me vise ne interesuje i njihov dil sa Brc-om. U svakom slucaju zelim da Vam zahvalim na savetima i podrsci.

                          Pozdrav, Milos

                          Comment

                          • CikaKure
                            CBC Senator XXL
                            • 14.08.2005
                            • 668
                            • Beograd

                            #14
                            Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                            Da prostis, ako je Saobracajni fakultet poceo da se bavi auto dijagnostikom, ja cu da porucam diplomu, ko sto su me ucili u osnovnoj skoli da su radili pioniri partizani kuriri da ih Nemci ne u'vate sa porukom.

                            Obavezno javi kako napredujes i kakav je ishod.

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #15
                              Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                              Da prostš, BRC nema uopšte uređaj za T-Jet motore, a i oni za JTS se nisu proslavili. Nebi me čudilo ni da su ugradili neki od svojih full sequnt uređaja (24 ili 56). Neka me neko ispravi ako nisam u pravu za T-Jet.

                              Comment

                              Working...
                              X