FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #16
    Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

    @MilosK

    Odvezite auto u Deltu, ostavite auto,garantno-servisnu knjižicu i ključeve.
    Napravite prilikom prijema zapisnik sa datumom, km, opisom kvara i sa svojim primerkom idite kući i čekajte da Vas zovu.
    Kada Vas pozovu i obaveste da je vozilo popravljeno, primite vozilo, napravite probnu vožnju i ako nešto nije OK onda sve ispočetka.Budite kulturni i strpljivi koliko Vi smatrate da treba da budete.
    Slutim da će krajnji ishod biti skidanje gasnog uređaja, vraćanje novca i sve ostalo što sledi (samo nagađam, naravno)...
    FIAT sa Vama nema ništa i nikakva korespodencija sa njima neće dati rezultate jer garancijske reklamacije na FIAT vozilima pokriva dilerska mreža iz garantnog fonda koji FIAT odobrava.

    Obavestite nas kad se sve okonča,da budemo u toku.
    I srećno...
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • MirkoDamnjanovic
      CBC Senator
      • 26.09.2008
      • 291
      • Srbija
      • Cetvorotockas

      #17
      Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

      Samo jedna dopuna, kada te pozovu posle otklonjenog kvara nemoj da im potpisujes da si preuzeo auto vec insistiraj da probas. Ako potpises da si primio i ustanovis da nije reseno ides u pricu ispocetka.
      Njima je rok 45 dana da otklone kvar. Posle toga ili drugi auto ili novac nazad. Npr. ako je auto bio 30 dana a ti potpisao da si primio, a oni ne daj boze nisu resili problem papiroloski gledano ponovo im predajes auto na otklanjanje kvara i oni PONOVO imaju 45 dana rok. A ti si vec bio 30 dana bez kola i tako mogu u nedogled.

      Comment

      • mirdza
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2005
        • 2437
        • Katowice (PL) / Banja Luka
        • AGP / W126

        #18
        Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

        Originally posted by *IvanT*
        Radi se o novom tipu motora sa direktnim ubrizgavanjem benzina
        Stani, majku mu... Od kad T-Jet ima direktno ubrizgavanje? Fiat nigdje nista takvo ne spominje - makar u PL.
        A i sam vozim takav motor u Abarthu i nesto mi ne izgleda kao da ima direktno ubrizgavanje...
        Zovem se Miroslav i pravim igračke.

        Comment

        • [darkside]
          CBC Veteran
          • 19.03.2009
          • 107
          • Beograd

          #19
          Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

          Još jedan primer katastrofe od zemlje u kojoj živimo. Bilo gde drugde, verovatno bi do sada ili diler bio zatvoren jer bi mu poslao inspekciju ili bi dobio nov auto. Ovako ti ostaje igranka bez prestanka - ALI ne odustaj. Jedino odlazak u Deltu i niko drugi da ti ne pipa kola. I što je bilo napisano u prethodnom odgovoru: NE PRIMAJ i ne potpisuj ništa dok ne probaš kola i ustanoviš da su popravljena.
          od kad sam se vratio u domovinu shvatio sam da je nostalgija mnogo bolje rešenje.....

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #20
            Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

            Originally posted by mirdza
            Originally posted by *IvanT*
            Radi se o novom tipu motora sa direktnim ubrizgavanjem benzina
            Stani, majku mu... Od kad T-Jet ima direktno ubrizgavanje? Fiat nigdje nista takvo ne spominje - makar u PL.
            A i sam vozim takav motor u Abarthu i nesto mi ne izgleda kao da ima direktno ubrizgavanje...
            Vrlo zanimljivo...

            http://uk.cars.yahoo.com/02082007/36/fi ... ing-0.html
            T-Jet is a new range of petrol engines from Fiat featuring direct injection and turbocharging, together with modest engine capacities to release decent power yet at the same time achieve low fuel consumption and emissions
            Na nekim sajtovima pise da je verzija od 120ks bez di, dok je verzija od 150ks sa di, negde da su svi di, negde da je tek ovaj novi 1.8l sa di....

            Ako nadjes konkretnu informaciju, postavi ovde da resimo dilemu.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Zmaj KV
              CBC Senator
              • 05.10.2005
              • 202
              • Kraljevo

              #21
              Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

              Po celoj ovoj prici rekao bih da na tvom autu nije odgovarajuci sistem a evo i zasto: Pomenu si mapiranje sto zanci da ti je verovatno ugradjen BRC 24 ili nesto slicno, sto opet ni priblizno nije namenjeno za tvoj motor, nesto sto bi trebalo da bude na tvom autu je BRC Plug & Drive i kao sto ti samo ime sistema kaze prkljuci i vozi... nema mapiranja nego samo konekcije sa CAN linijom... e sad postoji ono nesto ali... a to je da taj sistem je predvidjen za FSI, JTS i GDI (i to jedino korektno radi VW FSI ovo ostalo je neuspeo eksperiment) nigde se ne pominje turbo punjenje i T-JET...izvuci sam zakljucke...

              P.S. Taj isti BRC-ov servis je napravio biser ugradivsi BRC seqvent 56 na VW Toureg 3.0 FSI koji sam ja inace odbio da radim... sad auto radi na benzin... od plinskog sistema vise ni traga...
              Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

              Comment

              • MilosK
                CBC Početnik
                • 07.01.2010
                • 4
                • Banovci

                #22
                Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                Evo zadnje informacije koje sam dobio direktno od FIAT-a. Fiat ugradjuje gasne uredjaje na vozila, u mom slucaju FIAT Bravo sa motorima od 1.4 90KS i 1.4 120 KS. Gasni uredjaj za motor 1.4 T-Jet od 150 KS nije predvidjen i ne postoji mogucnost ugradjuje cak ni fabricki. Onog momenta kada mi je ugradjen gasni sistem, a da nije fabricki ugradjen ( u mom slucaju nije ni predvidjen ), prestaje da vazi FIAT-ova garancija na vozilo sto predpostavljam znaci da garanciju preuzima Delta Auto Servis na svoju odgovornost tj ovlasceni diler ili ovlasceni servis. Verovatno da iz tog razloga turbina nije zamenjena novom nego su je remontovali.
                Sto se tice uopsteno gasnih sistema, takodje su mi rekli, da do pre dve godine je postojao jedini ovlasteni servis u Torinu sa kojim je FIAT imao ugovor o ugradnji auto gasnih sistema ali samo u nova vozila po zelji kupca, jer su vozila predhodno morala biti pripremljena u samoj fabrici.
                Od pre dve godine FIAT fabricki sam ugradjuje gasne uredjaje, a zasta su predhodno morali da opreme posebnu traku u svojim fabrikama montaze.
                Ocekujem u narednim danima i zvanican pismeni odgovor. Po dobijanju istog pravac Delta pa da vidimo kako ce se problem resiti.

                Comment

                • 4motion
                  CBC Veteran
                  • 07.01.2009
                  • 112
                  • Beograd
                  • Opel Kadett E 1.3NB 5b

                  #23
                  Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                  svaka ti cast na pravoj informaciji koju si dobio direktno iz FIAT-a.
                  Iskreno, tebi ne gine nov auto, ali osedeces do tada.

                  Jos jedanput srecno!!!!!

                  Comment

                  • bojan zr
                    CBC Početnik
                    • 06.02.2010
                    • 4
                    • zrenjanin

                    #24
                    Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                    fiat bravo t-jet 150ks imam od juna 2009 i auto je odlican a onda sam ugradio plin 30 novembra prosle godine i to uredjaj landirenzo omegas za koji samo imam reci hvale normalno je da je bilo problema sa lampicom motora odnosno greske ali sve se svodilo na podesenost smese a nezgoda koliko ja vidim kod ovih motora je problem kad hocete da naglo ubrzate on se ponasa kao da ima 200ks a takav protok mu i treba na pr. medove dizne su sa belim kapicama a to je za motore preko 110kw i jos nesto cev za dovod plina je od 8mm . Opet skrecem paznju potrebno je samo strpljenje za stelovanje ja sam se svom serviseru vrovatno popeo na mozak ali i on je pokazao da ima gvozdene zivce jedini problem koji sada imam je jutarnje paljenje kada ne upali iz prvog nego iz drugog pokusaja

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #25
                      Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                      Koliko je to u kilometrima za ta dva meseca sa ugrađenim gasnim uređajem,i kakve vožnje(otvoren put,gradska vožnja i sl.)
                      Kolika je potrošnja,kako se auto ponaša u poređenju na benzin.Da li ste snimali benzinske trimere u vožnji na jednom i drugom gorivu?
                      Izvinjavam se na šumi pitanja,ali bih voleo da čujem iskustva korisnika.Hvala!

                      Comment

                      • bojan zr
                        CBC Početnik
                        • 06.02.2010
                        • 4
                        • zrenjanin

                        #26
                        Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                        za ta dva meseca presao sam 2000km a potrosnja se kretala od 10.5l na autoputu pa do 12l po gradu ali normalne voznje bez pazenja i mazenja a na otvorenom putu brzina je izmedju 130 i 150 kmh ali tada mi je gorela i lampica greske koju smo povremeno gasili serviser i ja da bi na kraju prosle nedelje konacno uspeli nekako da ga doteramo .Sto se voznje na plin tice veruj mi da svaki put ta lampica ne gori za dzabe uvek sam osecao da sa autom nesto nije u redu a to se kod njega najvise oseti kada ga opteretis i krenes da naglo ubrzavas iz niskih obrtaja na pr. ako ides 3 brzinom 1500 o/min i naglo stisnes gas on treba da ubrza kao raketa sa onom naglo eksplozijo snage na 3000 o/min e to nikad nije radio onako tecno kako teba ili je zatrzao pa ubrzao ili ima "knedlu" pa okasni sa ubrzanjem ali od kada smo ga nastelovali mogu ti reci gas=benzin presao sam tako nastelovan 300km konacno radi a izgleda koliko sam uspeo da vidim paznju treba obratiti na sve a onda kad se uredjaj konacno dimenzionise po autu (vel. isparivaca ,dizne) gledali smo rucno da peglamo sastav smese dok je po nekoj njegovoj prgramskoj skali dosla na nulu a bila je recimo bogata i to za preko 30% odnosno toliko komp moze da je koriguje a bila je preko granice .

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #27
                          Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                          Hvala ti puno na iscrpnom odgovoru!I da te služi...ohoho kilometara!

                          Comment

                          • bojan zr
                            CBC Početnik
                            • 06.02.2010
                            • 4
                            • zrenjanin

                            #28
                            Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                            Hvala nadam se da hoce a videcemo za ubuduce kako ce se ponasati kad se malo slegne i sam uredjaj ali citao sam neke forume u hrvatskoj su ugradjivali plin u te motore jos 2007 god sa naravno dosta problema u pocetku!

                            Comment

                            • NikiforIII
                              CBC Član
                              • 07.01.2010
                              • 66
                              • Novi Sad

                              #29
                              Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                              @bojan zr
                              Koliko trosi benzina T-Jet od 150ks? Ali realno.
                              Bolje vrabac u ruci, nego golub na grani...

                              Comment

                              • bojan zr
                                CBC Početnik
                                • 06.02.2010
                                • 4
                                • zrenjanin

                                #30
                                Re: FIAT Bravo 1.4 T-Jet problem sa motorom od ugradnje plina

                                zavisi mnogo od voznje jednom sam jako zurio iz ZR za NS bilo je leto i upaljena klima sa ostrim ubrzanjima po bordu potrosnja je bila 12l a saad od kako je ovaj novi zakon i gledam da ne vozim cesto preko 140 kmh potrosnja je od 8.5l do 10.5 po gradu a tako trosi i plina u neki deci razlike barem po kompjutaru!

                                Comment

                                Working...
                                X