Posle smene uređaja LOVATO FAST-a, današnjim savremenikom FAST EASY, prošlo je podosta vremena. Interesuju me pre svega masovnija iskustva, problemi, da li je sada sve u redu, da li i dalje ima svojih bubica, šta se proizvodi sada u Lovatu od sekventa za novija vozila, za više cilindara i sl?? Iskustva pre svega servisera a i korisnika, nivo u odnosu na druge proizvođače, obzirom da se manje priča o ovim uređajima u poslednje vreme, a firma je od poznatijih.
LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
Collapse
X
-
Re: LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
Lovato Fast Easy je kompletno nov uredjaj sa AEB kontrolnom jedinicom, ili u prevodu isto sto i Zavoli, Tartarini, stari Omegas i slicni uredjaji. Imaju odlicne brizgace, kao i novi reduktor koji je takodje odlican. Senzor pritiska i MAP su integrisani u kucistu filtera gasne faze, sto se pokazalo kao pristojno resenje za montazu i funkcionalnost. Softverski je "kompletno otkljucan" i ima sve AEB funcije. Za rad je potreban hardveski USB kljuc. Sve u svemu radi...i to dobro.
-
-
Re: LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
Ragazzoni, pošto si u Zavoli klanu, znaš vrlo dobro ko ga je uvozio i ko ga sad ne uvozi tako da je pitanje malo izlišno. Pitao si me i na PP, ne bih se složio sa Ivanom jer isparivač ima "odlično" rešenje za filter a ko ga je smislio treba mu ga nabiti tamo u mrak. Isto ako mi se ne svidja to rešenje sa nakićenim filterom. jednako kao i filter u isparivaču, lepo je na tabli za demonstraciju ali ne i uživo za održavanje. O AEB-olikim softverima sam rekao dosta puta ali da ponovim, teško njesra... Počev od filozofije da dele na kašikicu delove softvera sa kategorizacijom nivoa, i tu se ne bih složio sa Ivanom jer se on vrlo dobro seća kako smo prošli sa LovEcom i ključevima raznih nivoa pa ni ovde niko ne garantuje da nema neki B,C ili Š ključ pride, pa do toga da njima još uvek nije jasno da auto ima neko opterećenje.
Comment
-
-
Re: LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
Odrzavanje reduktora jeste komplikovano, pogotovo ukoliko se namontira na nepristupacnom mestu a uglavnom je tako, ali ja to nisam posmatrao iz tog ugla... bitno mi je da drzi stabilan pritisak i da radi. Generalno gledano uredjaj ima komponente koje rade i to je ogroman napredak u odnosu na prosli Fast. Da je softver zastareo i to je istina, kao i to da treba roditi mecku da se nasteluje pravilno u svim rezimima, kao i svi ostali AEB. Zavolista je pitao "kakav je u odnosu na stari?", pa je i odgovor bio u takvom stilu... Da li ima boljih? Ima naravno i to za manje para, ali to nije tema.
Comment
-
-
Re: LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
A koje su mane starog Lovato Fast-a i kako se mogu prevazici?
Comment
-
-
-
Re: LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
Vec sam zaboravio
Salim se,znam, kod mene lepo radi, nego rekoh zbog drugih, mozda nekom trebainfo kad se vec prica o datom uredjaju....
Comment
-
-
Re: LOVATO FAST I NJEGOVE MODIFIKACIJE
Tvoj lepo radi zato sto je sajamski primerak, upisan u istoriju Lovato Fast uredjaja.
Problematicni delovi sistema su senzor pritiska, brizgaci i....skoro nista vise. Mogu da se zamene boljim i kvalitetnijim delovima i onda uredjaj radi pristojno. Inace u servisu smo ga zvali pravim majstorskim uredjajem, jer je oko njega moralo da se radi, ovo sad je .....smesno.
Comment
-
Comment