ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gogi11
    CBC Senator XXL
    • 26.10.2009
    • 790
    • Sever Srbije - Novi Sad

    #16
    Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

    E pa to je to sto coveku i treba konkretna ponuda-primer kao sto rece tomaomega, predlazem tog i tog i RESENA STVAR.
    Mislim da neces imati nikakvih problema ako ugradis u AC RAsic-u .

    Comment

    • aivan
      CBC Senator
      • 28.02.2006
      • 247
      • Bograd, Mirijevo

      #17
      Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

      Jos se niko nije javio sa iskustvom iz prve ruke ... ?
      Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

        Ima svega u toj priči..

        1. Majstori u ovlašćenom servisu sem nekih izuzetaka nemaju pojma niočemu sem zamene ulja.
        2. Ovlašćeni servisi prave dil sa najbolje ponudjenim uredjajem ili po prijateljkosj liniji što nikad nije dobro.
        3. Pošto uredjaj mora biti taj i taj onda se mora ugraditi u tom i tom servisu što opet većinom nije dobro za auto i vlasnika, nemože servis postati dobar jednim ukazom direktora.
        4. GO TO 1. dolazimo u zatvorenu petlju, ti se žališ, on nema pojma i za sve je kriv plin.

        Čekam samo da dodje dan a biće verovatno uskoro kad će se Punto proglasiti nepodoban za gas jer kvari motor.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #19
          Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

          Aaaaa ne,ne! Žabar je lepo podvukao da ti punti sa fabričkim LPG uređajem nisu sa istim motorima kao ovi što majstori posle nakarabudže.
          Pomenuti su ubajani za autogas a ostali ne.A kad žabar ubaje to je onda vrh!

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

            Obzirom da sam ih baš dosta uradio kao i Dobla znam koliko prelaze i rade sasvim ok, Doblo malo gore jer ako kažeš nemojte voziti zato što radi na 3 cilindra oni odvozaju još petnaestak tura pa na servis...

            Ali očekujem poplavu pritužbi na nova vozila, zašto, nemam pojma...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #21
              Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

              Pocelo je, pocelo......samo su napravili jednu glupost koja ce ih debelo kostati zivaca i zadavace im glavobolju. Softver za Punta Classic je zasticen, a kljuc imaju "majstori" u Fiatovim (ex Zastavinim) servisima.
              Kod tih Puntica sa "fabrickim" uredjajem najcesce menjani deo je benzinski ECU, takodje nemam pojma zasto....
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • krsma
                CBC Član
                • 28.03.2010
                • 30
                • Valjevo

                #22
                Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                Cisto da podsetim da je tema otvorena zbog MOJE ASTRE ali nije bitno, bitno je da se mi druzimo


                Ja i dalje cekam vlasnika astrice na gas malo da procaskamo...

                Hvala svima na ucescu.... Ko sta sazna neka pise....

                Comment

                • eki86
                  CBC Član
                  • 15.11.2005
                  • 82
                  • Bor

                  #23
                  Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                  Ja se izvinjavam za off , ali me interesuje koji je uredjaj tj. kompjuter ugradjivan u Punto Classic iliti Z10, kako god ???

                  Comment

                  • krsma
                    CBC Član
                    • 28.03.2010
                    • 30
                    • Valjevo

                    #24
                    Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                    Ja i dalje cekam ja i dalje cekam da mi se javi neko iz prve ruke

                    Elem posto se polako priblizavam toj odluci interesuje me koji uredjaj se preporucuje tj koji bi bio najbolji sklop, pomenuti automobil i koji uredjaj????

                    Comment

                    • strela75
                      CBC Član
                      • 02.07.2008
                      • 64
                      • Krnjaca

                      #25
                      Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                      Moras da napises oznaku motora, pa da pricas sa vlasnikom koji ima za konkretni motor ugradjenu plinsku instalaciju.

                      Ja imam Astru G karavan, ali 1.6 motor (oznake Z16XE) i imam plinsku instalaciju BRC Sequent24 od 2007. Presao sam skoro 30.000km i zadovoljan sam. Sledeci auto sigurno ide ponovo sa plinom. Opet, sve ovo ne znaci puno, jer moj motor nije isti kao tvoj. Znaci oznaka motora - pa iskustva. Mozes i da zoves ove u BRCu
                      Code:
                      ([url]http://www.brc.rs[/url])
                      i pitas ih da te povezu sa nekim ko ima motor kao tvoj da popricas sa vlasnikom. Ja sam se tako odlucio za BRC.

                      Pozdrav.
                      Kad svi misle isto - znači, niko ne misli mnogo.

                      Comment

                      • krsma
                        CBC Član
                        • 28.03.2010
                        • 30
                        • Valjevo

                        #26
                        Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                        Originally posted by krsma
                        Ja i dalje cekam ja i dalje cekam da mi se javi neko iz prve ruke

                        Elem posto se polako priblizavam toj odluci interesuje me koji uredjaj se preporucuje tj koji bi bio najbolji sklop, pomenuti automobil i koji uredjaj????

                        Oznaka motora je Z14XEP

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #27
                          Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                          Mislim da pitanje nije za forum nego za izabranog ugrađivača autogasne opreme.
                          Ja sam ugradio u jednu baš takvu,metalik zelene boje.Čovek vozi dosta, za naše uslove.U startu smo imali problem sa protokomerom, međutim, posle zamene sve je ok.Inače mi se ne dopada kako radi ta generacija motora, ali je to lično ubeđenje.Opet, ovo nije iskustvo iz prve ruke...
                          Dilema je sve veća

                          Comment

                          • slavko_bgd
                            CBC Senator XXL
                            • 24.03.2009
                            • 771
                            • Batajnica
                            • Stilo 1.6 16V MW

                            #28
                            Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                            Originally posted by *IvanT*
                            Pocelo je, pocelo......samo su napravili jednu glupost koja ce ih debelo kostati zivaca i zadavace im glavobolju. Softver za Punta Classic je zasticen, a kljuc imaju "majstori" u Fiatovim (ex Zastavinim) servisima.
                            Kod tih Puntica sa "fabrickim" uredjajem najcesce menjani deo je benzinski ECU, takodje nemam pojma zasto....
                            Jok, Ivane, još je crnja stvar: gasni ECU (LC02 iliti OMEGAS PLUS) je potpuno zaključan.
                            Da bi neko jedanput "ušao" u ECU ima neka ludačka procedura sa dekodiranjem, važi samo za 1 lap-top i samo jedanput.
                            Gasni ECU je integrisan preko Examinera i vide se samo osnovni parametri i dijagnostika.Nema programiranja,podešavanja...
                            Kompovi "crkavaju" jer izgleda da ima neka greška u firmware-u.

                            "...Ko će to znat', moj Profesore..."

                            Pozdrav!
                            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                            Comment

                            • slavko_bgd
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2009
                              • 771
                              • Batajnica
                              • Stilo 1.6 16V MW

                              #29
                              Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                              Originally posted by krsma
                              Originally posted by krsma
                              Ja i dalje cekam ja i dalje cekam da mi se javi neko iz prve ruke

                              Elem posto se polako priblizavam toj odluci interesuje me koji uredjaj se preporucuje tj koji bi bio najbolji sklop, pomenuti automobil i koji uredjaj????

                              Oznaka motora je Z14XEP
                              Nema najboljeg sklopa i najboljeg uređaja.
                              Ima dobre i loše ugradnje, dobrog i lošeg motora, ima upotrebe i zloupotrebe i ima održavanja i neodržavanja.
                              Prijatelj vozi Astru G Z14XEP od 2006-e, prešao skoro 180.000 km sa plinom , i nikad nikakav problem nije imao.Nikad nikakav aditiv nije korišćen. Pritom je taj auto pre njega bio službeni. Samo je redovno održavan. Gasni uređaj je servisiran kad je bilo vreme za to i urađeno je ono što je u datom momentu trebalo uraditi. Čovek vozi i peva!
                              S druge strane, bilo je na tim motorima problema za koje se na kraju ispostavilo da nemaju veze sa plinom ali da je plin malo ubrzao i pospešio probleme.Takođe je bilo i problema na tim motorima koji nisu imali plin.
                              Detalji i pojedinačni slučajevi nisu bitni za ovu temu.
                              Moj savet je sledeći: izaberi majstora, on neka izabere uređaj. Vozi auto normalno i održavaj kako ti se kaže ili napiše. Upotreba nekog aditiva ne bi bila loša. A valja ponekad provozati i na benzin.

                              Pozdrav,
                              Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                              Comment

                              • krsma
                                CBC Član
                                • 28.03.2010
                                • 30
                                • Valjevo

                                #30
                                Re: ASTRA CLASSIC II 1.4 AUTO GAS PITANJA

                                E ovako, posle mnogo razmisljanja i premisljanja i mozganja lepo ti ja resim da ugradim plin, i ne budem lenj nego zapucam u BG (gde od skoro i radim) u Rasic, vec sam sa bio resio da ugradim plin ali kad sam otisao tamo svaka nedoumica je nestala, prvo sto je upravo ista astra kao moja bila na ugradnji drug i CHEVROLET EPICA ili nesto drugo tako veliko , pa kad je neko doterao tako nesto onda sam i ja ASTRICU ostavio, uglavnom da ne duzim, u sredu u 8 sam ostavio u sredu u 16h dosao, olaksao se za 650e i podigao auto...

                                UREDJAJ JE TOMASETO

                                i evo utisaka redom....

                                1. dizne se ne cuju sto mi je bilo veoma bitno, jer sam imao prilike da cujem par automobila da rade ko traktor
                                2. check engine lampica ne sija niti se palila
                                3.estetski besprekorno odradjeno pod haubom skoro da nema promena
                                4. automobil ide dobro, mozda ne nekoj krvnickoj uzbrdici malo slabije ali nijansica je u pitanju
                                5. sve je ostalo po fabrickim normama i ler obrtaji i radna temperatura bas sve
                                6. jedino pokazivac nivoa goriva nesto ne funkcionise najbolje ali ne sumnjam da ce to otkloniti prvi put kad odem mada oni sami po sebi nisu precizni
                                7. Osoblje na celu sa Ivanom ekstra

                                Toliko od mene za prvih 250 km izvestavanja ce biti kad god ugrabim malo vremena za svako pitanje pisite

                                Comment

                                Working...
                                X