Pozdrav!
Vozim Hondu Civic '89. Pre godinu dana u auto je ugradjena sekventna gasna instalacija NXGAS. Nisam do sad imao nikakvih problema u voznji, razlika izmedju benzina i gasa je bila skoro neprimetna. Problem imam od kad sam nosio auto na farbanje ( bilo je tu dosta prasine u komori kolko sam video ). Ne kazem da je vezano za prasinu ... samo napominjem od kad mi se pojavila greska. Kad krenem sa hladnim motorom sve radi besprekorno. Mogu da predjem i 30-ak kilometara VANgradske voznje, ali cim udjem u neki grad, posle 1-2 semafora motor pocne da se gasi na sekundu svakih 5-30 sekundi ( uglavnom kad dam gas, ali se ugasi i na leru ). Ako izvadim glavni osigurac za napajanje GASne instalacije ( tj kad auto radi na fabrickoj benzinskoj instalaciji ) problemi nestanu. Na tasteru za prebacivanje sa benzina na gas u trenutku kad se auto ugasi na sekundu se vidi kao da sam auto ponovo upalio ( kao da se ECU resetovao ), medjutim kad sam oterao auto na dijagnostiku, softver ne prijavljuje nikakvu gresku, ne gubi napon. Klemna je bila skinuda dok je farbar radio, ali to ne bi trebalo da predstavlja problem. Za svaki slucaj osvezen je i software na ECU-u.
-Postoji li u gasnoj instalaciji neki deo kome moze da smeta prasina i/ili toplota ?
-Kako se manifestuje greska kad je map senzor neispravan ?
Unapred hvala na svim sugestijama ... ostadoh bez ideja.
Pozzz
Vozim Hondu Civic '89. Pre godinu dana u auto je ugradjena sekventna gasna instalacija NXGAS. Nisam do sad imao nikakvih problema u voznji, razlika izmedju benzina i gasa je bila skoro neprimetna. Problem imam od kad sam nosio auto na farbanje ( bilo je tu dosta prasine u komori kolko sam video ). Ne kazem da je vezano za prasinu ... samo napominjem od kad mi se pojavila greska. Kad krenem sa hladnim motorom sve radi besprekorno. Mogu da predjem i 30-ak kilometara VANgradske voznje, ali cim udjem u neki grad, posle 1-2 semafora motor pocne da se gasi na sekundu svakih 5-30 sekundi ( uglavnom kad dam gas, ali se ugasi i na leru ). Ako izvadim glavni osigurac za napajanje GASne instalacije ( tj kad auto radi na fabrickoj benzinskoj instalaciji ) problemi nestanu. Na tasteru za prebacivanje sa benzina na gas u trenutku kad se auto ugasi na sekundu se vidi kao da sam auto ponovo upalio ( kao da se ECU resetovao ), medjutim kad sam oterao auto na dijagnostiku, softver ne prijavljuje nikakvu gresku, ne gubi napon. Klemna je bila skinuda dok je farbar radio, ali to ne bi trebalo da predstavlja problem. Za svaki slucaj osvezen je i software na ECU-u.
-Postoji li u gasnoj instalaciji neki deo kome moze da smeta prasina i/ili toplota ?
-Kako se manifestuje greska kad je map senzor neispravan ?
Unapred hvala na svim sugestijama ... ostadoh bez ideja.

Pozzz
Comment