Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • đorđe
    CBC Početnik
    • 12.04.2010
    • 4
    • Beograd

    Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

    Zagrejao sam se za Renault Scenic II.
    Cetvoroclana smo porodica pa mi savrseno odgovara sto se tice dimenzija i prostora.
    Godisnje prelazimo oko 15.000 km.
    Nesto mi je to mala godisnja kilometraza da bih jurio dizela pa me zanima vase misljenje o 1.6 benzincu?
    Nasao sam i dva komada u oglasima koji imaju ugradjen fabricki plin:

    http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... 6v-_t_n_g/

    http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... v_-_t_n_g/

    Sta mislite o ovim plinovanim verzijama?
    Da li postoji neki servis u Beogradu (Srbiji) gde bi se mogla odraditi popravka ili servis ovog gasnog uredjaja(ako se desi nešto nepredviđeno)?
    Hvala!
  • markofpi
    CBC Senator XXL
    • 27.07.2006
    • 1552
    • Bezanijska Kosa

    #2
    Re: Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

    Kao prvo dobrodosao na forum!
    Ja bih pre svega jurio Scenic bez ugradjenog plina pa bih ga eventualno ugradio kasnije. Razloga za to ima vise, a neki od njih su da je vecina auta iz uvoza sa fabrickim tng-om presla mnogo vise nego oni bez, mislim izuzetaka uvek ima ali je u vecini slucajeva tako. Drug, mozes doci u situaciju da taj uredjaj treba da se servisira, a da niko nece da ti radi ili ne zna ili odradi , a ne valja. Znaci juris lepo nekog bez tng-a, pa ga ugradis kod nas, pogotovo sto postoje serisi koji su itekako strucni i gde se ne mozes zeznuti, a da ne pominjem cinjenicu da je takav uredjaj nov i da sa njime bar problema imati neces dok je auto kod tebe.
    Sto se tice motora koji si naveo 1.6 16v za takav auto mislim da je malo slab ali ako ti je ekonomicnost iznad performansi i ugravnom vozis po lokalu onda te necu mnogo odgovarati od istog. Inace negde sam procitao da je taj motor izuzetno stedljiv i da cak trosi manje za nijansu manje od dizela. Nigde nisam procitao da su ljudi imali problema sa tim motorom ali opet posto ne vozim benzinca ne mogu ti nista temeljnije reci. Za servise ne brini, ako nista drugo dam ti kontakt od servisa u kome ja odrzavam auto i nema da brines. Ako te jos nesto zanima pitaj, a verujem da ce se aktivno ukljuciti i ostali clanovi!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

      U principu je Marko dobro odgovorio, slažem se za ugeradjen gas da je verovatno prešao više a i da će se teško održavati mada bi po godištu trebal oda je noviji.

      hteo sam da dodam da ako je auto dobar primerak ne trebaš odustati od njega zbog plina, može se to preraditi na naše uslove ako nije dobar. Treba to sve ukalkulisati u cenu kupovine auta.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • đorđe
        CBC Početnik
        • 12.04.2010
        • 4
        • Beograd

        #4
        Re: Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

        Originally posted by markofpi
        Kao prvo dobrodosao na forum!
        Ja bih pre svega jurio Scenic bez ugradjenog plina pa bih ga eventualno ugradio kasnije. Razloga za to ima vise, a neki od njih su da je vecina auta iz uvoza sa fabrickim tng-om presla mnogo vise nego oni bez, mislim izuzetaka uvek ima ali je u vecini slucajeva tako. Drug, mozes doci u situaciju da taj uredjaj treba da se servisira, a da niko nece da ti radi ili ne zna ili odradi , a ne valja. Znaci juris lepo nekog bez tng-a, pa ga ugradis kod nas, pogotovo sto postoje serisi koji su itekako strucni i gde se ne mozes zeznuti, a da ne pominjem cinjenicu da je takav uredjaj nov i da sa njime bar problema imati neces dok je auto kod tebe.
        Sto se tice motora koji si naveo 1.6 16v za takav auto mislim da je malo slab ali ako ti je ekonomicnost iznad performansi i ugravnom vozis po lokalu onda te necu mnogo odgovarati od istog. Inace negde sam procitao da je taj motor izuzetno stedljiv i da cak trosi manje za nijansu manje od dizela. Nigde nisam procitao da su ljudi imali problema sa tim motorom ali opet posto ne vozim benzinca ne mogu ti nista temeljnije reci. Za servise ne brini, ako nista drugo dam ti kontakt od servisa u kome ja odrzavam auto i nema da brines. Ako te jos nesto zanima pitaj, a verujem da ce se aktivno ukljuciti i ostali clanovi!
        Bolje vas našao
        Jurio sam i benzinca (koji je logično i bolja opcija) ali ih uopšte nema po oglasima a da su mlađe godište (2006-to i mlađe)
        Uglavnom se nude 2001,2002-go godište a to je stariji model a i mnogo mi je to matoro...
        Ovaj komad što sam našao je u dobrom stanju i mislim da je prešao oko 100.000.
        Pošalji mi kontakt tvog servisera.
        Hvala!

        Comment

        • đorđe
          CBC Početnik
          • 12.04.2010
          • 4
          • Beograd

          #5
          Re: Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

          Originally posted by Dora
          U principu je Marko dobro odgovorio, slažem se za ugeradjen gas da je verovatno prešao više a i da će se teško održavati mada bi po godištu trebal oda je noviji.

          hteo sam da dodam da ako je auto dobar primerak ne trebaš odustati od njega zbog plina, može se to preraditi na naše uslove ako nije dobar. Treba to sve ukalkulisati u cenu kupovine auta.

          Auto je 2007-mo godište i u ok je stanju.
          Zvao sam Renoov servis i tu mi rekoše da je instaliran neki Sagemov uređaj.
          Za sada plin radi besprekorno ali me brine šta ću sa njim da radim ako dođe do nekog kvara ili jednostavno ako se neki filter zaprlja?
          Koliko bi me okvirno izašla prerada?(i šta bi se tu sve menjalo)
          Hvala!

          Comment

          • markofpi
            CBC Senator XXL
            • 27.07.2006
            • 1552
            • Bezanijska Kosa

            #6
            Re: Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

            Za tng nisam strucan ali sto se tice kilometraze trazi da ti daju broj sasije i motora i u nekom od zvanicnih Renault servisa zamoli da ti provere predjenu kilometrazu i izdaju pregled servisa dok je auto bio u garanciji. Tako ces znati da li je ta km stvarna kao i to sta je sve na autu radjeno. Ako sve bude tacno i odlucis se za kupovinu i detaljan pregled vozila javi se pa da te uputum gde da ides!

            Comment

            • đorđe
              CBC Početnik
              • 12.04.2010
              • 4
              • Beograd

              #7
              Re: Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

              Dovoljan je i broj šasije.
              Zamolio sam Renoov servis i poslednji podatak koji imaju je iz aprila 2009-te i kilometraža je bila 55.000.
              Mislim da je sad realno ispod 100.000

              Comment

              • markofpi
                CBC Senator XXL
                • 27.07.2006
                • 1552
                • Bezanijska Kosa

                #8
                Re: Renault Scenic II 1.6 16V-fabrički plin

                E onda nemas brige sto se km tice tj. budi 99% siguran (ja sam realni optimista) Sledeci korak ti je da pogledas auto jos jednom, sednes, vidis sta ima od opreme i da li ti od iste sve odgovara, pitas da li pristaju da auto odvezes na pregled kod neovlascenog servisera i ako pristanu odluka je na tebi. Eventualno da se obratis clanu IvanT ili Dora da ti daju koju informaciju vise u vezi tog autogas sistema koji je ugradjen.
                IvanT:
                Code:
                http://www.lovatogas.co.rs/

                Comment

                Working...
                X