Najverovatnije ću na ugradnju plina ići kod onog Rašića pa me zanima šta bi bilo pametno proveriti/zameniti na autu, čisto da ne za*ebavam ljude tamo nekom petnaestom problematikom ?
Koju marku ili model(boce, creva, kompjutera i ostalih sitnica) biste preporučili ? 200-250 eura razlike u ceni za neki jači model nije stvarno nikakav problem, jedini je uslov da to neko "poboljšanje" ne bude virtuelno. Ne bih uzimao točak-bocu, već neku što liči na bojler, da bude što veća.
Još nešto, auto se još uvek vodi na oca, registracija je istekla krajem februara, a prvi osnovni sud još uvek nije okončao ostavinski postupak, pa tako nisam ni dobio zvanično rešenje da je auto moj i po zakonu ga ne mogu registrovati dok sud to ne reši. Dobio sam poziv tek za kraj aprila.
Da li to može da bude problem prilikom dobijanja atesta ?
Da li je pre ugradnje potrebno obaviti tehnički pregled ?
Koliko je "važenje" tehničkog pregleda ? 30 dana ili manje ?
Prema saobraćajnoj je 1987. godište, pre neku nedelju mi u prodavnici Evroauto(Auto svet Vlado) rekoše da je '84. Ukucaše broj šasije (valjda) u PC.
Uvežen je početkom 2001. iz Italije, sa oko 190.000 km. Danas na satu piše 274.000 (prvi put
).
Rađena je generalna na oko 220.000. pre 7, 7.5 godina.
Pre možda mesec dana servisiran mu je karburator u Weberu u Zemunu, promenjene platine (Bosch), svećice su menjane pre 5-6 meseci, možda prešle 3000km, isto Bosch, podešeno paljenje, automatski sauh, ler gas, promenjeni svi filteri i ulje(Mogul 15-40), promenjeni diskovi i paknovi, ležajevi zadnjih točkova, kao i opruge i paknovi nazad na dobošima i za sada radi prilično pristojno. Ovih dana ću videti da nabavim malo kvalitetnije NGK kablove i svećice, tek da ne mislim o tome neko vreme, pošto su neki šupački ostali ko zna otkad, a i primeti se na volanu da mu zafali 50-100rpm kada se na semaforu uključe farovi+brisači, pojedinačno je ok.
Aktuelni "problem" je dihtung poklopca ventila od plute (=200 dinara), koji "slini", jer sam majstora bio uhvatio u gužvi, pa fizički nije bio u mogućnosti da oko dihtunga namaže ono nešto crveno(silikon?) i onda se ulje sliva dole po bloku i nosaču motora, inače je na max sve vreme, nisam 1 ml dolio od kada je menjano, prema mojoj slobodnoj proceni je za sve ovo vreme "izslinavio" možda 0,1 - 0,2 dl, dakle ništa.
Na leru je oduvek bio skoro pa nečujan, nekoliko vulkanizera i mehaničara mi je u proteklih godinu-dve spomenulo da su relativno retki ovako "tihi" motori. Naravno, kada pređe 3-3.5k rpm tu više nema ni govora bilo kakvoj tišini, ali u svakom slučaju "prede" i osim što je ružan, relativno spor i neudoban, taj auto radi za sve pare, uvek pali iz prvog puta(i na -15°C i na +40°C), zimi mu treba možda 3-4 sekunde verglanja, a leti 1-2 i zaista sam potpuno opušten kada su u pitanju češanja, čukanja i lomljenja nekih plastika i limčića pri parkiranju, jer sve košta po 2-5 evra, a na svakom drugom ćošku je otpad, servis ili prodavnica.
Koju marku ili model(boce, creva, kompjutera i ostalih sitnica) biste preporučili ? 200-250 eura razlike u ceni za neki jači model nije stvarno nikakav problem, jedini je uslov da to neko "poboljšanje" ne bude virtuelno. Ne bih uzimao točak-bocu, već neku što liči na bojler, da bude što veća.
Još nešto, auto se još uvek vodi na oca, registracija je istekla krajem februara, a prvi osnovni sud još uvek nije okončao ostavinski postupak, pa tako nisam ni dobio zvanično rešenje da je auto moj i po zakonu ga ne mogu registrovati dok sud to ne reši. Dobio sam poziv tek za kraj aprila.
Da li to može da bude problem prilikom dobijanja atesta ?
Da li je pre ugradnje potrebno obaviti tehnički pregled ?
Koliko je "važenje" tehničkog pregleda ? 30 dana ili manje ?
Prema saobraćajnoj je 1987. godište, pre neku nedelju mi u prodavnici Evroauto(Auto svet Vlado) rekoše da je '84. Ukucaše broj šasije (valjda) u PC.
Uvežen je početkom 2001. iz Italije, sa oko 190.000 km. Danas na satu piše 274.000 (prvi put

Rađena je generalna na oko 220.000. pre 7, 7.5 godina.
Pre možda mesec dana servisiran mu je karburator u Weberu u Zemunu, promenjene platine (Bosch), svećice su menjane pre 5-6 meseci, možda prešle 3000km, isto Bosch, podešeno paljenje, automatski sauh, ler gas, promenjeni svi filteri i ulje(Mogul 15-40), promenjeni diskovi i paknovi, ležajevi zadnjih točkova, kao i opruge i paknovi nazad na dobošima i za sada radi prilično pristojno. Ovih dana ću videti da nabavim malo kvalitetnije NGK kablove i svećice, tek da ne mislim o tome neko vreme, pošto su neki šupački ostali ko zna otkad, a i primeti se na volanu da mu zafali 50-100rpm kada se na semaforu uključe farovi+brisači, pojedinačno je ok.
Aktuelni "problem" je dihtung poklopca ventila od plute (=200 dinara), koji "slini", jer sam majstora bio uhvatio u gužvi, pa fizički nije bio u mogućnosti da oko dihtunga namaže ono nešto crveno(silikon?) i onda se ulje sliva dole po bloku i nosaču motora, inače je na max sve vreme, nisam 1 ml dolio od kada je menjano, prema mojoj slobodnoj proceni je za sve ovo vreme "izslinavio" možda 0,1 - 0,2 dl, dakle ništa.
Na leru je oduvek bio skoro pa nečujan, nekoliko vulkanizera i mehaničara mi je u proteklih godinu-dve spomenulo da su relativno retki ovako "tihi" motori. Naravno, kada pređe 3-3.5k rpm tu više nema ni govora bilo kakvoj tišini, ali u svakom slučaju "prede" i osim što je ružan, relativno spor i neudoban, taj auto radi za sve pare, uvek pali iz prvog puta(i na -15°C i na +40°C), zimi mu treba možda 3-4 sekunde verglanja, a leti 1-2 i zaista sam potpuno opušten kada su u pitanju češanja, čukanja i lomljenja nekih plastika i limčića pri parkiranju, jer sve košta po 2-5 evra, a na svakom drugom ćošku je otpad, servis ili prodavnica.
Comment