pozdrav svima!
dakle problemi sa sekventnim plinom, pa evo ih i kod mene.Taj baykan sistem je kod mog auta seat cordobe 2004.god 1,4 mpi radio dobro 14-15 meseci,a onda krece ludilo.Na benzinu motor radi sasvim solidno za svojih 80,000km ali kako je krenulo malo toplije vreme desava se sledece: krenem lepo od kuce do posla,posle nekih 1-2km automatski prebaci na plin i sve je o.k. dok motor nedodje na radnu temp.E onda pocinje da pisti i odmah vraca na benz. ili pocinje rad na tri klipa(prijavljuje prekid rada treceg cilindra na dijagnostici).Koliko sam do sada mogao da razumem,uredjaj zapisti i vrati na benzin u slucaju da nema plina-provereno ima.Zamenjen set klipcica za sve cilindre koji brizgaju plin-opet isto.Vise puta bio sa autom kod tog makedonca gde je ugradjen plin,problem nije resen.Opet da pomenem da se to desava pri spoljnim temperaturama od 16-17 stepeni pa navise a pri nizim temp. ne! Dali moze neka pomoc gde da se obratim(proveren servis) ili neko strucno misljenje.
hvala unapred!
dakle problemi sa sekventnim plinom, pa evo ih i kod mene.Taj baykan sistem je kod mog auta seat cordobe 2004.god 1,4 mpi radio dobro 14-15 meseci,a onda krece ludilo.Na benzinu motor radi sasvim solidno za svojih 80,000km ali kako je krenulo malo toplije vreme desava se sledece: krenem lepo od kuce do posla,posle nekih 1-2km automatski prebaci na plin i sve je o.k. dok motor nedodje na radnu temp.E onda pocinje da pisti i odmah vraca na benz. ili pocinje rad na tri klipa(prijavljuje prekid rada treceg cilindra na dijagnostici).Koliko sam do sada mogao da razumem,uredjaj zapisti i vrati na benzin u slucaju da nema plina-provereno ima.Zamenjen set klipcica za sve cilindre koji brizgaju plin-opet isto.Vise puta bio sa autom kod tog makedonca gde je ugradjen plin,problem nije resen.Opet da pomenem da se to desava pri spoljnim temperaturama od 16-17 stepeni pa navise a pri nizim temp. ne! Dali moze neka pomoc gde da se obratim(proveren servis) ili neko strucno misljenje.
hvala unapred!

Comment