Pozdrav, Ugradio sam plin prije par mjeseci sve je radilo jedno 10ak dana i poslije turbina mi prestaje da radi, auto je Golf 1.8 turbo 150ks, LPG STAG-200, Zavolli reduktor i dizne valtek ima neki map sensor. Pored problema ogromne potrosnje imam problem da mi se turbo nakon odredjenog vremeno 100 200 km prestaje da radi. Odveo sam auto u LPG servis gdje sam ugradio nista nisu ustanovili, niti su mi uspjeli smanjiti potrosnju niti problem s turbom, svako prebacuje nije to plina, nije do benzina. Isto tako sam bio u oficijelnom VW servisu uradjena je dijagnosti auto, znaci test i kalibracija svakog elementa, mehanicka i fizicka provjera. Sve je u redu turbina puni, MAF, lambda, knock, boost kontroler, bombine rade, pojacalo ili jedinica za kontrolu bombina, i sve ostalo radi u granicama normale. Izvrsena je provjera turbo crijeva sve je ok, svi vakumi su ok i zice nema nikavih prekida.
Kako niti jedan od servisa nisu ustanovili nista, provjerio sam struju na lambdi, MAF ocistio i provjerio radi, crijeva sam izvrsio test zacepio sve rupe i nabijo kompresor nema curenja zraka. filter zraka nov, svjece nove, boost kontroler n75 nov, Diverter valve-recirkulator zraka ventil nov, vakum crijeva sva izmjenjena, throttle ociscen i uradjena kalibracija, senzor za temperaturu usisne provjere i ociscen radi, provjeren PCV ventil izmedju usisne grane i uljnog sistema - ne pusta radi u samo jednom smjeru. Sve savrseno radi, osim kada prebacim na plin lambda skoci na 25% Adaptacije. --- nista nisam ustanovio.
I na kraju sam skinuo kleme s akumulator pricekao da thrrotle uradi kalibraciju i auto radi ko metak ne znam na sta bolje vuce na plin ili benzin, ne mogu da prestanem da vozim kako auto ide. i opet vozima na plin para dana i onda opet jednostavno nema turba, jedva da se cuje malo okretanje turbine kada se trenutno stisne gas. Skinem kleme ili osigurac sa benzinskog ECU kompjutera i sve radi par dana i onda opet ides normalno otvorena cesta hoces da prestignes nema turbina nista. stanem skinem klemu i opet nastavim i auto leti.
Koliko vidim nakon instalacije plina, benzinski ECU-kompjuter mi radi neki parametara gasi turbinu. Neka kolizija postoji, koliko sam primjetio kada prebacim na plin lambda se zakuca na 25% adaptacije i onda imam gresku kad sam na plinu. inace mi trosi plina nenormalno vise otvoreno mi trosi skoro od 50% do 90% vise plina, a kombinovano oko 30 do 40%.
Sad ne znam da li je moguce kad prebacim na plin da mi radi smjese ima previse zraka i onda benzinski ECU primjeti visak zraka pokusava da uradi korekciju smjese i onda naredi da dizne vise ubacivaju plina, odnosno posto sam u tom trenutku na plinu plinski ECU ubaci vise plina, vjerovatno nakon duge voznje benzinski ECU uzima prosjek i vidi da ima previse zraka i preko elektro-ventila prekida struju na i ne dozvoljava da se turbina zavrti. znaci ovaj elektro-ventil kontrolise wastegate-mehinicki ventil klapne turbine. Ovo je samo moje vidjenje koliko sam primjetio nakon kompletne provjere.
Molim pomoc
Hvala
Kako niti jedan od servisa nisu ustanovili nista, provjerio sam struju na lambdi, MAF ocistio i provjerio radi, crijeva sam izvrsio test zacepio sve rupe i nabijo kompresor nema curenja zraka. filter zraka nov, svjece nove, boost kontroler n75 nov, Diverter valve-recirkulator zraka ventil nov, vakum crijeva sva izmjenjena, throttle ociscen i uradjena kalibracija, senzor za temperaturu usisne provjere i ociscen radi, provjeren PCV ventil izmedju usisne grane i uljnog sistema - ne pusta radi u samo jednom smjeru. Sve savrseno radi, osim kada prebacim na plin lambda skoci na 25% Adaptacije. --- nista nisam ustanovio.
I na kraju sam skinuo kleme s akumulator pricekao da thrrotle uradi kalibraciju i auto radi ko metak ne znam na sta bolje vuce na plin ili benzin, ne mogu da prestanem da vozim kako auto ide. i opet vozima na plin para dana i onda opet jednostavno nema turba, jedva da se cuje malo okretanje turbine kada se trenutno stisne gas. Skinem kleme ili osigurac sa benzinskog ECU kompjutera i sve radi par dana i onda opet ides normalno otvorena cesta hoces da prestignes nema turbina nista. stanem skinem klemu i opet nastavim i auto leti.
Koliko vidim nakon instalacije plina, benzinski ECU-kompjuter mi radi neki parametara gasi turbinu. Neka kolizija postoji, koliko sam primjetio kada prebacim na plin lambda se zakuca na 25% adaptacije i onda imam gresku kad sam na plinu. inace mi trosi plina nenormalno vise otvoreno mi trosi skoro od 50% do 90% vise plina, a kombinovano oko 30 do 40%.
Sad ne znam da li je moguce kad prebacim na plin da mi radi smjese ima previse zraka i onda benzinski ECU primjeti visak zraka pokusava da uradi korekciju smjese i onda naredi da dizne vise ubacivaju plina, odnosno posto sam u tom trenutku na plinu plinski ECU ubaci vise plina, vjerovatno nakon duge voznje benzinski ECU uzima prosjek i vidi da ima previse zraka i preko elektro-ventila prekida struju na i ne dozvoljava da se turbina zavrti. znaci ovaj elektro-ventil kontrolise wastegate-mehinicki ventil klapne turbine. Ovo je samo moje vidjenje koliko sam primjetio nakon kompletne provjere.
Molim pomoc
Hvala
Comment