Imam opel astru H sa 1.6 twinport z16xep motorom. Ugradio sam pre 20 dana sekvent uredjaj tj. kombinaciju tomasetto isparivac, valtek dizne (crvene, type 30...) i stag 4 kompjutersku jedinicu. Do sada sam presao oko 500 km i za sada auto lepo radi, ler gas je ok i lepo vuce (gotovo da nema razlike u odnosu na benzin). Ali postoji jedan mali problemcic (bar ja tako mislim) i ja sam zakljucio, zapazio sledece:
Na prvo paljenje motora posle pauze od pola sata i navise priliko prebacivanja na plin desava se sledece:
cuje se Cak (zvuk kad prebaci na plin), zatim auto radi normalno jos 2 sekunde pa onda auto zadrhti jedno 2 do 3 sekunde (neznatno padne broj obrtaja) pa posle opet normalno radi.
Bas preko neko vece upalim auto u garazi, desi se ovo predhodno sto sam napisao, odvezem se do druga jedno 100m, ugasim auto, cekam ga 5 minuta , zatim upalim auto i to se ne desava. Ali ako prodje posle gasenja auta pola sata i vise i onda upalim auto to se desava bez obzira da li je motor skroz hladan, mlak ili vruc.
Bio sam kod majstora pre nekoliko dana kad sam radio atest i usput mi je izvrsio proveru na kompu i sve je ok sto se parametara tice. Ovo drhtanje se nije naravno desilo jer auto nije bio na pauzi vec je odmah nakacen komp. Kad budem isao sledeci put kod majstora (kad budem presao 1000 km) napomenucu mu sve ovo, ali do tada voleo bih da cujem necije misljenje sta bi to moglo da bude.
Pa drugari forumasi ko ima ideju ili slicno iskustvo ili tacan odgovor neka pusti neki post!
Pozdrav svima
Na prvo paljenje motora posle pauze od pola sata i navise priliko prebacivanja na plin desava se sledece:
cuje se Cak (zvuk kad prebaci na plin), zatim auto radi normalno jos 2 sekunde pa onda auto zadrhti jedno 2 do 3 sekunde (neznatno padne broj obrtaja) pa posle opet normalno radi.
Bas preko neko vece upalim auto u garazi, desi se ovo predhodno sto sam napisao, odvezem se do druga jedno 100m, ugasim auto, cekam ga 5 minuta , zatim upalim auto i to se ne desava. Ali ako prodje posle gasenja auta pola sata i vise i onda upalim auto to se desava bez obzira da li je motor skroz hladan, mlak ili vruc.
Bio sam kod majstora pre nekoliko dana kad sam radio atest i usput mi je izvrsio proveru na kompu i sve je ok sto se parametara tice. Ovo drhtanje se nije naravno desilo jer auto nije bio na pauzi vec je odmah nakacen komp. Kad budem isao sledeci put kod majstora (kad budem presao 1000 km) napomenucu mu sve ovo, ali do tada voleo bih da cujem necije misljenje sta bi to moglo da bude.
Pa drugari forumasi ko ima ideju ili slicno iskustvo ili tacan odgovor neka pusti neki post!

Pozdrav svima
Comment