Pretpostavke:
na benzin mi trosi npr. 8L --> 8x119.64=957din
na gas mi trosi npr. 8.1L + 0.8L benzina --> 8.1x53 + 0.8*119.64 = 429 + 95 = 524din
Usteda 433din/100km ~ 4.3eur
S druge strane je: cena ugradnje + jedna zamena filtera + eventualno nesto drugih troskova (par desetina eur da kazem).....
Zakljucak (a mozete ispraviti ako ovo nije tacno): investicija se svakako isplati u proseku za nekih 15000km (par hiljada manje ili nekoliko vise), i to konzervativna procena pri ovim cenama, sto je drasticno manje nego u nekim drugim zemljama.
Pri tome, usteda (time i rok vracanja investicje) pri vecim potrosnjama je srazmerno veca, a o venturi instalaciji da ne pricam...
Da li je sve doslo na svoj emesto da se iskoristi ova privilegija i da autogas zaista postane realno alternativno gorivo u Srbiji, a ne samo gorivo za taksiste?
na benzin mi trosi npr. 8L --> 8x119.64=957din
na gas mi trosi npr. 8.1L + 0.8L benzina --> 8.1x53 + 0.8*119.64 = 429 + 95 = 524din
Usteda 433din/100km ~ 4.3eur
S druge strane je: cena ugradnje + jedna zamena filtera + eventualno nesto drugih troskova (par desetina eur da kazem).....
Zakljucak (a mozete ispraviti ako ovo nije tacno): investicija se svakako isplati u proseku za nekih 15000km (par hiljada manje ili nekoliko vise), i to konzervativna procena pri ovim cenama, sto je drasticno manje nego u nekim drugim zemljama.
Pri tome, usteda (time i rok vracanja investicje) pri vecim potrosnjama je srazmerno veca, a o venturi instalaciji da ne pricam...
Da li je sve doslo na svoj emesto da se iskoristi ova privilegija i da autogas zaista postane realno alternativno gorivo u Srbiji, a ne samo gorivo za taksiste?
Comment