Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Interceptor F7P
    CBC Član
    • 10.06.2010
    • 16
    • Valjevo

    Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

    Ovom prilikom da pozdravim sve clanove i naravno nadlezne za sam forum. Od juce sam novi clan, ali o tome cu pisati drugom prilikom i na mestu odredjenom za to, kad ne budem bio na poslu, kao sad
    Pa da zapocnem, kao sto sam naslov kaze posedujem tog renault-a 19 phase 1. Nepunih godinu dana je vec kod mene, inace pre toga sam imao par clia sa istim motorom. Btw, samo renault-e i vozim. Cim sam uzeo 19-icu, odmah sam je oterao da mi se ubaci sekvent u isti, kod prijatelja tj majstora za plin, posto u prethodnom autu tj tom cliu sam imao problema sa obicnim uredjajem, tipa gasenja pri voznji u obrtajima bla bla bla, pa nisam to hteo da se dogodi ovde. Medjutim na autu je sve uradjeno, sto bi se reklo po propisu: ubacen AC uredjaj, izbusena usisna grana sto blize kod glave, ubacene prvo standard dizne, pa posle zute tzv. brze dizne, cak i crvene, kojima sam zaboravio naziv ovako 'u narodu', sto bi se reklo, map senzor doveden isto na usis, kao sto vec rekoh odradjeno kako treba, jer naravno coveku nije prvi sekvent koji ubacuje, a prvi mu je auto koji nije mogao da osposobi na sekvent. E sad ovako, problem nastaje u tome, sto mu je vreme ben. dizni mnogo kratko 0.7, 0.8 cak i do 1 msec. otvaranja. Na standardno razbusenim diznama, ne moze da prodje kalibraciju od trece, ponekad cetvrte dizne, auto se gasi. Jednom je cak i na neku blagu prevaru uspeo da prodje(
    sa blagom zadrskom pedale gasa) i posle toga je konstatovao da su 'male dizne' tj da trazi vise goriva. Pa da skratim oko te price, kol'ko je moguce od 1.8 do 2.4 mm su rabusivane sve postepeno, jer je izgledalo kao da mu nije dovoljno plina, medjutim do 2.4 isto nije hteo da prodje testiranje, pa smo pokusali da ga provozamo bez kalibracije da vidimo sta se desava, posto je u mestu primao gas kako se valja i posle 10-15 sec auto sam odsece gas i ugasi se. E kad su bile razbusene na 2.4mm nije se to desavalo, ali u voznji je morao vrlo laganoooo da se dodaje gas, da se ne bi ugusio i pritom klonuo i naravno ugasio. Paralelno smo gledali paragraf i naravno sve je kontra pokazivalo, umesto od donje crte ka gore, on je od gornje ka dole. Znaci, iskljucivali smo i relej od pumpe, nakon sto ga prebacimo na plin, misleci da dobija i benzina preko plina, provereno je i konstatovano da ima normalan dotok plina, posto smo iskljucivali svaku mogucnost jednu po jednu i lambda sonda je ok. Onda smo taj prijatelj sto mi je ugradjivao plin i ja isli do Mladenovca, opet sad kod njegovog prijatelja Nese, koji vazi za jakog strucnjaka za plin i nije mogao isto nista da uradi. Kod Nese se taj dan potrefio da dodje i Miroslav sto radi u AMSS na izdavanju atesta za plin, koji ujedno ima i svoj plinski servis u Uzicu, koji je mislio da je problem, jer mi fali RENIX emulator, posto su par njih mislili da imam RENIX elektroniku u autu, koja je specificna od ostale renoove, a koji inace sluzi da se sigurno zatvore benz. dizne, jer je vecina njih mislilo da mi auto ujedno dobija i benzina, a da ce se sa tim emulatorom resiti. Pa smo kod njega u radnji dodali taj emulator, koji se vezao na 2 kabla od kompjutera i jos negde(ne mogu sad da se setim gde), koji su inace za benz. dizne. Isti slucaj, cak se i gore ponasao. Opet kratko vreme benz. dinzi, isto odesece gas, kako se krene, a u mestu i deluje da prima sasvim normalno. Takodje smo, nakon ubacivanja tog emulatora isto cupali relej od pumpe, nakon prebacenog na plin. I na kraju svega, pred odustajanja od toga, da se vadi uredjaj, isli smo u Beograd, kod jednog Bugarina koji je valjda neki profesor plina(ne mogu tacno da mu se setim imena), koji je rekao da ce to resiti cim dodjemo, nakon sto smo mu sve ovo rekli preko telefona. Uputimo se mi za Bg, sa nadom da cemo konacno to resiti. Medjutim, kako smo dosli kod njega i nakacili ga na kompjuter, on je video to kratko vreme za koje smo mu i sami rekli da je jako kratko, on je dodao da na ovaj motor kao ne moze 'obican sekvent' uredjaj, vec neki navodno sekvent uredjaj koji sam kosta 700-800 eura, plus ugradnja, a da dodam da je za mene, taj prijatelj, naplatio 450 eura sa sve ugradnjom tog AC. Na pitanje, zasto ne moze AC uredjaj, rekao je, da se potrefio moj auto i da to nije samo problem kod mog, vec kod svih motora koji kao imaju dizne u glavi, a ne u grani(opel, golf i koji sve modeli). Ali nije mi bio najjasniji zasto je tolika razlika u tome, posto je pola bugarski pricao, pola srpski Onda smo definitivno odustali i ubacili obican BRC uredjaj, na kom radi sasvim ok, ali na kom je kao i vecina kola sa obicnim uredjajima izgubio snage i na plin i naravno na benzin, stavljanjem mesaca, koji je prilicno smanjio dotok vazduha benzinu, ali sta je tu je
    E pa sad, ja VAS MOLIM ZA POMOC, posto sam video da je ovde neko rekao da ima ugradjen sekvent na ovom modelu i da mi kaze kako je uspeo resiti i da li ima problema,koji mu je uredjaj i tako to, posto bih ja izbacivao obican uredjaj i prebacio se na sekvent, kao sto sam i od samog starta hteo. I da nagovestim, da sam pricao sa jos jednim momkom
    koji je pre mene ubacio isto sekvent, takodje imao isti problem u istom modelu auta i koji je na kraju ubacio BRC uredjaj gde mu je i dan danas sve ok. Pa bih voleo da cujem, sta vi mislite o svemu tome i u cemu 'cuci' taj problem, koji nismo mogli da resimo. Izvinjavam se sto sam bio malo preopsiran, ali nisam mogao drugacije da vam objasnim sta smo sve pokusali da odradimo, ne bi li ga osposobili na taj, nama sad, 'famozni sekvent'....Hvala unapred....
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

    Koji AC Stag je ubačen?
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Interceptor F7P
      CBC Član
      • 10.06.2010
      • 16
      • Valjevo

      #3
      Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

      Da, video sam kasno da sam zaboravio da ubacim. Kompjuter je stag 300f, a tomaseto je isparivac. Takodje sam zaboravio, da smo i sa nekog opela, cini mi se astre g karavana 1.8 16v, zamenjivali plinske kompjutere, mislim iste oznake, ne bi li otklonili sumnju, da nije komp. izbagovan, medjutim ista prica...

      Comment

      • Zmaj KV
        CBC Senator
        • 05.10.2005
        • 202
        • Kraljevo

        #4
        Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

        Problem kod tebe je sto na tom R 19 imas full group ubrizgavanje i problem se sastoji u tome sto tvoj uredjaj nemoze da prati tako brze signale sa benz. injektora. Kod tebe treba pravilno podesavanje uredjaja - pravilno razbusene dizne i u glavnom prozoru menija "vrsta benziniskih injektora" staviti na opciju "sekvent" pa posle toga probati kalibraciju...
        Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

        Comment

        • Interceptor F7P
          CBC Član
          • 10.06.2010
          • 16
          • Valjevo

          #5
          Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

          Legendo, hvala ti na odgovoru, sve je to odavno bilo probano, sve moguce kombinacije, cak i semi group...Svasta smo radili i 'frikombinovali' i ponovo stavili dizne na 1.8 i nece pa nece, jer je problem u tom vremenu. Kontaktirao sam na pm jednog clana ovde sto ima clia sa tim motorom, u kom je vec sekvent, procitao sam da je kod njega 2 emulatora renix-a i stag 4 komp, a kod mene je bio samo jedan, pa cemo videti. Hvala jos jednom...Ako ima jos nekog, ko misli da zna problem neka se oglasi, bio bih mu od srca zahvalan

          Comment

          • DARKO MAX
            CBC Član
            • 20.04.2010
            • 45
            • Barajevo
            • Opel Omega B 2.0 16v

            #6
            Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

            Ima tu jedna druga fora, izracunaj po tablici promer dizni, oduzmi 10 posto pa na to dodaj 30 posto i na toliko razbusi dizne, taj ecu po taktu daje 3 impulsa od kojih stag vidi samo jedan, i moras napraviti promer dizne da taj jedan impuls na gasu ima funkciju kao ova tri na benzinu, i busiti uvodnike do jedne trecine duzine grane dalje od benzinskih dizni jer je veliki fi te grane i tesko se gas mesa sa vazduhom pre ulaska u motor

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

              http://www.ac.com.pl/site_media/files/2 ... ection.pdf
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                Originally posted by DARKO MAX
                Ima tu jedna druga fora, izracunaj po tablici promer dizni, oduzmi 10 posto pa na to dodaj 30 posto i na toliko razbusi dizne, taj ecu po taktu daje 3 impulsa od kojih stag vidi samo jedan, i moras napraviti promer dizne da taj jedan impuls na gasu ima funkciju kao ova tri na benzinu, i busiti uvodnike do jedne trecine duzine grane dalje od benzinskih dizni jer je veliki fi te grane i tesko se gas mesa sa vazduhom pre ulaska u motor
                Taj ecu daje i do 25 impulsa zavisi od opterećenja... Pravili sekvent od fulgrup ali na sizifov način....
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Interceptor F7P
                  CBC Član
                  • 10.06.2010
                  • 16
                  • Valjevo

                  #9
                  Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                  Hvala vam na pomoci, u svakom slucaju, moramo DOBRO da isproveravamo sve podatke koje ste nam dali, jer ne bi bilo fer ni prema tom prijatelju, da ga maltretiram da ukoliko opet nista ne uradimo, ponovo vadi sekvent i ponovo vrati na obican uredjaj, ali ako je stvarno moguce sa tim podacima koje ste sa mnom podelili, onda mojoj sreci kraja nema Pozdrav, pa se pisemo...

                  Comment

                  • DARKO MAX
                    CBC Član
                    • 20.04.2010
                    • 45
                    • Barajevo
                    • Opel Omega B 2.0 16v

                    #10
                    Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                    I ja sam Doro mislio da je to ludost ali moj auto savrseno radi na tolikim diznam, cak je skinuta blokada i on na plin nesmetano kuca u 10000 obrtaja jedino nemogu da mu namestim da prebacivanje sa benzina na gas i obrnuto bude bez knedle. Jer pri prebacivanju uvek ostane benzina ili gasa u grani pa se malo zagusi. A na gas testeru pokazuje idealnu smesu iako se mape nepoklapaju. A potrosnja oko 10l u gradu a kad ga mucim i kidam do 13l. Najbolje bi bilo da tu stave Landirenzo jer on u sebi ima renix emulator i cita signal bez problema, ali ako vec imaju stag neka ga doradjuju.

                    Comment

                    • Interceptor F7P
                      CBC Član
                      • 10.06.2010
                      • 16
                      • Valjevo

                      #11
                      Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                      Pogresio sam kad sam rekao da mi je kompjuter stag 300 f, nije, vec je isti kao kod tebe u Cliu stag 4. A ako sam te dobro razumeo, sa ubacivanjem landirenza, nece mi biti potrebna nikakva dorada?!?! Na koliko bi isle dizne u tom slucaju ili sve ostaje isto, samo sto je unutar njega renix, pa ne moramo da se maltretiramo, stavljajuci 2 renix-a na stag 4!?!?!?!

                      Comment

                      • DARKO MAX
                        CBC Član
                        • 20.04.2010
                        • 45
                        • Barajevo
                        • Opel Omega B 2.0 16v

                        #12
                        Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                        Nisam siguran za promer dizni na landirenzu posto ga nisam ugradjivao u taj motor, samo sam ga stelovao i radi super, cita renix signal, odradjuje renix emulaciju, motor radi savrseno u svim rezimima. Detalje oko ugradnje nisam zagledao, jer nije bilo potrebe.
                        A moj motor se razlikuje od tvog, danas sam radio jednu 19 od 99 kw koja ima obican lovato gas na koji radi bezprekorno i motor je slican mom ali se u dosta stvari razlikuje.

                        Comment

                        • Interceptor F7P
                          CBC Član
                          • 10.06.2010
                          • 16
                          • Valjevo

                          #13
                          Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                          Moj je 101 kw u saobracajnoj, odnosno 104.4 kw po fabrickim podacima. A imam jos jednog za delove, samo je troja vrata, inace apsolutno isti motor, isto nema klimu, samo je razlika u tim vratima i u saobracajnoj se vodi kao 99 kw, cak mu je ista elektronika. A clia kog sam prodao pre mesec dana isto mi pisalo 101 kw u saobracajnoj, ali je mala razlika oko konzole kod benz. dizni i kucista termostata. A inace, ne znam, po cemu se to tvoj toliko razlikuje, gde si primetio tu razliku?!?!?! Te motore znam u dusu I kao sto sam napisao meni BRC obican, radi takodje besprekorno i u obrtajima i kao solo voznja, ali opet nije to to, znas i sam, sto se same snage tice, iako sam mu odvrnuo dotok plina, koliko god ima snage na njemu.
                          Opet te nisam najbolje razumeo, landirenzo ima renix u sebi, to je ok, samo mi reci jel bi mi trebao jos 1 renix emulator na to, da bi to fakticki bilo isto kao stag 4 sa 2 renix-a?!?!?

                          Comment

                          • DARKO MAX
                            CBC Član
                            • 20.04.2010
                            • 45
                            • Barajevo
                            • Opel Omega B 2.0 16v

                            #14
                            Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                            netreba ti emulator za landirenzo, ima ga u sebi, a ac nema iako ima opciju. a razlikuje se u precniku u****, ventil kontrole lera nije na istom mestu i nije isti,moj nema ubrizgavac hladnog starta, a ovaj ima, moj ima renix razvodnik, a ovaj simensov,bobine nisu iste, usisna grana se razlikuje, vakumi se razlikuju. senzori nisu na istom mestu, jednostavno sistem ubrizgavanja i upravljanja motora lici ali se razlikuje.

                            Comment

                            • Interceptor F7P
                              CBC Član
                              • 10.06.2010
                              • 16
                              • Valjevo

                              #15
                              Re: Renault 19 1.8 16v 140ks '91 problem sa ubavicanjem sekventa

                              Apsolutno se slazem sa tobom, sto si rekao da mnoge stvari nisu na istom mestu, kao i kuciste filtera i sam filter, ali to je tako neznatno, izuzev renix bobine. Generalno svi F7P motori su isti, samo mala razlika oko ubrizgavanja, ali i nije, vec moj motor ima hladan start tj tu 5-u diznu i nista vise, sto bi mu pomoglo/odmoglo u snazi ili cemu vec. Ne mogu sad bas da se setim, iako sam do skoro imao clia, da li mu bas nisu isti ler ventili kao sto si i sam rekao, znam da stoji kod usisne grane, ali ne mogu da se prisetim tacnog izgleda, dok sam i ne pogledam. Uostalom clio je i manji auto, verovatno je i to doprinelo da se promeni izgled po haubom, misleci na vec pomenuto kuciste filtera, koje je kod clia opet direktnije. Nego, sta ti mislis, iako kao sto si rekao imaju te neke razlike, hoce li mozda predstavljati problem ponovnog osposobljavanja na sekvent!?!?! Ne bih da radim i ovog puta dzabe, a ni da mucim ponovo svog majstora/prijatelja, za takoreci dzabe!?!?!?!?

                              Comment

                              Working...
                              X