Ovom prilikom da pozdravim sve clanove i naravno nadlezne za sam forum. Od juce sam novi clan, ali o tome cu pisati drugom prilikom i na mestu odredjenom za to, kad ne budem bio na poslu, kao sad
Pa da zapocnem, kao sto sam naslov kaze posedujem tog renault-a 19 phase 1. Nepunih godinu dana je vec kod mene, inace pre toga sam imao par clia sa istim motorom. Btw, samo renault-e i vozim. Cim sam uzeo 19-icu, odmah sam je oterao da mi se ubaci sekvent u isti, kod prijatelja tj majstora za plin, posto u prethodnom autu tj tom cliu sam imao problema sa obicnim uredjajem, tipa gasenja pri voznji u obrtajima bla bla bla, pa nisam to hteo da se dogodi ovde. Medjutim na autu je sve uradjeno, sto bi se reklo po propisu: ubacen AC uredjaj, izbusena usisna grana sto blize kod glave, ubacene prvo standard dizne, pa posle zute tzv. brze dizne, cak i crvene, kojima sam zaboravio naziv ovako 'u narodu', sto bi se reklo, map senzor doveden isto na usis, kao sto vec rekoh odradjeno kako treba, jer naravno coveku nije prvi sekvent koji ubacuje, a prvi mu je auto koji nije mogao da osposobi na sekvent. E sad ovako, problem nastaje u tome, sto mu je vreme ben. dizni mnogo kratko 0.7, 0.8 cak i do 1 msec. otvaranja. Na standardno razbusenim diznama, ne moze da prodje kalibraciju od trece, ponekad cetvrte dizne, auto se gasi. Jednom je cak i na neku blagu prevaru uspeo da prodje(
sa blagom zadrskom pedale gasa) i posle toga je konstatovao da su 'male dizne' tj da trazi vise goriva. Pa da skratim oko te price, kol'ko je moguce od 1.8 do 2.4 mm su rabusivane sve postepeno, jer je izgledalo kao da mu nije dovoljno plina, medjutim do 2.4 isto nije hteo da prodje testiranje, pa smo pokusali da ga provozamo bez kalibracije da vidimo sta se desava, posto je u mestu primao gas kako se valja i posle 10-15 sec auto sam odsece gas i ugasi se. E kad su bile razbusene na 2.4mm nije se to desavalo, ali u voznji je morao vrlo laganoooo da se dodaje gas, da se ne bi ugusio i pritom klonuo i naravno ugasio. Paralelno smo gledali paragraf i naravno sve je kontra pokazivalo, umesto od donje crte ka gore, on je od gornje ka dole. Znaci, iskljucivali smo i relej od pumpe, nakon sto ga prebacimo na plin, misleci da dobija i benzina preko plina, provereno je i konstatovano da ima normalan dotok plina, posto smo iskljucivali svaku mogucnost jednu po jednu i lambda sonda je ok. Onda smo taj prijatelj sto mi je ugradjivao plin i ja isli do Mladenovca, opet sad kod njegovog prijatelja Nese, koji vazi za jakog strucnjaka za plin i nije mogao isto nista da uradi. Kod Nese se taj dan potrefio da dodje i Miroslav sto radi u AMSS na izdavanju atesta za plin, koji ujedno ima i svoj plinski servis u Uzicu, koji je mislio da je problem, jer mi fali RENIX emulator, posto su par njih mislili da imam RENIX elektroniku u autu, koja je specificna od ostale renoove, a koji inace sluzi da se sigurno zatvore benz. dizne, jer je vecina njih mislilo da mi auto ujedno dobija i benzina, a da ce se sa tim emulatorom resiti. Pa smo kod njega u radnji dodali taj emulator, koji se vezao na 2 kabla od kompjutera i jos negde(ne mogu sad da se setim gde), koji su inace za benz. dizne. Isti slucaj, cak se i gore ponasao. Opet kratko vreme benz. dinzi, isto odesece gas, kako se krene, a u mestu i deluje da prima sasvim normalno. Takodje smo, nakon ubacivanja tog emulatora isto cupali relej od pumpe, nakon prebacenog na plin. I na kraju svega, pred odustajanja od toga, da se vadi uredjaj, isli smo u Beograd, kod jednog Bugarina koji je valjda neki profesor plina(ne mogu tacno da mu se setim imena), koji je rekao da ce to resiti cim dodjemo, nakon sto smo mu sve ovo rekli preko telefona. Uputimo se mi za Bg, sa nadom da cemo konacno to resiti. Medjutim, kako smo dosli kod njega i nakacili ga na kompjuter, on je video to kratko vreme za koje smo mu i sami rekli da je jako kratko, on je dodao da na ovaj motor kao ne moze 'obican sekvent' uredjaj, vec neki navodno sekvent uredjaj koji sam kosta 700-800 eura, plus ugradnja, a da dodam da je za mene, taj prijatelj, naplatio 450 eura sa sve ugradnjom tog AC. Na pitanje, zasto ne moze AC uredjaj, rekao je, da se potrefio moj auto i da to nije samo problem kod mog, vec kod svih motora koji kao imaju dizne u glavi, a ne u grani(opel, golf i koji sve modeli). Ali nije mi bio najjasniji zasto je tolika razlika u tome, posto je pola bugarski pricao, pola srpski
Onda smo definitivno odustali i ubacili obican BRC uredjaj, na kom radi sasvim ok, ali na kom je kao i vecina kola sa obicnim uredjajima izgubio snage i na plin i naravno na benzin, stavljanjem mesaca, koji je prilicno smanjio dotok vazduha benzinu, ali sta je tu je 
E pa sad, ja VAS MOLIM ZA POMOC, posto sam video da je ovde neko rekao da ima ugradjen sekvent na ovom modelu i da mi kaze kako je uspeo resiti i da li ima problema,koji mu je uredjaj i tako to, posto bih ja izbacivao obican uredjaj i prebacio se na sekvent, kao sto sam i od samog starta hteo. I da nagovestim, da sam pricao sa jos jednim momkom
koji je pre mene ubacio isto sekvent, takodje imao isti problem u istom modelu auta i koji je na kraju ubacio BRC uredjaj gde mu je i dan danas sve ok. Pa bih voleo da cujem, sta vi mislite o svemu tome i u cemu 'cuci' taj problem, koji nismo mogli da resimo. Izvinjavam se sto sam bio malo preopsiran, ali nisam mogao drugacije da vam objasnim sta smo sve pokusali da odradimo, ne bi li ga osposobili na taj, nama sad, 'famozni sekvent'....Hvala unapred....

Pa da zapocnem, kao sto sam naslov kaze posedujem tog renault-a 19 phase 1. Nepunih godinu dana je vec kod mene, inace pre toga sam imao par clia sa istim motorom. Btw, samo renault-e i vozim. Cim sam uzeo 19-icu, odmah sam je oterao da mi se ubaci sekvent u isti, kod prijatelja tj majstora za plin, posto u prethodnom autu tj tom cliu sam imao problema sa obicnim uredjajem, tipa gasenja pri voznji u obrtajima bla bla bla, pa nisam to hteo da se dogodi ovde. Medjutim na autu je sve uradjeno, sto bi se reklo po propisu: ubacen AC uredjaj, izbusena usisna grana sto blize kod glave, ubacene prvo standard dizne, pa posle zute tzv. brze dizne, cak i crvene, kojima sam zaboravio naziv ovako 'u narodu', sto bi se reklo, map senzor doveden isto na usis, kao sto vec rekoh odradjeno kako treba, jer naravno coveku nije prvi sekvent koji ubacuje, a prvi mu je auto koji nije mogao da osposobi na sekvent. E sad ovako, problem nastaje u tome, sto mu je vreme ben. dizni mnogo kratko 0.7, 0.8 cak i do 1 msec. otvaranja. Na standardno razbusenim diznama, ne moze da prodje kalibraciju od trece, ponekad cetvrte dizne, auto se gasi. Jednom je cak i na neku blagu prevaru uspeo da prodje(
sa blagom zadrskom pedale gasa) i posle toga je konstatovao da su 'male dizne' tj da trazi vise goriva. Pa da skratim oko te price, kol'ko je moguce od 1.8 do 2.4 mm su rabusivane sve postepeno, jer je izgledalo kao da mu nije dovoljno plina, medjutim do 2.4 isto nije hteo da prodje testiranje, pa smo pokusali da ga provozamo bez kalibracije da vidimo sta se desava, posto je u mestu primao gas kako se valja i posle 10-15 sec auto sam odsece gas i ugasi se. E kad su bile razbusene na 2.4mm nije se to desavalo, ali u voznji je morao vrlo laganoooo da se dodaje gas, da se ne bi ugusio i pritom klonuo i naravno ugasio. Paralelno smo gledali paragraf i naravno sve je kontra pokazivalo, umesto od donje crte ka gore, on je od gornje ka dole. Znaci, iskljucivali smo i relej od pumpe, nakon sto ga prebacimo na plin, misleci da dobija i benzina preko plina, provereno je i konstatovano da ima normalan dotok plina, posto smo iskljucivali svaku mogucnost jednu po jednu i lambda sonda je ok. Onda smo taj prijatelj sto mi je ugradjivao plin i ja isli do Mladenovca, opet sad kod njegovog prijatelja Nese, koji vazi za jakog strucnjaka za plin i nije mogao isto nista da uradi. Kod Nese se taj dan potrefio da dodje i Miroslav sto radi u AMSS na izdavanju atesta za plin, koji ujedno ima i svoj plinski servis u Uzicu, koji je mislio da je problem, jer mi fali RENIX emulator, posto su par njih mislili da imam RENIX elektroniku u autu, koja je specificna od ostale renoove, a koji inace sluzi da se sigurno zatvore benz. dizne, jer je vecina njih mislilo da mi auto ujedno dobija i benzina, a da ce se sa tim emulatorom resiti. Pa smo kod njega u radnji dodali taj emulator, koji se vezao na 2 kabla od kompjutera i jos negde(ne mogu sad da se setim gde), koji su inace za benz. dizne. Isti slucaj, cak se i gore ponasao. Opet kratko vreme benz. dinzi, isto odesece gas, kako se krene, a u mestu i deluje da prima sasvim normalno. Takodje smo, nakon ubacivanja tog emulatora isto cupali relej od pumpe, nakon prebacenog na plin. I na kraju svega, pred odustajanja od toga, da se vadi uredjaj, isli smo u Beograd, kod jednog Bugarina koji je valjda neki profesor plina(ne mogu tacno da mu se setim imena), koji je rekao da ce to resiti cim dodjemo, nakon sto smo mu sve ovo rekli preko telefona. Uputimo se mi za Bg, sa nadom da cemo konacno to resiti. Medjutim, kako smo dosli kod njega i nakacili ga na kompjuter, on je video to kratko vreme za koje smo mu i sami rekli da je jako kratko, on je dodao da na ovaj motor kao ne moze 'obican sekvent' uredjaj, vec neki navodno sekvent uredjaj koji sam kosta 700-800 eura, plus ugradnja, a da dodam da je za mene, taj prijatelj, naplatio 450 eura sa sve ugradnjom tog AC. Na pitanje, zasto ne moze AC uredjaj, rekao je, da se potrefio moj auto i da to nije samo problem kod mog, vec kod svih motora koji kao imaju dizne u glavi, a ne u grani(opel, golf i koji sve modeli). Ali nije mi bio najjasniji zasto je tolika razlika u tome, posto je pola bugarski pricao, pola srpski


E pa sad, ja VAS MOLIM ZA POMOC, posto sam video da je ovde neko rekao da ima ugradjen sekvent na ovom modelu i da mi kaze kako je uspeo resiti i da li ima problema,koji mu je uredjaj i tako to, posto bih ja izbacivao obican uredjaj i prebacio se na sekvent, kao sto sam i od samog starta hteo. I da nagovestim, da sam pricao sa jos jednim momkom
koji je pre mene ubacio isto sekvent, takodje imao isti problem u istom modelu auta i koji je na kraju ubacio BRC uredjaj gde mu je i dan danas sve ok. Pa bih voleo da cujem, sta vi mislite o svemu tome i u cemu 'cuci' taj problem, koji nismo mogli da resimo. Izvinjavam se sto sam bio malo preopsiran, ali nisam mogao drugacije da vam objasnim sta smo sve pokusali da odradimo, ne bi li ga osposobili na taj, nama sad, 'famozni sekvent'....Hvala unapred....
Comment