Problem sa sekvencionim plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Radivoje POLO
    CBC Početnik
    • 16.06.2010
    • 9
    • Bijeljina

    Problem sa sekvencionim plinom

    pozdrav svim clanovima foruma, ja sam novi clan kao i novi korisnik auta na sekvencioni plin, imam wv polo 1,4 mpi 2000 god 44 kw, pre dve nedelje sam ugradijo plin i nisam nikako zadovoljan radom vozila na plin,plin u vozilu je ac stag 4 sa tomaseto isparivacem, naime auto trosi 12l plina( ben 9.5 l ) u gardu, klima nemoze da radi pri grackoj vožnji jer se auto gasi i zbog toga gasenja mi je probijo presostat na klimi i ode 100 eur, drugi problem je u tome sto pri pritisku na pedalu kvacila obrtaji naglo padaju i ponekad se auto gasi, reklamirao sam problem i uvek se zavrsi na tome sto ga serviser prikopca na komp. uradi kalibraciju i ajmo dalje a problem je tu gdje je. moram jos reci da sonda nije prikopcana na plinski ecu.Molio bih za pomoc tj. da mi objasnite u cemu moze biti problem i kako da ga resim?
    Unapred hvala
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Problem sa sekvencionim plinom

    1.odeš kod kod majstora i tražiš da ti popravi auto, to ejst da ga napravi.
    2. tražiš da ti vrati pare da odeš kod drugog.
    3. odeš kod drugog i kad napravi tražiš od prvog pare za "popravku"

    nema dovoljno podataka da ti neko pomogne a vidi se da nije dobro namešteno. Nov uredjaj se ne popravlja.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Radivoje POLO
      CBC Početnik
      • 16.06.2010
      • 9
      • Bijeljina

      #3
      Re: Problem sa sekvencionim plinom

      Ok sve ste vi to upravu, ali u Bijeljini nema bolji servis, stvarno nikad nisu imali takav problem kao kod mene

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: Problem sa sekvencionim plinom

        nema dovoljno podataka da ti neko pomogne a vidi se da nije dobro namešteno.
        Bez konkretnijeg opisa pomoć može da ti pruži samo vidoviti Milan.

        Comment

        • Radivoje POLO
          CBC Početnik
          • 16.06.2010
          • 9
          • Bijeljina

          #5
          Re: Problem sa sekvencionim plinom

          samo kazi sta konkretno treba od opisa i odmah pisem

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: Problem sa sekvencionim plinom

            Recimo,koje su gasne dizne,na koji prečnik bušene,koji je pritisak gasa iz reduktora,vreme trajanja sekvence brizganja gasne dizne na leru kada auto radi na gasu,ako može da se ne ugasi,snimak mape korekcije gasnog ubrizgavanja.
            Zatim,da li se isto događa i na benzinu i da li pri radu na benzinu variraju obrtaji na leru ili kada se pusti pedala gasa.
            Moram li da čupam jače klještima ili ćeš sam ? Slobodno reci sve što ti se učini i nebitno.

            Comment

            • Radivoje POLO
              CBC Početnik
              • 16.06.2010
              • 9
              • Bijeljina

              #7
              Re: Problem sa sekvencionim plinom

              ok idem ujutru u servis da pokupim podatke pa pisem, znam da su dizne valtek

              Comment

              • Radivoje POLO
                CBC Početnik
                • 16.06.2010
                • 9
                • Bijeljina

                #8
                Re: Problem sa sekvencionim plinom

                Evo mene opet, posle duzeg vremena a ostao sam duzan detaljne podatke za resavanje problema, nisam ni dan danas posle skoro dva mjeseca zadovoljan radom auta na plin,posle desetak odlazaka kod majsora gdje sam ugradijo plin uspeo sam da resim padanje obrtaja ali auto radi bucno na plinu, potrosnja je u gradu 12 l otvoreno 8l, e sad podaci dizne su valtek, pritisak 1.27( neznam dali je to ok), vreme ubrizgavanja na benzin je 4.1 ms a na plin 4.8 ms, mapu cu staviti ovih dana,uglavnom posle kalibracije mape se poklope ali posle 200 km ( otprilike ) plinska mapa bude ispred benz, nadam se da cu uspjeti i to slikati, interesuju me konkretni podaci koliki pritisak treba da bude, koliko bi treble biti busene dizne za ovaj motor ( wv 1.4 MPI, 44 KW, slovna oznaka AKK ), kolika je normala potrosnja plina, da jos napomenem da auto na benzin radi perfekt( stvarno se trudim da ga odrzavam redovno servisiram),

                Comment

                • kapitalac
                  CBC Veteran
                  • 06.08.2010
                  • 107
                  • Banjaluka

                  #9
                  Re: Problem sa sekvencionim plinom

                  Kod mene je potrošnja 20-25 % veća, a postoji još jedna stvar, u Bijeljini kad god sipam na onoj pumpi prije kružnog toka sa lijeve strane stane više plina nego na drugim mjestima takoda sam zaključio da im ne pokazuje dobro. Tako ja kad računam potrošnju računam 45 litara a u stvari sam utočio 42 ili 43 litra. Kako si došao do tih podataka, i ja bi volio znati koji su na mom autu.
                  I dragsteri koriste alkohol

                  Comment

                  • Radivoje POLO
                    CBC Početnik
                    • 16.06.2010
                    • 9
                    • Bijeljina

                    #10
                    Re: Problem sa sekvencionim plinom

                    lupravo tako potrosnja je veca za 20 %, valjda je to normalno mada su tvrdili da je potrosnja identicna potrosnji plina a sto se tice podataka pa gledao sam dok je majstor podesavao plin!!!!!!!!

                    Comment

                    • gaga75
                      CBC Veteran
                      • 08.01.2010
                      • 157
                      • Vranje

                      #11
                      Re: Problem sa sekvencionim plinom

                      Potrosnja plina ne moze nikako da bude ista kao potrosnja benzina i kod sekventa ide bar 10% vise!
                      E sad sve zavisi kako je ugradjen i kakav je plin, ja bih rekao da ide i do 20% vise!
                      Gledao sam zvanicnu potrosnju Fiata-Zastave 10, Opela... i kod njih pri fabrickoj ugradnji je isla cak i preko 20%!

                      Ja sam imao problema sa lambda sondom da mi je gorela, ali otkako sam promenio pumpu gde tocim lambda se ugasila (mozda i zato jer sam ga podesavao, ali se nekako pogodilo)!

                      Comment

                      • Radivoje POLO
                        CBC Početnik
                        • 16.06.2010
                        • 9
                        • Bijeljina

                        #12
                        Re: Problem sa sekvencionim plinom

                        To sam im i ja rekao, ali bili su uporni da mora trositi isto, a kad su posle ugradnje moje tvrdnje ispale tacne onda kuku majko sta da radimo, ima i do toga gdje tocis plin, jedino me interesuje citao sam razne teme pa vidim da recimo ivan T tvrdi da treba nastelovati benzinske brizgaljke da nisu fabricki nastelovane, to ovde kod mene u bijeljini 100% niko nezna radit pa razmisljam da odem do novog sada kod DORE da mi pregleda kako je ugradjen plin i naravno nastima.

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Problem sa sekvencionim plinom

                          Pa nije ti daleko

                          Comment

                          • Radivoje POLO
                            CBC Početnik
                            • 16.06.2010
                            • 9
                            • Bijeljina

                            #14
                            Re: Problem sa sekvencionim plinom

                            Pa i nije a mislim i da je to najbolje resenje.

                            Comment

                            • dav
                              CBC Član
                              • 19.01.2010
                              • 43
                              • Beograd
                              • Hyundai Pony

                              #15
                              Re: Problem sa sekvencionim plinom

                              Najbolje ti je da se uputis za NS ako je servis od poverenja kad vec nema boljih u tvom kraju
                              Beast From The East

                              Comment

                              Working...
                              X