Korekcija mape....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mfengineer
    CBC Veteran
    • 24.06.2005
    • 145
    • Novi Beograd
    • Mazda 626 i-V6 2.5

    #16
    Re: Korekcija mape....

    Evo mene opet, dizne nove 1,9 mm ... one stare su bile 2,2 mm a ne 2 mm, sad to izgleda ovako


    Sto se tice temperature, dobro je vezano, ovakva situacija kao na slici nastaje u toku voznje...... kako zasto pojma nemam...
    MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #17
      Re: Korekcija mape....

      Ovo sad je much better...ali mi i dalje nije jasna temperatura...
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Re: Korekcija mape....

        Možda nisu dobro izabrani temperaturni senzori u meniju...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #19
          Re: Korekcija mape....

          Za pohvalu!!!
          Da li se ler umirio?
          Moguće je da je termostat zaglavljen na potpuno otvoreno ili je senzor za temperaturu LPG na najtoplijem mestu ispod haube pa ga dogreva okruženje.

          Comment

          • mfengineer
            CBC Veteran
            • 24.06.2005
            • 145
            • Novi Beograd
            • Mazda 626 i-V6 2.5

            #20
            Re: Korekcija mape....

            Ler se 90 % smirio, desava se jos uvek da stucne malko.

            Desava se takodje da u velikim brzinama na obrtajima od 1300 - 2000 rpm auto trza kad mu dam minimalan gas i drzim tako, tj taman da odrzavam kretanje auta.
            Primetio sam da se to odrazava upravo izmedju 3 i 4 ms gde je i sam ler, pa sam tu podigao mnozilac. Za sada nema trzuckanja a i ler je miran... videcemo na sta ce da lici potrosnja i mapa za jedno 500 km ...

            Provericu sutra ovo vezano za temperaturu...
            MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #21
              Re: Korekcija mape....

              Još koji dan i postaćeš specijalista

              Comment

              • mfengineer
                CBC Veteran
                • 24.06.2005
                • 145
                • Novi Beograd
                • Mazda 626 i-V6 2.5

                #22
                Re: Korekcija mape....

                Treba mi Vasa pomoc...
                Jos uvek se nisam resio trzuckanja na minimalnom gasu... Cak i posle dosta korekcija mape, jos par autokalibracija, poredjenja svega toga...
                Dosao sam do sledeceg zakljucka... Nego pre toga da napomenem da sam promenio tip senzora u programu i da je sad temp ok.

                Primetio sam sledece
                Obracajuci paznju na vremena ubrizgavanja cilindara jedne i druge "V" strane, dosao sam do zakljucka da ih cesto grupise...
                Konkretno u slucaju slike ispod cilindri 1,3,5 (jedna V strana) imaju vreme ~ 3,6 ms dok cilindru 2,4,6 (druga V strana) imaju vreme 4,3 ms.
                Vreme prve LPG brizgaljke je 5,9 ms. Ako LPG vreme podelim sa BENZ. vremenom dobijam mnozilac.
                5,9 / 3,6 = 1,64 sto ne odgovara mnoziocu prikazanom na mapi. U drugom slucaju
                5,9 / 4,3 = 1,37 sto vec lici na neku ispravnu matematiku...
                E sad problem je sto ne vidim vremena svih dizni...

                U uputstvu za korekciju vremena stoji sledece:
                Code:
                Use this window to calibrate (in %) the LPG injectors. These settings enable a correction of the
                fuel mixture for each cylinder. This is used e.g. to correct the injection time variations present in
                a “V” type engine cylinders.

                E sad za kako izracunati % vrednosti za korekciju injektora 1,3,5 ??
                Koristeci istu princip iznad cak i za sliku iz mog prethodnog posta sa novim diznama, moze se primetiti razlika...

                Upravo to trzanje na malim obrtajima se manifestuje kao cimanje V strana napred nazad.... ?
                MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: Korekcija mape....

                  Bez obe ispravne sonde ne bih ti preporučio da diraš podešavanje posebno cilindara. I ovako imaš razliku za koju ne znaš da li je ok ili ne.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #24
                    Re: Korekcija mape....

                    Osim toga,očitavanje temperature gasa,koje je vrlo bitno,kod tebe je i vrlo pogrešno.Iz toga proizilazi da ni proračun količine gasa nije ispravan.
                    Već smo ti rekli više puta da pipaš u mraku bez ispravnih sondi.Iz toga može izaći samo šteta.

                    Comment

                    • mfengineer
                      CBC Veteran
                      • 24.06.2005
                      • 145
                      • Novi Beograd
                      • Mazda 626 i-V6 2.5

                      #25
                      Re: Korekcija mape....

                      Uh, evo dokle sam danas stigao...
                      Definitivno je crkla sonda (ili ozicenje - to cu da proverim jos danas) na strani cilindara 1,3,5 dok na strani 2,4,6 radi ok.
                      Dok ne potvrdim crkavanje sonde i primim platu za istu novu, odradio sam privremeno resenje...
                      S obzirom da 2,4,6 cilindri imaju realnu vrednost (ms) otvaranja cilindara (u postu iznad - njihove vrednosti se slazu sa LPG/BENZ = MNOZILAC)
                      na osnovu 10 tak uporedjivanja vremena na raznim opterecenjima korigovao sam injektore.
                      Racunajuci da je napon neispravne sonde sve vreme 0,02 V - total siromasno, ali uzimajuci u obzir da racunar prelazi u closed loop - (~0,4 V). Dosao sam do racunice da korekcija od 13% cilindara 1,3,5 bi trebalo da obezbedi dobro vreme.
                      Zakljucak: NEMA VISE TRZANJA!
                      Znam da ovo nije resenje, ali kao primarna varijanta dok ne resim sondu, a onda sve ispocetka...

                      E da, temperatura plina, za reduktor sam siguran da je ok - kada dostigne 95C pali se ventilator (koji se inace pali na 95C), e tada kad se upali vent. onda LPG ode preko 95 jer vent. duva pravo u njega, a isparivac se hladi... ili nije dobro izabrano..

                      U padajucim menijima ima koliko se secam 4-5 vrsta senzora i svi su razlicitog otpora. E sad da bih odredio koji je to senzor, pise npr 10K; e sad 10K na kojoj temp ? Koliko se ugrubo secam mislim da je na nekih oko 90 stepeni otpor bio 200 ohm.
                      MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: Korekcija mape....

                        Otpornost senzora je deklarisana na 20-25 stepeni celzijusa.
                        Tačno sam znao da se dizne dodatno dogrevaju,samo nisam znao od čega.Znači kada se uključi visko.
                        Zameni sondu što pre. Sve ostalo si već savladao .

                        Comment

                        • mfengineer
                          CBC Veteran
                          • 24.06.2005
                          • 145
                          • Novi Beograd
                          • Mazda 626 i-V6 2.5

                          #27
                          Re: Korekcija mape....

                          Sad je red da se malo sve to slozi kako valja... Od isparivaca crevo ide do filtera. Filter ima dva izlaza i od njega ide jedno crevo na jedan rail drugo na drugi.
                          Pitanje: Da li mogu da se razlikuju duzine creva do raila ?
                          MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #28
                            Re: Korekcija mape....

                            Mogu ali je jako poželjno da railovi budu medjusobno spojeni makar crevom od 8mm.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • mfengineer
                              CBC Veteran
                              • 24.06.2005
                              • 145
                              • Novi Beograd
                              • Mazda 626 i-V6 2.5

                              #29
                              Re: Korekcija mape....

                              Da bih spojio railove potrebna mi je cevcica sa navojem... da li to moze da se nadje ili moram da pravim?
                              Slika govori 1000 reci
                              MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                              Comment

                              • Stratos
                                CBC Senator XXL
                                • 10.09.2008
                                • 2594
                                • Novi Sad

                                #30
                                Re: Korekcija mape....

                                Da li su creva od dizni do uvodnika iste dužine? Mogu li biti kraća? Mogu li uvodnici gasa u usisnu granu bliže usisnim ventilima?
                                Da li su iste razdaljine na svim cilindrima od dizne sa raila do usisnog ventila?
                                To su ti,od prilike,smernice za dalje.

                                Comment

                                Working...
                                X