Korekcija mape....
Collapse
X
-
Re: Korekcija mape....
Možda nisu dobro izabrani temperaturni senzori u meniju...
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Ler se 90 % smirio, desava se jos uvek da stucne malko.
Desava se takodje da u velikim brzinama na obrtajima od 1300 - 2000 rpm auto trza kad mu dam minimalan gas i drzim tako, tj taman da odrzavam kretanje auta.
Primetio sam da se to odrazava upravo izmedju 3 i 4 ms gde je i sam ler, pa sam tu podigao mnozilac. Za sada nema trzuckanja a i ler je miran... videcemo na sta ce da lici potrosnja i mapa za jedno 500 km ...
Provericu sutra ovo vezano za temperaturu...MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Treba mi Vasa pomoc...
Jos uvek se nisam resio trzuckanja na minimalnom gasu... Cak i posle dosta korekcija mape, jos par autokalibracija, poredjenja svega toga...
Dosao sam do sledeceg zakljucka... Nego pre toga da napomenem da sam promenio tip senzora u programu i da je sad temp ok.
Primetio sam sledece
Obracajuci paznju na vremena ubrizgavanja cilindara jedne i druge "V" strane, dosao sam do zakljucka da ih cesto grupise...
Konkretno u slucaju slike ispod cilindri 1,3,5 (jedna V strana) imaju vreme ~ 3,6 ms dok cilindru 2,4,6 (druga V strana) imaju vreme 4,3 ms.
Vreme prve LPG brizgaljke je 5,9 ms. Ako LPG vreme podelim sa BENZ. vremenom dobijam mnozilac.
5,9 / 3,6 = 1,64 sto ne odgovara mnoziocu prikazanom na mapi. U drugom slucaju
5,9 / 4,3 = 1,37 sto vec lici na neku ispravnu matematiku...
E sad problem je sto ne vidim vremena svih dizni...
U uputstvu za korekciju vremena stoji sledece:
Code:Use this window to calibrate (in %) the LPG injectors. These settings enable a correction of the fuel mixture for each cylinder. This is used e.g. to correct the injection time variations present in a “V” type engine cylinders.
E sad za kako izracunati % vrednosti za korekciju injektora 1,3,5 ??
Koristeci istu princip iznad cak i za sliku iz mog prethodnog posta sa novim diznama, moze se primetiti razlika...
Upravo to trzanje na malim obrtajima se manifestuje kao cimanje V strana napred nazad.... ?MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Bez obe ispravne sonde ne bih ti preporučio da diraš podešavanje posebno cilindara. I ovako imaš razliku za koju ne znaš da li je ok ili ne.
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Osim toga,očitavanje temperature gasa,koje je vrlo bitno,kod tebe je i vrlo pogrešno.Iz toga proizilazi da ni proračun količine gasa nije ispravan.
Već smo ti rekli više puta da pipaš u mraku bez ispravnih sondi.Iz toga može izaći samo šteta.
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Uh, evo dokle sam danas stigao...
Definitivno je crkla sonda (ili ozicenje - to cu da proverim jos danas) na strani cilindara 1,3,5 dok na strani 2,4,6 radi ok.
Dok ne potvrdim crkavanje sonde i primim platu za istu novu, odradio sam privremeno resenje...
S obzirom da 2,4,6 cilindri imaju realnu vrednost (ms) otvaranja cilindara (u postu iznad - njihove vrednosti se slazu sa LPG/BENZ = MNOZILAC)
na osnovu 10 tak uporedjivanja vremena na raznim opterecenjima korigovao sam injektore.
Racunajuci da je napon neispravne sonde sve vreme 0,02 V - total siromasno, ali uzimajuci u obzir da racunar prelazi u closed loop - (~0,4 V). Dosao sam do racunice da korekcija od 13% cilindara 1,3,5 bi trebalo da obezbedi dobro vreme.
Zakljucak: NEMA VISE TRZANJA!
Znam da ovo nije resenje, ali kao primarna varijanta dok ne resim sondu, a onda sve ispocetka...
E da, temperatura plina, za reduktor sam siguran da je ok - kada dostigne 95C pali se ventilator (koji se inace pali na 95C), e tada kad se upali vent. onda LPG ode preko 95 jer vent. duva pravo u njega, a isparivac se hladi... ili nije dobro izabrano..
U padajucim menijima ima koliko se secam 4-5 vrsta senzora i svi su razlicitog otpora. E sad da bih odredio koji je to senzor, pise npr 10K; e sad 10K na kojoj temp ? Koliko se ugrubo secam mislim da je na nekih oko 90 stepeni otpor bio 200 ohm.MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Otpornost senzora je deklarisana na 20-25 stepeni celzijusa.
Tačno sam znao da se dizne dodatno dogrevaju,samo nisam znao od čega.Znači kada se uključi visko.
Zameni sondu što pre. Sve ostalo si već savladao.
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Mogu ali je jako poželjno da railovi budu medjusobno spojeni makar crevom od 8mm.
Comment
-
-
Re: Korekcija mape....
Da li su creva od dizni do uvodnika iste dužine? Mogu li biti kraća? Mogu li uvodnici gasa u usisnu granu bliže usisnim ventilima?
Da li su iste razdaljine na svim cilindrima od dizne sa raila do usisnog ventila?
To su ti,od prilike,smernice za dalje.
Comment
-
Comment