W 202 200 Kompressor-Miss fire

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Actro
    CBC Član
    • 05.12.2009
    • 17
    • Kosovska Mitrovica

    W 202 200 Kompressor-Miss fire

    Pozdrav svima,
    U pitanji je vozilo Mercedes W 202 200 Kompressor,96.god,141Kw
    Vec duze vremena imam dosta problema u radu motora na gasu,sto znaci da mi na benzinu auto radi sasvim normalno.Kao prvo motor ima 141 Kw,kompresorski je i u decembru sam ugradio gasni uredjaj,lektronika je Stlo gas a montirana su dva Tomaseto isparivaca i auto je u pocetku radio dobro,sa skoro zanemarljivom razlikom u odnosu na benzin.U medjuvremenu je auto pri velikm opbrtajima,pri jacem forsiranju poceo da izbacuje i da trokira,dok ga ne ugasim,javljao se problem izistanaka paljenja na jednom cilindru,ili ti na engleskom miss fire,sto verovatno znaci da je siromasnja smesa,i tada moram da ugasim auto pa da ga upalim kako bi se resetovao sistem.Pored toga prilikom snaznijeg ubrzavanja na oko 4000 obrtaja do 5500 javlja se secanje,motor drhti u tim obrajima.Posto ja zivim na Kosovu,ovde nemam servisera koji bi mogli da mi rese taj problem pa vas pozivam da se ukljucite i svaki savet i preporuka bi mo dobro dosli.
    Zahvaljijem!
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

    Neophodno je da znamo neke parametre (u momentu kada motor radi nepravilno).Recimo pritisak gasa,pritisak kompresora,benz. vreme ubrizgavanja kao i gasno vreme ubrizgavanja.
    Zatim tip dizni,dužina creva od dizni,položaj uvodnika,prečnik dovodne cevi za gas...
    Fotografiši što više,pošto nisi vičan,pa da idemo dalje.

    Comment

    • Actro
      CBC Član
      • 05.12.2009
      • 17
      • Kosovska Mitrovica

      #3
      Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

      Videcu kada da odem kod ovog lokalnog majstora pa cu da pohvatam sve te parametre.Jedino sto znam je da su dizne Val Tek,kako mi je majstor rekao precnik brizgaljki je 3mm,juce kada sam bio kod njega dok je gledao na racunaru rekao je da je pritisak gasa dobar,da nema opadanja,da se desava da se vreme ubrizgavanja pomera,i znam da je precnik cevi koja ide od boce do uredjaja 6 mm.
      Iz ovih podataka koje si mi pomenuo da te interesuju,da su bitni,pretpostavljam da si serviser,ako jesi,odakle si?

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

        juce kada sam bio kod njega dok je gledao na racunaru rekao je da je pritisak gasa dobar,da nema opadanja
        jel gledao u voznji, bas u trenucima kad se desava misfire ?

        proveri prvo da nije neka banalna stvar, tipa da zazor na svecici nije dobar itd...(jer se tad moze desiti da radi ok na benz a na gasu ne)
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

          da se desava da se vreme ubrizgavanja pomera
          pa vreme ubrizgavanja nije konstantno naravno, zavisi od opterecenja motora, ne znam sta je hteo da kaze s time ?
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Actro
            CBC Član
            • 05.12.2009
            • 17
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

            Nemem pojma sta je hteo da kaze,uglavnom sve to je gledao dok je auto stajao i radio u mestu,a mislim da svecice ne mogu da budu jer su na ovom motoru Iridijumske svecice,koje se ne trose i kod kojih je zazor uvek isti,dok su ispravne rade konstantno isto.A da moze da bude i neka banalna stvar u to ne sumnjam,jer je ovaj toliko aljkav i lenj da uporno izbegava da sve na tenane pregleda,kada god odem kod njega uradi istu stvar,prikaci ga na kompijuter,cacne nesto i kaze vozi probaj,i to mi je vise dozlogrdilo.

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

              ne moze u leru da vidi da li pada pritisak u tim uslovima kad se tebi desava..nateraj ga da isprati u voznji
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #8
                Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                Teško da nema opadanja pritiska i u mestu a tek u vožnji,posebno ako znamo da se gas do isparivača doprema cevkom manjeg preseka od potrebnog.Predpostavljam i da je multiventil za klasičnu fi 6mm instalaciju,kao i gasni ventil,ako ga ima.
                Kao što kolege rekoše,snimite parametre u vožnji i to gasni pritisak,pritisak kompresora,vremena ubrizgavanja benzina i gasa,A/F odnos,kao i smrznute slike podataka kada je nastala greška Po30x.
                Iz tih vrednosti možemo izvući zaključak o problemu.
                Bitna je činjenica o dužini creva od gasnih dizni do uvodnika za gas kao i položaj istih u odnosu na usisnu granu.
                Davaj podatke ako hoćeš pomoć!

                Comment

                • Srdjan
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 2416
                  • Bajina Basta/Beograd

                  #9
                  Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                  A zar missfire nije iskljucivo vezan za struju? Tipa svecice, bobina/e? Zasto da ista cacka oko gasa, ovo je jednostavnije za odraditi.
                  Lancia Kappa 2.0 20v

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                    Zavisi kakvim očima gledaš.Obično i nije do struje.
                    Potrebno je,da nebismo ulazili u dalju polemiku,potražiti objašnjenje za DTC recimo P0300 i biće nam svima mnogo jasnije.

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                      A zar missfire nije iskljucivo vezan za struju?
                      a sta cemo ako je struja dobra a smesa van granica u kojima moze da sagoreva pravilno, bilo na stranu siromasne ili bogate
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Actro
                        CBC Član
                        • 05.12.2009
                        • 17
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                        Vidim da se povela ozbiljna polemika oko mog problema i zahvalan sam vam na tome.Da vas obavesti sta sam u medjuvremenu uradio,za ono sto je rekao Stratos,proverio sam duzinu creva od dizni do brizgaljki,jeste da je za prvi cilindar (Upravo onaj na kome se javlja missfire) nesto duza nego za 2 i 3,a ista je kao za 4 cilindar i iznosi oko 12-13 cm.Po meni moze da pretstavlja problem mali precnik dovodne cevi(6 mm) narocito zbog toga sto imam 2 isparivaca,tacni jhe da multi ventil sa izlazom za 6 mm,pa sam dogovrio sa majstorom da se promeni izlaz na 8 mm i da se odmah na izlazu postavi racva koja ce da odvoji na dva izlaza od po 6 mm,tako da cu pored ove vec postojece cevi da vucem jos jednu cev od 6 mm pa ce oba isparivaca da imaju posebnu dovodnu cev,ovaj majstor kaze da je tako bolje,da je isto tako radio na nekoj tojoti od 4,2 l,V8,da su isparivaci isti kao moji i da to dobro funkcionise.
                        Razmisljao sam isto da nabavimovaj tip svecica,1 kom i da promenim na prvom cilindru,da budem siguran da li mozda ona koci,mada ne verujem.
                        Sta mislite?

                        Comment

                        • Actro
                          CBC Član
                          • 05.12.2009
                          • 17
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                          Originally posted by Stratos
                          Zavisi kakvim očima gledaš.Obično i nije do struje.
                          Potrebno je,da nebismo ulazili u dalju polemiku,potražiti objašnjenje za DTC recimo P0300 i biće nam svima mnogo jasnije.
                          A sta je ovo DTC i P0300?

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #14
                            Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                            Odgovor je u tvom prvom postu: kod koji iščitava dijagnostički skener za kvar koji si opisao bi bio P0301-propušteno/neregularno paljenje na prvom cilindru (misfire) a motorni računar ga detektuje smanjenom obodnom brzinom rukavca tj radilice u taktu ekspanzije u prvom cilindru.Uzrokuje ga loša varnica (ili izostanak) na svećici ili varnica u pogrešnom momentu,kao i neregularna smeša goriva i vazduha,a može biti i loša kompresija,a može biti i nagoreo ventil,a može biti i sekvenca ubrizgavanja u lošem tenutku u odnosu na položaj klipa,a može biti i...
                            Dovoljno je

                            Comment

                            • DRAGANFORD
                              Banovan
                              • 18.02.2009
                              • 103
                              • beograd

                              #15
                              Re: W 202 200 Kompressor-Miss fire

                              Miss fire oznacava prekid varnice p0301-p0312 od 1 do 12 cilindra,p0300 random miss fire visestruki prekid varnice.kod vozila sa ugradjenim lpg greska je ucestalija zbog zaprljanosti dizni.zaprljane dizne /benziske/ daju manju kolicinu goriva po cilindru sto uzrokuje osiromasenu smesu i aktiviranje knock retardera /sekvencijalno pomera paljenje po cilindrima/ obavezno u kasnije da nebi doslo do ostecenja motora.lpg trazi ranije paljenje i tu dolazi do primetne razlike u radu motora na lpg ibenzina.motor na benzin radi gotovo normalno ali na lpg pravi probleme.moj savet operi benziske dizne.pozdrav dragan bgd

                              Comment

                              Working...
                              X