Pozdrav svima!
Da kazem da sam automehanicar a i da sam vec dosta upoznao i sistem plina zbog svog problema.
Vozim Grand Cherokee 5,2 V8 155kw.96god. (NA BENZIN RADI PERFEKTNO)
Elektronika Stargas,isparivac herkules(stargas),dizne valtek,ventil na boci BRC. (stariji sistem)
Svako jutarnje paljenje ili ako se motor ohladi oko 40 stepeni,ako ne drzim bar malo gasa,motor se obavezno gasi.Ta pojava se desava od prvog dana.Da naglasim da auto palim na benzin i poslije 3-4 min.automatski prebacuje na plin oko 40C.
Pri jacem gasu (puni gas samo u voznji,na leru prima dobro) preko 3500 obrtaja motor pocinje da odsijeca,prekida,trza (neznam kako bi objasnio)u glavnom bas jaki prekidi,samo po nekad (bas rijtko se desi da prmi dobar gas) bio sam kod plindzije u Banja luci (jedini ima softver Stargas u siroj okolini a navodno je i ugradjivao bas taj sistem) u sustini nije nista uradjeno,mozda par dana da auto radi priblizno dobro ali u na kraju ista stvar a to zadovoljstvo me kostalo u dva navrata po 100 eura (repariran isparivac od tad presao 15000 km.)da odmah skratim stvar,kod njega vise ne zelim da idem jer jasno vidim da je muljator itd.
Lutajuci forumima,netom a i nekim logicnim stvarima sam zakljucio da je to sigurno tako.
Jedino sto je otkrio da kao bas u tim momentima prekidanja gubi signal na obrtajima plinske elektronike,skidao je signal obrtaja sa bobine i sa motorne elektronike ali ista stvar(mada mene cudi kako po nekad ipak primi dobar gas)...E sad,ubacio je par otpornika i kondenzator na tu signalnu zicu(i to sam ja morao malo doradjivati)i sad motor skoro da normalno prima gas mozda savim malo nekakvog osjecaja slabe vuce oko 5000 obtaja
Ler gas varira(ne puno mozda 50ak obrtaja) na sta sam i oguglao mada me sve to strasno nervira jer volim da sve bude bas utegnuto po pitanju auta,a i inace u poslu sam takav...
Promjer dizni je 2,5mm.nastelovao sam hod na 0,50mm,pritisak neznam koliki je jer nemam cim izmjeriti ali stelivanjem na isparivacu nadjem najbolju tacku rada(napravicu nesto za mjerenje pritiska).
Da li iko moze da mi odredi koje dizne idu za taj motor i sistem i na koliko se steluju,i pritisak isparivaca,ili ako se zna za neku provjerenu kombinaciju sistema za Cherokee...?
Jos jedna informacija,trenutna potrosnja (na konstantnom mirnom gasu) pokazuje vecu na plinu za priblizno 3-5l.sto je bas puno,nekad prije mi je trosio dosta manje.
Ako neko ima kabal(interfejs) za strgas ja bi ga kupio,softver vec imam?
U naprijed hvala na odgovorima!
Da kazem da sam automehanicar a i da sam vec dosta upoznao i sistem plina zbog svog problema.
Vozim Grand Cherokee 5,2 V8 155kw.96god. (NA BENZIN RADI PERFEKTNO)
Elektronika Stargas,isparivac herkules(stargas),dizne valtek,ventil na boci BRC. (stariji sistem)
Svako jutarnje paljenje ili ako se motor ohladi oko 40 stepeni,ako ne drzim bar malo gasa,motor se obavezno gasi.Ta pojava se desava od prvog dana.Da naglasim da auto palim na benzin i poslije 3-4 min.automatski prebacuje na plin oko 40C.
Pri jacem gasu (puni gas samo u voznji,na leru prima dobro) preko 3500 obrtaja motor pocinje da odsijeca,prekida,trza (neznam kako bi objasnio)u glavnom bas jaki prekidi,samo po nekad (bas rijtko se desi da prmi dobar gas) bio sam kod plindzije u Banja luci (jedini ima softver Stargas u siroj okolini a navodno je i ugradjivao bas taj sistem) u sustini nije nista uradjeno,mozda par dana da auto radi priblizno dobro ali u na kraju ista stvar a to zadovoljstvo me kostalo u dva navrata po 100 eura (repariran isparivac od tad presao 15000 km.)da odmah skratim stvar,kod njega vise ne zelim da idem jer jasno vidim da je muljator itd.
Lutajuci forumima,netom a i nekim logicnim stvarima sam zakljucio da je to sigurno tako.
Jedino sto je otkrio da kao bas u tim momentima prekidanja gubi signal na obrtajima plinske elektronike,skidao je signal obrtaja sa bobine i sa motorne elektronike ali ista stvar(mada mene cudi kako po nekad ipak primi dobar gas)...E sad,ubacio je par otpornika i kondenzator na tu signalnu zicu(i to sam ja morao malo doradjivati)i sad motor skoro da normalno prima gas mozda savim malo nekakvog osjecaja slabe vuce oko 5000 obtaja
Ler gas varira(ne puno mozda 50ak obrtaja) na sta sam i oguglao mada me sve to strasno nervira jer volim da sve bude bas utegnuto po pitanju auta,a i inace u poslu sam takav...
Promjer dizni je 2,5mm.nastelovao sam hod na 0,50mm,pritisak neznam koliki je jer nemam cim izmjeriti ali stelivanjem na isparivacu nadjem najbolju tacku rada(napravicu nesto za mjerenje pritiska).
Da li iko moze da mi odredi koje dizne idu za taj motor i sistem i na koliko se steluju,i pritisak isparivaca,ili ako se zna za neku provjerenu kombinaciju sistema za Cherokee...?
Jos jedna informacija,trenutna potrosnja (na konstantnom mirnom gasu) pokazuje vecu na plinu za priblizno 3-5l.sto je bas puno,nekad prije mi je trosio dosta manje.
Ako neko ima kabal(interfejs) za strgas ja bi ga kupio,softver vec imam?
U naprijed hvala na odgovorima!
Comment