Re: veliki problem sa plinom
Danas sam svasta probavao i ispostavilo se da je najbolje ponasanje motora (u sirem gledanju) sa pritiskom od 1,40 i hodom valteka od 0,55... (dizne su uvijek 2,2)
Ali lamda uporno odbija da radi pod bilo kolikim vecim gasom od 2000rpm.(na leru radi od 0 do 0,6)ALI kad dignem valtek na 0,65 pocne ocitavanje oko 0,4v ali onda je ler malo nestabilan i mislim da kad bude hladniji motor da pogotovo nece raditi na leru...
Onda sam razbusio dizne na 2,5 pritisak 1,40 valtek 0,55 i ne primjetim opet neku razliku (kako je to moguce)
Jedino sam primjetio jednu CUDNU stavar kad skinem crijevo od vakuma (sa isparivaca na granu) a ulaz na grani zacepim lamda ocitava oko 0,5v pod gasom u svim gore navedenim uslovima a na leru varira od 0 do 0,6
Jos jedna stvar kad je motor zagrijan radi sasvim normalno bez tog crijeva na isparivacu jedino dok ne postigne radnu temp.ne moze bez njega...
Savjeti???
Zadnja izmjena od astambura (Danas 21:13:40)
Danas sam svasta probavao i ispostavilo se da je najbolje ponasanje motora (u sirem gledanju) sa pritiskom od 1,40 i hodom valteka od 0,55... (dizne su uvijek 2,2)
Ali lamda uporno odbija da radi pod bilo kolikim vecim gasom od 2000rpm.(na leru radi od 0 do 0,6)ALI kad dignem valtek na 0,65 pocne ocitavanje oko 0,4v ali onda je ler malo nestabilan i mislim da kad bude hladniji motor da pogotovo nece raditi na leru...
Onda sam razbusio dizne na 2,5 pritisak 1,40 valtek 0,55 i ne primjetim opet neku razliku (kako je to moguce)
Jedino sam primjetio jednu CUDNU stavar kad skinem crijevo od vakuma (sa isparivaca na granu) a ulaz na grani zacepim lamda ocitava oko 0,5v pod gasom u svim gore navedenim uslovima a na leru varira od 0 do 0,6
Jos jedna stvar kad je motor zagrijan radi sasvim normalno bez tog crijeva na isparivacu jedino dok ne postigne radnu temp.ne moze bez njega...
Savjeti???
Zadnja izmjena od astambura (Danas 21:13:40)
Comment