Plin u mazdi 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dejoo
    CBC Član
    • 18.04.2005
    • 46

    Plin u mazdi 2

    ćao.

    kolega ima mazdu dva i htio bih ugraditi u nju plin.
    zanima me šta bi trebao na njoj preraditi, i dali je uopće u nju moguće ugraditi plin.

    imam garanciju tri godine na mazdu, i zanima me dali se gobi garancija na auto ako se ugradi plin???

    negdje sam čuo da se garancija gubi, pa me zanima, jeli postoji nekakva "fora" da se u mazdu ugradi plin bez da se gubi garancija???

    he, he... ćao!
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Sve zavisi od toga ima li distributer preko kojeg ti je prijatelj kupio auto ugovor sa nekim servisom za ugradnju gasa. Tako na primer znam da Hyundai, Dacia i josh neki imaju ugovore sa odredjenim servisima pa se na apsolutno nov automobil mozhe ugraditi gas i garancija u tom sluchaju ostaje. Ako se ugradnja odradi "na svoju ruku" garancija se gubi, chak i za mnogo manje intervecnije/ugradnje/prepravke na "stock" autu kupljenim od dotichnog distributera.

    Nisam siguran, ali mislim da Mazda nema ovakav ugovor ni sa jednim servisom za ugradnju gasa...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Buduci da je Mazda pod Fordom, jesu li to mozda Fordovi Zetec motori? Ako jesu zaboravi na ugraadnju plin jer ne moze da se ugradi bez negativnih posledica!
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • dejoo
        CBC Član
        • 18.04.2005
        • 46

        #4
        da. motor je isti kao u ford fiesti (tako on veli)....

        a kakve su to negativne posledice??

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Onako laicki, spalices ventile! Zetec konstrukcija motora je takva da se ventili hlade uz pomoc benzina i to radi sasvim ok. Problem je kad se umesto benzina koristi gas koji za razliku od benzina nije u tecnom stanju pa nema tog hladjenja, rezultat posle toga je pregoreo ventil! E sad ne znam da li to moze da funkcionise ako se ugrade Viale... Sacekacemo nase doktore za gas da to objasne. Ima na forumu price o tome pa malo pretrazi. Ako kod tebe nije Zetec, onda najverovatnije imas plasticnu usisnu granu pa ako bi i bila moguca ugradnja onda bi te ona kostala oko 1.000eura...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • dejoo
            CBC Član
            • 18.04.2005
            • 46

            #6
            aha,... dobro objašnjeno.....

            ipak cemo malo pricekati. ako ne, onda zbog garancije, a i zbog same konstrukcije motora...

            Comment

            • -Vedran-
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 3255
              • Beograd

              #7
              Originally posted by Srdjan
              Onako laicki, spalices ventile! Zetec konstrukcija motora je takva da se ventili hlade uz pomoc benzina i to radi sasvim ok. Problem je kad se umesto benzina koristi gas koji za razliku od benzina nije u tecnom stanju pa nema tog hladjenja, rezultat posle toga je pregoreo ventil
              I kod mene se isto ventili hlade sa benzinom,pa vozim na plin.I jedino sto ih stelujem na svakih 10k km jer se previshe utegnu od plina.I ne mogu oni tako lako da pregore,mora da se vozi vozi vozi...
              Power of dreams !!!

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #8
                Ne znam, takva je prica bila ranije a sad da li se sta promenilo to je drugo pitanje! Sto Honda nema kao i svaki krsteni auto hidraulicne podizace ventila pa onda ne bi morali da se steluju na svakom servisu?
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  jedino sto ih stelujem na svakih 10k km jer se previshe utegnu od plina
                  bas ih stelujes ili samo kontrolises ?

                  ako moras da za tako kratko vreme stelujes zazor jer se smanji, to znaci da glava motora odnosno sedista venitla jako brzo erodiraju...sami ventili se niti skupljaju niti sire, uvek su istih (prakticno) dimenzija, jedino ima zanemarivo male promene duzine usled temperaturnih dilatacija materijala.

                  za ovo vreme koliko vozis na gas, za koliko se promenio zazor ventila ako imas zabelezen taj podatak ?

                  na koliko km se pri voznji na benzin vrsi stelovanje ventila po fabrickoj preporuci ?

                  pitam, jer mi je cudno da se tako brzo menja zazor.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • -Vedran-
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 3255
                    • Beograd

                    #10
                    Necemo u OFF topic...PP
                    Power of dreams !!!

                    Comment

                    Working...
                    X