Može li iko pomoć oko štelanja:

Auto radi dobro u svim režimima rada, napon na lambdi pri radu na gas je identičan onome na benzin.
Početni množioc je nešto manji nego bi trebao da bude, urejaj je stag4 sa rail diznama 3ohm, provrt 2,2mm, 1bar.
Jedini problem je što malo guta knedlu, kad mu daš full gas na leru prima ga sa zadrškom, malo se zaduši pa primi, što je hladnije to je izraženije.
Sa diznama 1.9 množioc ode poviše 1 i toga problema nema, a onda je nemoguće napojiti motor, jer je pod opterećenjem smeša siromašna. Gasne brizgaljke full otvorene.
Daljnim povećanjem provrta, situacija na leru je gora a u opterećenju je bolja, i tako sam došao do 2.2mm gdje mogu dobit iste uslove lambde kao na benzinu, samo malo duši pri dodavanju gasa na leru, radi se o bmw 318i,87kw, šta napraviti?

Auto radi dobro u svim režimima rada, napon na lambdi pri radu na gas je identičan onome na benzin.
Početni množioc je nešto manji nego bi trebao da bude, urejaj je stag4 sa rail diznama 3ohm, provrt 2,2mm, 1bar.
Jedini problem je što malo guta knedlu, kad mu daš full gas na leru prima ga sa zadrškom, malo se zaduši pa primi, što je hladnije to je izraženije.
Sa diznama 1.9 množioc ode poviše 1 i toga problema nema, a onda je nemoguće napojiti motor, jer je pod opterećenjem smeša siromašna. Gasne brizgaljke full otvorene.
Daljnim povećanjem provrta, situacija na leru je gora a u opterećenju je bolja, i tako sam došao do 2.2mm gdje mogu dobit iste uslove lambde kao na benzinu, samo malo duši pri dodavanju gasa na leru, radi se o bmw 318i,87kw, šta napraviti?
Comment