Pošto su stare spirale bile loše od predhodnog čišćenja povadio sam ih i namotao nove od centralne žice koaksijalnog kabla. Možda da sam otišao u elektro opremu našao bih prikladniju žicu ali i ova služi svrsi.
Imbus 2mm klješta i vrti. Nakon nekoliko krugova ni klješta ne trebaju. 4 spiralice upadnu ko da ih je fabrika pravila. Još sam ih morao malo ubjeđivati.
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300 Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
I kod mene Zavoli, no, jos nzm dal me voli Iscitao sam ovu temu (i jos neke u sekciji) pa polako upadam u rebus
Unapred da se izvinem ako nesto izlupetam u daljnjem piskaranju.
Alfa 1.8 TS 16v Euro 3 (103 kW). Ugradjen Zavoli set pre 4 godine i neki mesec vise (R&R, Zemun), u tom sastavu sam kupio auto zimus.
Dobio sam uz auto servisnu knjizicu od LPG uredjaja, dopisacu kasnije (nije mi pri ruci momentalno) sta je tacno od elemenata ugradjeno (reduktor, dizne, ...).
Od ugradnje do danas je uradjeno: servis posle prvih 1k km, servis posle prvih 20k km i dalje nista sem sipanja plina i voznje. Prakticno, od ugradnje pa do mene , auto je presao oko 83k km! Ja sam napravio jos oko 2k km preko. Obzirom da je to vec 85k km od ugradnje, neki dan sam otisao na pregled i obradu kod dugogodisnjeg mi plinadzije (AC Mladjan, Mladenovac).
Filter tecne faze je bio crn i bezmalo betoniran! Posto covek nacelno ne radi Zavoli, nema delove za to. Na moj predlog, umesto samog filtera tecne faze stavio mi je ceo nov el. ventil (MED) sa filterom. Filter gasne je bio InterCrown St. Pazova, i njega smo zamenili novim (Alu kuciste, dopisacu kasnije koji je ako treba).
Potom, kacenje na dijagnostiku i komentar majstora: "Sve je ustelovano kako treba, uredjaj radi savrseno." Na moje pitanje da li bi trebalo remontovati reduktor i cistiti TNG dizne zbog velike kilometraze odgovor je bio "samo vozi, sve je OK". Uzgred, komp je prijavio da od ugradnje ima gomilu radnih sati. Zaboravih koliko ali, ugrubo, kao da je presao blizu 100k km, sto se po meni uklapa i u gore pomenutih 85k km od ugradnje.
Sve u svemu, ko se dosad nije smorio od citanja
pitanje je i dalje isto, da li brckati nesto oko reduktora i dizni ?
Posebno sad, kad vidim da Zavoli reduktor zna lako da p...e u chabar i posle samo 50k km ...
Na staroj 155-ici je bio slavina Venturi i BRC Tecno G. Otkad je dosla kod mene, trosila je k'o T-34 (prosek 15-16/100). Kad je majstor otvorio reduktor a ono membrane kartonizovane Sa novim membranama potrosnja je sisla na 9-10 putne i oko 14-15 gradske.
To sve mi je i sad ubacilo crva sumnje u glavu mada, obzirom na sve razlike u sistemima i opremi, ne diram(o) nista dok radi i, praticu potrosnju, preventivno.
Sto se tice odgovora na P.S. obrnuo sam autogas.rs, podsecanja radi
Da odgovorim sam sebi: "Vozi bre to i ne filozofiraj"
Comment