HLADAN MOTOR TESKO PALI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #16
    Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

    to sto su nove dizne ne znaci nista,treba i nih proveriti ,ako je vec dokazana,,krivica,, gasnog sistema za tvoj slucaj,kao sto treba proveriti i reduktor u ovom slucaju,vrlo je verovatno da su membrane te koje stvaraju problem,proverite dali ima jedno crevo debljine 5-6mm koje ide direktno sa reduktora na usisnu granu,pozdrav.P.S.sve ovo se vrlo lako isproverava u iole ozbiljnijem sarvisu,tako da mi nije bas najjasnije kako ovi koji su ti ugradili gas nisu odmah utvrdili u cemu je problem,vec su krenuli sa odokativnom zamenom delova
    Kolega je ubrao poen još onomad,nego nema ko da čita... Praznici,kaplica-dve,opuštncija

    Comment

    • ralesyu
      CBC Član
      • 01.01.2011
      • 27
      • Zr

      #17
      Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

      Originally posted by Plinadzija
      Probaj sledece: kad uvece parkiras auto, iskljuci crevo br.1 (tako si ga obelezio na slici) samo ga izvuci iz isparivaca i ostavi tako. Ujutro ga vrati i pali. Ako upali kako treba, pravac servis da provere isparivac. Aj pa izvesti sta se desilo
      Hvala na predlogu, veceras to probam pa sutra ujutru dajem izvestaj!

      Comment

      • ralesyu
        CBC Član
        • 01.01.2011
        • 27
        • Zr

        #18
        Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

        Evo mene sa izvestajem.Sinoc sam posle 5,5 sati mirovanja motora probao i upalio je kao mina.Vozio malo da prebaci na plin, parkirao u garazu, ponovo skinuo prelivno crevo sa isparivaca i jutros ponovo upalio na prvi zub.Sada sam ostavio crevo ponovo na isparivacu pa cu videti hoce li sledeci start biti problematican.U svakom slucaju jos jednom VELIKO HVALA na savetu i dijagnozi koja je ocigledno (da ne preuranim i ne izbaksuziram ) tacna.Recite mi molim vas sta moze biti sa isparivacem problem?Menbrana ili menbrane?? Ili nesto drugo?Da li se on reparira-servisira, cisti ili sta god ili je nekad nuzna komletna zamena?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

          Postoji set za remont isparivača, nema potrebe zamenjivati ga sem ako je fizički oštećeno kućište.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Put-in
            Banovan
            • 28.01.2009
            • 189
            • Beograd

            #20
            Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

            Eto uspešnog primera kako neko može rešiti problem na ovom forumu !

            Ali nemoj prerano da se raduješ. Jesi rešio jedan problem (jutarnje paljenje), ali ostao ti je problem paljenja check lampice, najverovarnije zbog siromašne smese, što je mnogo opasnije po motor od prethodnog problema. Odi do nekog krštenog majstora ( a pošto si iz ZR, preporučio bih ti Doru iz NS, da ne bi povlačio za BG). Sve u svemu, izgleda da sve to treba valjano opet da se pregleda, a tvoje majstore izgleda to baš i ne interesuje.

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #21
              Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

              Ne razumem.
              Pretpostavljate da je kvar otkriven,pa ga je lako rešiti kada je na čistini...
              Zašto da ide bilo gde gde će morati da plati intervenciju,a uređaj mu je u garanciji?
              Ne razumem takvu logiku

              Comment

              • Put-in
                Banovan
                • 28.01.2009
                • 189
                • Beograd

                #22
                Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                Pa iz njegovog posta se vidi da je problem u isparivaču (tačnije membranama), a zašto bi išao u servis koji mu je to stavljao i da se nateže sa njima kada je u pitanju nekoliko iljada din. Put do Bg-a i nazad bi ga koštao isto i + natezanje sa majstrorima koji su mogli da su hteli (ili znali) da reše problem, a gde je još i izgubljeno vreme...
                Drugo, posle štelovanja u tom servisu njemu je smesa neodgovarajuća.

                Comment

                • Stratos
                  CBC Senator XXL
                  • 10.09.2008
                  • 2594
                  • Novi Sad

                  #23
                  Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                  Aha,znači izbor servisa je u samom startu,pre dve godine,bio pogrešan?

                  Da je,kojim slučajem,lajt motiv autogasnog foruma "biraj majstora,a ne uređaj" u ovakvu situaciju mnogi nebi došli.
                  Ali nije.
                  Zato se ljutite kada inženjeru iz BeČ kažemo da nema pojma kako radi BRC i da ga se okane.
                  'Ajmo u lov! Na veštice,nego?

                  Comment

                  • Put-in
                    Banovan
                    • 28.01.2009
                    • 189
                    • Beograd

                    #24
                    Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                    Originally posted by Stratos
                    Aha,znači izbor servisa je u samom startu,pre dve godine,bio pogrešan?
                    Za 2 godine su SVI majstori iz tog servisa mogli da se promene. Ali da ne polemišemo sad šta kako. Ja sam jednostavno iz njegovih postova izvukao poentu da je on to rekao, tj, da majstori nisu loši ali da treba sa njima da se nateže, i da mu je daleko da dolazi 100 puta za Beograd.
                    U vezi kvara, sam je čovek 2 puta isprobao sa skinutim crevom koje ide do usisne grane, i došao do zaključka da mu auto pali iz prve kada radi tako, znači da je isparivač popustio. Pali mu se check engine lampica i potrošnja mu se smanjila, što navodi da mu je smesa siromašna (a to je loše za motor zbog potencijalnog shebavanja siceva ventila). E sad ako sam ja nešto propustio neka se sam vlasnik vozila javi i odagna naše sumnje i pretopstavke.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                      Juhuuu....Dišite malo....
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                        Da se ne razumemo pogrešno,ne pokušavam da se natežem,nego ćaskamo.
                        Vlasnik servisa je isti već više od 2 godine. Isti im je nivo i tada i sada.
                        A što se pretpostavki tiče,ja ih ne trošim,a jasno mi je bilo još u prvom mom postu u ovoj temi. Nisam rekao neispravan reduktor ali je post ukazivao baš na njega. Inače,ja preferiram da se fakat utvrdi činjenično sa sigurnošću od bar 80%. Ovo što smo ovde utvrdili je 50%. Otkriću ti tajnu,možda ga zeza neispravan senzor pritiska,koji na tim tipovima uređaja zna da zakaže,a pravi iste probleme(teško paljenje i siromašna smeša). Pisano baš u ovoj sekciji više puta od vlasnika istih.
                        Da li si sad siguran da je reduktor neispravan i šta ako je dao "par hiljada" a problem ostao?
                        A ima nekoliko tema na ovom forumu baš o tome,kao što sam već i rekao. Nema ko da čita i kada slučajno naleti...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                          Razumem te ali je tema o drugom, mada već postoji ova problematika i provlači se kroz mnoge teme u smislu "el sam ti reko" ako te žulja otvori novu temu i usmeri nove naraštaje mušterija u pravom smeru, kako izabrati dobar servis Pa da vidiš vatre
                          Inače bilo je takvih tema...
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • ralesyu
                            CBC Član
                            • 01.01.2011
                            • 27
                            • Zr

                            #28
                            Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                            Evo i mene opet.Vidim da je moja tema naisla na "dobar odziv"sto je svakako lepo i nadam se za jos nekog osim mene i korisno .Sva misljenja i predloge shvatam pre svega kao dobronamerne ali posto mi je garancija jos vazeca i naravno vazice samo ako niko drugi ne dira instalaciju strpicu se jos ova 3 meseca.Ako nista ipak su mi zamenili i el.ventil a i dizne sto kako mi se cini i nije mali trosak ( to sto mozda nije moralo, to vec nije moj problem ali ni njihov jer delove daje generalni zastupnik Landirenza Ekoluka-key ciji su oni serviseri ).Inace ja nisam birao servis za plin vec skodin salon iz Zemuna gde sam kupio auto.Auto je iz salona preuzet sa ugradjenim plinom, sredjenim atestom i svim papirima, a i plin je placen kroz lizing kao ukupna cena auta.Posto je trebalo da garancija na skodi ostane vazeca nisam se mesao u njihov izbor.Stratos je u pravu i povodom sigurnosti u detekciji problema.Ja se nadam da je to to ali uradicu jos nekoliko proba kako bih sa potpunom i pouzdanom informacijom otisao u servis.Nego nesto se cudno desilo, pre sat vremena sam zakacio jednog Golfa 2 dizelasa jer nije hteo da upali i povukao ga jedno 200-300 metara i ...zamislite negde u toku tog slepanja se ugasila sama od sebe cek lampica?? Kako je to moguce? Do sada se palila bar 10 puta i uvek sam morao u servis na gasenje!I jos nesto me zbunjuje, ranije sam na netu-u naisao ne ovaj tekst(IMATE LI ISPRAVNO PODESEN PLINSKI UREDJAJ) http://www.tidala.bloger.hr/post/imate- ... 00080.aspx u kojem se tvrdi da je bogata smesa plina opasnija za motor od siromasne?Posto kod mene uopste i nije bilo dileme i sigurno je da je smesa siromasnija ja se nisam previse nervirao misleci da je ona manje opasna po motor.Sta je od ove dve suprotne teorije na kraju tacno?

                            Comment

                            • Put-in
                              Banovan
                              • 28.01.2009
                              • 189
                              • Beograd

                              #29
                              Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                              Malo mi čudno ovo objašnjenje sa ovog hrvatskog sajta koji si dao. Kaže da ako bord pokazuje veću potrošnju onda je smesa prebogata. Po meni je baš suprotno. Ako bord pokazuje veću potrošnju na plinu onda je smesa siromašna. A ako je još neko na mojoj strani, onda jao onom kome je taj stavljao plinski uređaj.

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI

                                Nije baš najsretnije objasnio.... Verovatno je u cilju prostijeg objašnjenja malo isprevrtao stvari...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X