Sekvencijalni uredjaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wartburg
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2005
    • 663

    Sekvencijalni uredjaj

    Zamolio bih Doru ili Ivana da mi objasni zasto ovaj uredjaj kada se ugradi u auto on bolje ide nego na benzin.
    Zasto kad se ugradi ,,obican" uredjaj auto gubi tj ne vuce kao pre, a na ovaj ide ko lud?

    Citao sam ovde i pise da plin ima 104 oktana.
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Da plin ima 104 oktana, a to da auto ide bolje sa sekvencijalnim sistemom to je netacno. Moze samo da ide isto ili malo losije 2-3%, tako bar teorija kaze... Mene interesuje jedna stvar u vezi gasa. Naime bila je ranije tema, da li auto trosi gorivo ako se pusti papucica gasa i ostavi u brzini i slozili smo se da se tako stedi gorivo vise nego da se izbaci na ler. Sta se desava ako je auto na gas? Prekida li se dovod gasa tada? Kako je na sekvencijalnom sistemu? Ako se na sekvencijalnom sistemu prekida a na obicnom ne prekida onda je to jedan od razloga zasto sekvencijalni sistem trosi manje. Sta kazu esperti?
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Po teoriji gubitak snage na direktnom ubrizgavanju je 1% . Da, desava se da auto ide bolje na gas usled dotrajalog ili zaprljanjog benziskog sistema (dizne, filter) tokom eksplatacije vozila. Postoji i druga varijanta da se poveca DC injectora i dobije jos manji air-fuel ratio u odnosu na benziski i tako moze ici bolje.
      Sto se tice prekida goriva...da prekida se i na gas jer on u direktnom radi kao direktna kopirka benziskog sistema
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • Wartburg
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2005
        • 663

        #4
        Ovde je bilo reci o turbo motorima:
        viewtopic.php?f=300&t=1491

        A ne mogu da nadjem jednu temu gde bas pise da (mislim da je Honda u pitanju) auto koriste za drag preko plina.
        Zbog toga sam i pitao.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Maksimalna snaga je manja na plin u bilo kom slucaju, zato sto se uvek postize na visim obrtajima (5000+). PLin ima veci oktanski broj, ali sagoreva sporije nego benzin pa su zato slabe performanse na visokim obrtajima, bas gde se razvija najveca snaga.
          Na niskim obrtajima je bolji nego benzin jer je u gasovitom stanju pa se bolje mesa sa vazduhom. Benzin bas ima taj problem da se loze mesa na niskim obrtajima jer je strujanje vazduha sporije.
          Ta osobina plina se posebno mzoe iskoristiti na turbo motorima i niskim obrtajima ako se poveca pritisak nadpunjenja jer moze da bude veci nego na benzinu jer teze dolazi do detonacije u silindru (veca oktanska vrednsot plina), plus bolje mesanje.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Re: Sekvencijalni uredjaj

            Originally posted by Wartburg
            Zamolio bih Doru ili Ivana da mi objasni zasto ovaj uredjaj kada se ugradi u auto on bolje ide nego na benzin.
            Zasto kad se ugradi ,,obican" uredjaj auto gubi tj ne vuce kao pre, a na ovaj ide ko LUD?

            Citao sam ovde i pise da plin ima 104 oktana.
            Gas ima 104 oktana ili tu negde i to je dobro u smislu detonacije u cilindru ali nije dobro jer se teže pali.

            Stari sistemi rade na sistemu vakuma a novi na sistemu pritiska. Iz tog razloga je stari sistem spor i teže prilagodljiv motoru pa se gube performanse više nego kod novog. To kad se kaže ide ko lUD je zato što običan smrtnik teško može da primeti razliku od par procenata prilikom vožnje, sem na dinamometru koji će dati tačan rezultat.
            Zato ne budite stipse Ko ima para nek stavi sekvencijalni sistem jer se u svakom slučaju generalno isplati kroz eksploataciju, udobnija vožnja i ekonomija jer manje troši a bolje ide.

            Na ECU od gasa mogu da utičem a na ECU benzina ne mogu i zato ako se doda više vazduha da se poveća procenat kiseonika može da ide bolje nego na benzin. Procenat iskorišćenja goriva je u svakom slučaju na strani gasa jer je benzin ipak kapljičast pa ne sagori sve i zato je mnogo manja razlika u potrošnji i snazi sa obzirom na energetsku vrednost oba goriva.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Jedini sistemi koji prilikom voznje na TNG mogu da daju vecu snagu su sekvencijalni koji ubrizgavaju techni gas.
              Maximalno povecanje snage sa takvim sistemom je do 10%.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Evo jednog interesantnog linka pa pogledajte:



                http://www.gas-injection.com/news-lpg-g ... html#link1
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Wartburg
                  CBC Senator XXL
                  • 01.02.2005
                  • 663

                  #9
                  Hvala na odgovorima!

                  Comment

                  Working...
                  X