Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikolabob
    CBC Član
    • 28.12.2010
    • 33
    • Bec

    Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

    Evo onaj moj polovan BRC Plug&drive (pisao sam pre mesec dana) treba uskoro da se ugradi. Znam da su ovde ljudi koji rade BRC u manjini, ali ipak ih ima i nadam se da neko moze da kaze nesto iz iskustva.
    Konfiguracija je sledeca:

    BMW E36 328i M52B28

    BRC Plug&drive
    Isparivac Genius MB 1500 (znam da je malo knap ali nema veze, prebacivace se na benzin kada postane veliko vreme ubrizgavanja)
    Narandzaste BRC dizne- max

    Da li neko ima iskustva koj precnik dizni da stavim? Uredjaj je prethodno bio na nekom pontiacu od 3,4L i 150KS. Dizne koje su tamo koriscene su otprilike 3,4mm, sto mi se cini dosta velikim, ali nemam iskustva pa mozda neko zna ko je radio, ili radio neki slican motor.

    Ako nema konkretnih iskustava, onda teorijsko pitanje: Jeli cilj da vremena ubrizgavanja (Benzinski/plinski injektori) budu otp. ista? U kojoj tacki rada, na leru? Ili je mozda koriscen ovako veliki precnik zato sto su BRC injektori brzi pa mogu da rade i na kracem vremenu?


    Pozdrav!
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

    Uvek je cilj da vreme benzinskih dizni ostane nepromenjeno kad radi na plinu. Ostalo nemam pojma
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Nikolabob
      CBC Član
      • 28.12.2010
      • 33
      • Bec

      #3
      Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

      Ne znam da li smo se razumeli, nisam mislio da vreme koje daje benzinski ECU ostane isto i u jednom i u drugom rezimu, to se podrazumeva. Nego sam mislio da li plinski injektori trebaju da rade bas na tom vremenu, znaci da faktor mnozenja u plinskom ECU bude priblizno 1? I pod kojim uslovima (na leru, sve ostalo je tesko odrediti bez dinamometra)?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

        Čim ti to bude uspelo, javi nam da te proglasimo za Gurua autogasa a moraš obećati da ćeš nas se setiti kad te otme BRC, Landi, Lovato ili tako neki
        Ne znam da li smo se razumeli, nisam mislio da vreme koje daje benzinski ECU ostane isto i u jednom i u drugom rezimu, to se podrazumeva
        Ovo je bitno, ostalo kako ispadne...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

          , ostalo kako ispadne...
          Tu se ogleda razlika između majstora(množina) kao i između uređaja tj njihovih mehaničkih i softverskih rešenja.
          Što se tiče dizni,u vezi kojih je tema, nisi uradio domaći. Prouči uputstvo za ugradnju i kalibrisanje uređaja ponovo i naćićeš rešenje u vidu tabele

          Comment

          • Nikolabob
            CBC Član
            • 28.12.2010
            • 33
            • Bec

            #6
            Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

            Jel mislis na BRC-ovo uputstvo? Nalazio sam tu tabelu samo za valtekove ventile. A u BRC-ovom uputstvu nisam nista takvo nasao.

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #7
              Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

              Ima tabela. Vodoravno tipovi reduktora a uspravno tipovi dizni,tamo gde se seku je potencijalna snaga konfiguracije po cilindru.
              Napiši šta imaš,a neko će naći tabelu kasno sam video. Javim sutra za 1500mbar i max dizne x 6 kom.

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #8
                Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                Daklem,nađoh ćitabe
                1500mbar sa diznom narandžastom max. su konfiguracija za atmosferski motor sa oko 30kw po cilindru.
                30kw x 6cil = 180kw manje-više.
                Možeš li da pojasniš šta si to merio i izmerio otvor 3,4mm?

                Čitao sam ponovo tvoje postove...i neznam šta da ti kažem.

                Comment

                • Nikolabob
                  CBC Član
                  • 28.12.2010
                  • 33
                  • Bec

                  #9
                  Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                  Mislim da sam u medjuvremenu shvatio da je bila moja pocetnicka greska, nesto sam pogresno shvatio. Vodjen milionima tema gde se radi o precniku dizni shvatio sam da je to kod mene isto bitno. Ali posle sam video kako izgleda valtekov rail koji je zbog cene jako rasprostranjen, i koliko sam shvatio kod njega se navrcu na rail prikljuchci sa odredjenim precnikom i one odredjuju protok. I sve te teme se odnose na valtek. To kod BRC-a ne vazi, tu se injektor ne rastavlja.
                  E sad da pojasnim sta me je jos zbunilo. Po pravilu se u strucnoj terminologiji razlikuje injektor od dizne, sto se po forumima cesto ne radi korektno.

                  Injektor: Aktivni element, znaci ima ventil i ubrizgava medium. (npr. Common rail ima injektore)

                  Dizna: Pasivni element, samo ubrizgava, i ako ima eventualno zadatak da otvori tek na nekom pritisku. (npr. dizna kod redne/rotacione pumpe)

                  E sad ja sam bio u zabludi i mislio da su one diznice koje se srafe u usisnu granu bitne, i kasnije shvatio da su one kod BRC-a uvek iste, i to oko 3,4mm kao sto je ta jedna koju ja imam. Tih 3,4mm su verovatno veci nego sto je precnik u injektoru (odnosno ventilu, jer ne ubrizgava u neki veliki prostor nego samo pusta u crevo). Sve ostalo bi verovatno bila glupost jer nije cilj da se plin koci u crevcima jer bi se tako znatno menjao timing ubrizgavanja.

                  Izvinjavam se za ovu gresku, ali eto objasnjenje pojmova sa moje strane kao pokusaj iskupljenja


                  A za narandzaste ventile si u pravu da na 1500mbara mogu da se koriste do 30kW. Ali moj Genius MB1500 moze samo 140kW, pretpostavljam da je to problem povrsina, tako da ne moze da uzme dovoljno toplote od vode motora da bi se isparila veca kolicina plina. Za jace motore mora onda Genius max. Ali moj BMW ima 142kW, znaci tu je negde

                  Comment

                  • Stratos
                    CBC Senator XXL
                    • 10.09.2008
                    • 2594
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                    Nema krivice,pa nema potrebe za iskupljivanjem
                    Ovakvog sagovornika volem budnog!
                    Dizne su veće nego što je neophodno,ali šta je-tu je. Potencijalni problem je prebogata smeša na leru i malom opterećenju,lošija kontrola količine smeše,prebogata smeša u akceleraciji... Ali,kada stigneš dotle, naćiće se već neko rešenje
                    Ja bih za tvoju makinu izabrao normal dizne i taj 1500mbar reduktor (cca 23kw/cil.). Lakši posao.Manje problema na leru i malom opterećenju,preciznije doziranje količine u svim režimima i sl.

                    Comment

                    • Nikolabob
                      CBC Član
                      • 28.12.2010
                      • 33
                      • Bec

                      #11
                      Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                      Pa da, slazem se za plave ventile, ali ako se secas ja sam taj sistem kupio polovan takav kakav je. A sest novih ventila bi povecalo cenu sistema za oko 300%. Tako da moram da pokusam sa ovim sto imam.
                      Navodno su BRC ventili prilicno brzi, e sad jos ne znam koje je vreme ubrizgavanja na leru kod mog motora, ali valjda to nece biti kriticno. A dinamicki problem navodno moze da se resi u softweru tako sto mu se kod tip-in malo smanji faktor.
                      Javicu u svakom slucaju kad budem zapeo

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                        Pa da, slazem se za plave ventile
                        Cek,malo ,pricate o granici sa zutim injektorima za tu snagu ili???

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                          E sad ja sam bio u zabludi i mislio da su one diznice koje se srafe u usisnu granu bitne, i kasnije shvatio da su one kod BRC-a uvek iste, i to oko 3,4mm kao sto je ta jedna koju ja imam.
                          Ovo se u majstorskom žargonu zove uvodnik i kod svih sistema su manje više iste, oko 4mm... Takodje injektore majstori nazivaju diznama a i mušterije jer će većina pitati koliko košta čišćenje dizni a ne injektora. Soficistirani majstori ih zovu brizgači, i imaju ih samo odabrani gasni sistemi, ostali imaju dizne.... Poslednja rečenica je sarkazam...

                          Zabuna nastaje iz starih komunističkih dana kad sam u školi dobijao keca ako kažem šrafciger ili šubler. Kad kažeš šubler svi znaju šta je to a kad kažeš pomično merilo onda... Šta pomiče meru? Šrafciger je ono sa drškom i čeličnom štanglom sa različito naoštrenim vrhovima što odvija ili zavija šrafove. Izvijač je sprava koja jako liči na šrafciger ali nije, služi samo za izvijanje (odvrtanje) šrafova (pardon vijaka) a za zavrtanje moraš upotrebiti šrafciger jer zavijač ne postoji. Zavija se sarma, pita ili zavija sirena od službenih vozila. Itd... da bi se družio i pitao majstore moraš naučiti prave izraze Omiljeno mi je bilo da pitam profe kako se zove ono što zavrće vijak sa ksrtastom glavom. Bezopasni ih zove plus i minus šrafciger
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                            Bezopasni ih zove plus i minus šrafciger
                            ,..koliko sutra u upotrebi!Kad kazem stafciger,on me pita koji,dok prelomim dal je zvezdasti ili krstasti,ravni,pravi....ovako vikenem plus ili minus i svima jasno

                            Comment

                            • Nikolabob
                              CBC Član
                              • 28.12.2010
                              • 33
                              • Bec

                              #15
                              Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

                              Originally posted by TECA
                              Pa da, slazem se za plave ventile
                              Cek,malo,pricate o granici sa zutim injektorima za tu snagu ili???
                              Zuti su jos veci od narandzastih, sa imenom SUPER MAX. To bi jos vise pogorsalo problem koji je stratos naveo. Sa tim sto ga mozda nece ni biti jer narandzasti nisu bas toliko predimenzionirani, a plavi bi bili bas na gornjoj granici ili cak malo iznad granica svojih sposobnosti.
                              Pricam o vrednostima iz tabele, iskustva nemam.

                              Comment

                              Working...
                              X