Evo onaj moj polovan BRC Plug&drive (pisao sam pre mesec dana) treba uskoro da se ugradi. Znam da su ovde ljudi koji rade BRC u manjini, ali ipak ih ima i nadam se da neko moze da kaze nesto iz iskustva.
Konfiguracija je sledeca:
BMW E36 328i M52B28
BRC Plug&drive
Isparivac Genius MB 1500 (znam da je malo knap ali nema veze, prebacivace se na benzin kada postane veliko vreme ubrizgavanja)
Narandzaste BRC dizne- max
Da li neko ima iskustva koj precnik dizni da stavim? Uredjaj je prethodno bio na nekom pontiacu od 3,4L i 150KS. Dizne koje su tamo koriscene su otprilike 3,4mm, sto mi se cini dosta velikim, ali nemam iskustva pa mozda neko zna ko je radio, ili radio neki slican motor.
Ako nema konkretnih iskustava, onda teorijsko pitanje: Jeli cilj da vremena ubrizgavanja (Benzinski/plinski injektori) budu otp. ista? U kojoj tacki rada, na leru? Ili je mozda koriscen ovako veliki precnik zato sto su BRC injektori brzi pa mogu da rade i na kracem vremenu?
Pozdrav!
Konfiguracija je sledeca:
BMW E36 328i M52B28
BRC Plug&drive
Isparivac Genius MB 1500 (znam da je malo knap ali nema veze, prebacivace se na benzin kada postane veliko vreme ubrizgavanja)
Narandzaste BRC dizne- max
Da li neko ima iskustva koj precnik dizni da stavim? Uredjaj je prethodno bio na nekom pontiacu od 3,4L i 150KS. Dizne koje su tamo koriscene su otprilike 3,4mm, sto mi se cini dosta velikim, ali nemam iskustva pa mozda neko zna ko je radio, ili radio neki slican motor.
Ako nema konkretnih iskustava, onda teorijsko pitanje: Jeli cilj da vremena ubrizgavanja (Benzinski/plinski injektori) budu otp. ista? U kojoj tacki rada, na leru? Ili je mozda koriscen ovako veliki precnik zato sto su BRC injektori brzi pa mogu da rade i na kracem vremenu?
Pozdrav!
Comment