Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #16
    Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

    Znači ipak si našao tabelu
    Najveći problem sa velikim diznama je na leru i malom opterećenju kada dizna usled konstrukcije ne sluša softver. Recimo softver proračuna 2ms a minimalno vreme otvaranja dizne je,recimo,4ms. Posledica je jasna:ili predoziranje ili 0 goriva.
    Nešto manju diznu je lakše kontrolisati softverski...
    Kada dođeš dotle i ako budeš imao navedeni problem sa velikim diznama na leru,javi se. Imam rešenje koje je provereno i nema ga ni u jednom uputstvu.

    Kako se takvi problemi rešavaju na benzinskim sistemima?
    Recimo motor velike snage po cilindru,sa ogromnim protokom dizne na opterećenju, ali inertna na vrlo malim opterećenjima kao što je prazan hod.
    Voleo bih da navedeš neko iskustvo iz tvoje branše. Ako sam dobro shvatio,time se baviš?

    Comment

    • Nikolabob
      CBC Član
      • 28.12.2010
      • 33
      • Bec

      #17
      Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

      Bas na tom poslu sam trenutno
      To je vrlo nezgodan problem, i na primer jedan je od razloga zasto smesa ne moze lepo da se sredi na leru i to onda mora da se kompenzuje vecim brojem obrtaja. Mada trenutno su benzinci sa indirektnim ubrizgavanjem i sa 4 cilindra isto uspeli da se spuste na 750 rpm.
      Ali kod atmosferskog motora i nije taj problem tako izrazen kao kod turbo-motora, i dalje pricamo o indirektnom ubrizgavanju. I tu je najlakse resenje vezivanje pritiska goriva za pritisak usisne grane (sto i lpg sistem radi, barem moj isprivac se vezuje na granu). Dalje, usavrsavanje injektora, tako da pokretne mase budu sto manje i oni time sve brzi. I cuo sam da se razmislja ako budu i dalje uopste razvijani motori sa indirektnim ubrizgavanjem da se stave dva injektora po kanalu, tako da onda pojedinacan mora da ima manji maksimalni protok i dobar je za mala opterecenja. I moze da se realizuje razlicita slika ubrizgavanja, na primer ako je ovaj jedan samo dodat pri vecoj snazi onda moze njegov mlaz preciznije da se nasteluje samo za te uslove.
      Motori sa direktnim ubrizgavanjem imaju manje problema sa tim jer mogu da variraju pritisak u velikom opsegu (koliko sam imao prilike da vidim po mapama od oko 50 bara do 150 bara, neki su vec na 200).

      A tabelu sam video odavno, ali posto sam bio u zabludi trazio sam meru za cevcice.

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #18
        Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i

        Eto isti su problemi,samo je agregatno stanje goriva drugačije Pa je,samom tom činjenicom,gas još teže kontrolisati.
        Uvodnike zabodi što bliže usisnom ventilu i usmeri ih niz tok struje u****nog vazduha tj, prema usisnom ventilu. Vodi računa da uvodnik nije na putu mlazu goriva iz dizne.
        Dalje znaš i sam...kada zapneš,javi se da te zezamo
        A možda ti i pomognemo,ako se nekome omakne

        Comment

        Working...
        X