Re: Precnik dizni za BRC Plug&Drive na BMWu 328i
Znači ipak si našao tabelu
Najveći problem sa velikim diznama je na leru i malom opterećenju kada dizna usled konstrukcije ne sluša softver. Recimo softver proračuna 2ms a minimalno vreme otvaranja dizne je,recimo,4ms. Posledica je jasna:ili predoziranje
ili 0 goriva.
Nešto manju diznu je lakše kontrolisati softverski...
Kada dođeš dotle i ako budeš imao navedeni problem sa velikim diznama na leru,javi se. Imam rešenje koje je provereno i nema ga ni u jednom uputstvu.
Kako se takvi problemi rešavaju na benzinskim sistemima?
Recimo motor velike snage po cilindru,sa ogromnim protokom dizne na opterećenju, ali inertna na vrlo malim opterećenjima kao što je prazan hod.
Voleo bih da navedeš neko iskustvo iz tvoje branše. Ako sam dobro shvatio,time se baviš?
Znači ipak si našao tabelu

Najveći problem sa velikim diznama je na leru i malom opterećenju kada dizna usled konstrukcije ne sluša softver. Recimo softver proračuna 2ms a minimalno vreme otvaranja dizne je,recimo,4ms. Posledica je jasna:ili predoziranje

Nešto manju diznu je lakše kontrolisati softverski...
Kada dođeš dotle i ako budeš imao navedeni problem sa velikim diznama na leru,javi se. Imam rešenje koje je provereno i nema ga ni u jednom uputstvu.
Kako se takvi problemi rešavaju na benzinskim sistemima?
Recimo motor velike snage po cilindru,sa ogromnim protokom dizne na opterećenju, ali inertna na vrlo malim opterećenjima kao što je prazan hod.
Voleo bih da navedeš neko iskustvo iz tvoje branše. Ako sam dobro shvatio,time se baviš?
Comment