Problem sa uredjajem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vukasinovic Dragan
    CBC Početnik
    • 06.02.2011
    • 2
    • Beograd

    Problem sa uredjajem

    Ako neko moze da pomogne u resavanju slucaja,bilo bi lepo...E ovako,vlasnik punta classic,ugradjen sekvenc plinski uredjaj tomasetto,komp stag i desavaju mi se sledeci problemi....Dok ne dostigne radnu temperaturu,gasi se na plinu,variraju mu obrtaji ispod 800 pa se vrate i to nekoliko puta dok se ne ugasi,seca pri motornom kocenju i neki put se ugasi na leru i prolikom saltanja brzine dok se stisne kvacilo,,i to sve dok ne dostigne radnu temperaturu..Na benzinu radi najnormalnije..Po dijagnostici,prebacuje na 45 stepeni i po parametrima sve ok...Da li neko zna sta ciniti? HVALA
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Problem sa uredjajem

    Nije dobro podešeno ili montirano, vrati se do majstora ili ga promeni, majstora.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Vukasinovic Dragan
      CBC Početnik
      • 06.02.2011
      • 2
      • Beograd

      #3
      Re: Problem sa uredjajem

      Bio kod majstora,i nema pojma sta je problem,ako neko zna delic problema,neka kaze da "majstoru" ja kazem sta ne valja!!!

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: Problem sa uredjajem

        Teško da takva intervencija može da urodi željenim plodom.
        Rešenje ti je već rečeno:
        Nije dobro podešeno ili montirano, vrati se do majstora ili ga promeni, majstora.

        Comment

        • kdi
          CBC Senator
          • 16.11.2010
          • 238
          • leskovac

          #5
          Re: Problem sa uredjajem

          skoro sam radio fiat bravu i imao istih problema(iako je to ko zna koji po redu auto sa takvim motorom i tim uredjajem...ovo mi je prvo ovakvo iskustvo do sad...)
          da pokusam da vam pomognem tj vasem majstoru,da predjem na stvar....
          1.moze da proba sa pomeranjem mesta gde je busio ulaz u granu za 3,4 cm dalje nego sto trenutno jeste(smanjio sam problem za 90%)ili
          2.da postavi dizne na fabricki promer (1.5) i tako uradi kalibraciju,zvuci nelogicno ali to mi je rekao jedan kolega koji je imao pre dve god indentican problem sa fiat paliom...ovo resenje nisam jos uvek probao..

          pozdrav..ako uspete javite..i ako ne uspete..

          Comment

          Working...
          X