Ja koliko znam i ovlasceni(ako takvi postoje) i neovlasceni su sa tom kombinacijom kuce napravili,a sad pljuju po istom...seka udarila sve redom,pa nema vise zarade kao pre par godina...bolji uredjaj ti ne treba,jer ce te taj savrseno dobro sluziti...kad crkne plinska dizna,sto ti treba da dajes 90e za metalnu na kojoj je nalepnica Brc,kad mozes valtek sve 4-iri da kupis za 40e
Razumeo sam vas ja i tako sam vas i poslusao.
Ne zalim se. Super je za sad. Nastelovali ga alal im
Nego samo konstantujem kakvi su ljudi. A kad ti isti rade gledaju da prodju jeftinije pa moze i Venturi
Cudni smo mi ljudi.
Landirenzo i Lovato jedino, i Brc( s tim sto mislim da su dizne landirenzo)...eventualno Zavoli i Tartarini mada mislim da ni oni nisu 100%iz jednog dela...niko od njih ne proizvodi boce,uzimaju Lifam ili Novogrudok...
A odnos kvalitet - cena, da li je ok, ili su ovi drugi mnogo skuplji? Ovo pitam zbog prijatelja koji je kupio Ford Focus, pa razmislja o ugradnji plina. Tu, valjda mora, i onaj Flush Lube. Ja sam mu prepourucio gorepomenutu firmu i "jednu" iz Bg-a, ali ovde postoje "plinadzije" koji nude sekvent za 400e.
Ja sad sve sto ti kazem je ono sto su i meni pricali do pre neki dan.
"Neka zaobidje sve plinadzije u KGu. Artal je za sad na mom primeru odlican. Ispostovali su sta su rekli. Za dalje cu videti.
Ima solidnih u Kraljevu i Cacku. Za BG vec svi znaju koji su dobri."
@Banekg U focusa ja ne bih ugradjivao plin,pogotovo ne bih u zetec motor...duratec,moze i bez flash-a...dok god se bude ugradjivala kapalica rucno stelovana,dvanaest kapi i sl.zaboravi focusa i tng...mnogi se nece sloziti,ali sta cu ja tu,samo moje misljenje
Ja sam mu i rekao da ukuca Flush Lube na CBC pa da sam procita sve sto pise o tome i ztec motorima, pa sam da odluci. Ja nisam strucan, ali me svi nesto pitaju, tipa vidi ti to tamo na onom tvom forumu.
E sad, verovatno i on, a i mnogi drugi, citaju ovo, pa bi bilo lepo da se objasni, ali cini mi se da je off, za ovu temu. Sorry
Ja sam kupio dizela,bas iz razloga problema sa plinom,iako mi diesel uopste ne odgovara...za zetec konkretno,spadaju neka creva,prljaju se benzinske dizne,zauljava flash vise nego sto treba i onda se stvaraju problemi,ta kapalica mora stalno da se steluje...glava sa ventilima mora da se radi,nakon nekog vremena(iz iskustva drugih 30-50.000km),zbog keramickih sedista...valjalo bi da kapalica bude elektronska,i da dozira u svim rezimima rada i to podjednako na sva 4-ri cilindra...ono barem bi valjalo napraviti kapalicu sa 4 crevca...po meni najbolje resenje je rezervoar u koji se sipa flash ili tune up i direktno mesa sa plinom,sto se radi u inostranstvu...iz mog iskustva vozila koja dobro podnose plin su opel i vw,ukljucujuci tu i skodu...naravno da moze da se ugradi u svaki auto,ali ja jednostavno nemam ni vremena ni nerava da se krecem na relaciji mehanicar-plinadzija...nisam ja najpametniji i necu da filozofiram,ali eto to je samo moje misljenje
Comment